Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسپانیایی سیتیزن ها از حضور در این باشگاه خوشحال است. 

منچسترسیتی و شفیلد یونایتد فردا (شنبه) و در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از MEN، پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی باشگاه منچسترسیتی پیش از تقابل با شفیلد یونایتد راجع به وضعیت مصدومان این تیم صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از گواردیولا سوال شد که آیا در لیگ برتر انگلیس نیز باید از قانون 5 تعویض استفاده می شد و او پاسخ داد:

بله قطعا، این قانون باید اجرا می شد. طبق آمار، به دلیل عدم آماده سازی و تعداد بازی ها، مصدومیت های عضلانی در فصل جاری نسبت به فصل گذشته 47 درصد افزایش یافته است. تمامی لیگ ها از جمله آلمان و اسپانیا از قانون 5 تعویض در هر مسابقه برای محافظت از بازیکنان خود استفاده می کنند. امیدوارم مسئولان نسبت به اجرای این قانون تجدید نظر کنند و از کاری که سایر لیگ های جهان انجام می دهند، پیروی کنند. افراد خردمند شرایط را در جهان طوری تنظیم می کنند که به فوتبال سود برسانند. خواهیم دید که وضعیت چگونه خواهد شد.

از گواردیولا درباره بازگشت به بارسلونا سوال شد و او پاسخ داد:

از حضور در اینجا و در شهر منچستر خیلی خوشحالم و امیدوارم در فصل جاری عملکرد خوبی داشته باشم تا حضور بیشتری در این باشگاه داشته باشم. 

گواردیولا راجع به وضعیت مصدومان خود گفت:

وضعیت گابریل (ژسوس) و ناتان (آکه) در حال بهتر شدن است اما وضعیت مندی اینگونه نیست. در جلسه تمرینی بعد از ظهر امروز، وضعیت آن ها را مشاهده خواهیم کرد. این که آن ها مجددا بتوانند تیم را همراهی کنند، اهمیت زیادی دارد. این که بازیکنان زیادی را در اختیار داشته باشیم خیلی خوب است. هر چه تعداد بازیکنان بیشتر باشد، بهتر خواهیم شد.  

گواردیولا راجع به عملکرد فران تورس و فیل فودن گفت:

هر دوی آن ها خیلی خوب بازی می کنند. سبک بازی آن ها خیلی خوب است اما عملکرد خوب آن ها فقط به پست تخصصی خود محدود نمی شود بلکه آن ها در زمینه تهاجمی و در دفاع نیز بسیار موثر هستند.  

گواردیولا به تمجید از کایل واکر می پردازد و می گوید:

خرید فوق العاده ای بود و من می خواهم از باشگاه برای جذب او تشکر کنم. امروزه بازیکنان بزرگ و سطح بالا می توانند هر سه روز یک بار و 3 بار در هفته به میدان بروند و دچار آسیب دیدگی نیز نشوند. پیش از این که بازیکنی را به خدمت بگیرید، باید به سوابق مصدومیت و توانایی های او توجه کنید. اکنون این بهترین عملکرد کایل واکر است که ما تاکنون مشاهده کرده ایم. او یکی از کاپیتان های ما است. در آخرین بازی ما مقابل مارسی، او عملکرد بسیار خوبی داشت و امیدواریم فردا نیز عملکرد خوبی داشته باشد.  

گواردیولا معتقد است که خود بازیکنان باید برای خود انگیزه ایجاد کنند و تمایل زیادی برای بازی کردن داشته باشند. او در این رابطه می گوید:

اگر سرمربی مجبور شود تا برای بازیکنان خود انگیزه‌ای ایجاد کند، کارش تمام است. میل به بازی کردن، کمک به تیم، احساس مهم بودن و قاطع بودن چیزی است که در باطن خود بازیکنان است. ما ایده هایی را به آن ها پیشنهاد می دهیم اما من نمی توانم هر روز برای آن ها سخنرانی کنم تا هر 3 روز یک بار به میدان بروند. آن ها عاشق فوتبال هستند.  

همچنین بخوانید:

پپ گواردیولا: مقابل مارسی واقعا زیبا و خوب بازی کردیم؛ بخشی از انتقادات از منچسترسیتی را می پذیرم

آیمریک لاپورته: بازی سختی در مقابل مارسی داشتیم؛ فران تورس عملکرد فوق العاده ای داشت

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد عالی آندری لونین مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم

رئال مادرید با برتری مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد. در این بازی دروازه بان رئال مادرید عملکرد درخشانی از خود چه در جریان بازی و چه در ضربات پنالتی نشان داد.

دانلود (16.9MB)

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • عملکرد عالی آندری لونین مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • گواردیولا: تبریک به رئال مادرید؛ با کرویف موافقم، چیزی به نام شانس وجود ندارد!
  • واکنش بازیکنان رئال مادرید به لوگوی منچسترسیتی +ویدئو
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ «محشر کبری»
  • آنچلوتی: هیچ سورپرایزی برای بازی با منچسترسیتی ندارم؛ گواردیولا می‌تواند آرام باشد!
  • گواردیولا: ترسی از رئال ندارم
  • پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است
  • پرسپولیس دنبال قهرمانی باشد، نه بیانیه‌نویسی
  • پپ گواردیولا: کایل واکر مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود