Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی وقوع زمین لرزه ۷ ریشتری در ترکیه، جمعیت‌های هلال احمر ۵ استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان و تهران به حالت آماده‌باش درآمدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در پی وقوع زلزله نسبتا شدید در ازمیر ترکیه، سرپرست معاونت امور بین الملل جمعیت هلال احمر با همتای ترکیه‌ای خود گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گفت‌وگوی تلفنی منصوره باقری، سرپرست معاونت امور بین الملل جمعیت هلال احمر با اعلام مراتب همدردی هلال احمر ایران با آسیب دیدگان این زلزله، آمادگی هلال احمر ایران برای امدادرسانی به زلزله زدگان ترکیه را اعلام کرد.

معاون بین الملل هلال احمر ترکیه نیز گفت: با توجه به اینکه زلزله در دریای بین ترکیه و یونان رخ داده امیدواریم که خسارات کم باشد، اما برآورد‌های اولیه حاکی از تخریب ساختمان‌های قدیمی در شهر ازمیر است و به همین دلیل احتمالا خسارات و تعداد کشته‌ها و زخمی‌ها قابل ملاحظه خواهد بود.

وی افزود: تاکنون ۱۲۰ نفر مجروح شدند و ۴ نفر هم آسیب جدی دیدند، اما تعداد کشته‌ها هنوز مشخص نیست. در حال حاضر مردم به دلیل ترس در خیابان‌ها هستند و احتمالا شب را در خیابان‌ها به سر کنند؛ بنابراین گزارش به دنبال وقوع زلزله ۶.۶ ریشتری در ازمیر، کشور ترکیه واقع در ١٩ کیلومتری کشور یونان، جمعیت‌های هلال احمر ۵ استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان و تهران به حالت آماده‌باش درآمده تا در صورت نیاز برای امدادرسانی و کمک به زلزله‌زدگان اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زلزله ترکیه زلزله ازمیر هلال احمر بین الملل هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

دریافت 48 MB کد خبر 6086683

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش