Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@23:23:30 GMT

شکست نساجی؛ تاوان بازی با 3 دفاع

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۷۶۵۷

شکست نساجی؛ تاوان بازی با 3 دفاع

نساجی امروز در مصاف دوستانه با خوشه طلایی با نتیجه دو بر یک شکست خورد؛ شکستی که اصلا کادر فنی نساجی را ناراحت نکرد به این خاطر که دستاوردهای خوبی برای آنها داشت.

به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی – سرمربی تیم نساجی در این بازی تیمش را با 3 مدافع به میدان فرستاد و چون آخرین بازی دوستانه این تیم پیش از شروع فصل جدید بازی ها بشمار می رفت همه نفرات را به میدان فرستاد و برخی از نفرات در بازی سه دفاعه در پست های جدید به میدان رفتند تا عیار آنها برای کادر فنی تیم نساجی مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه حریف دسته اولی با شور و انگیزه خاصی بازی می کرد نساجی فرصت های خوبی را برای گل زنی به دست آورد اما در استفاده از موقعیت ها همانند تیم دسته اولی نبود.

 

نساجی پیش از این در بازی های دوستانه به نتایج خوبی دست پیدا کرده بود که یکی از این نتایج متوقف کردن تیم گل گهر بود. و پیروزی در برابر تیم هوادار؛ اما به نظر می رسد برای وحید فاضلی جوان آزمایش پلن های مختلف تاکتیکی اهمیت بیشتری از نتیجه داشت و به همین خاطر امروز در آخرین بازی دوستانه تصمیم گرفت بازی با سه مدافع روی یک خط را آزمایش کند. و حالا با دستاوردهای بازی های دوستانه او و دستیارانش به این نتیجه دست پیدا کرده اند که بازی با 4 مدافع بهتر است یا 3 مدافع. نساجی در اولین بازی رسمی خود در فصل جدید بازی ها باید بازی با آلومینیوم اراک را تجربه کند که امروز جدالش با سپاهان با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۷۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی به لطف پرسپولیس قعرنشین نیست!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در دیداری که برای تیم‌های پایین جدولی هم اهمیت زیادی داشت، با سه گل صنعت نفت آبادان را شکست داد تا این نتیجه به سود تیم‌های پایین جدولی شود.

نساجی و صنعت نفت پیش از آغاز بازی‌های این هفته ۱۶ امتیازی بودند و نساجی با تفاضل گل بدتر نسبت به آبادانی‌ها قعر نشین بود.

حالا به لطف برد پرگل پرسپولیس نساجی بدون بازی کردن یک رتبه صعود کرد و در رتبه پانزدهم ایستاد.

نساجی این هفته بازی حساسی با تراکتور دارد و در صورت پیروزی خانگی می‌تواند به یک امتیازی استقلال خوزستان رده چهاردهمی برسد. البته این تیم بازی بسیار سختی مقابل تراکتور پرستاره دارد.

دیگر خبرها

  • نساجی به لطف پرسپولیس قعرنشین نیست!
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ صعود رئال با شکست سیتی در ضربات پنالتی
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • شکست الهلال برابر العین در شب تلخ مدافع جنجالی
  • گل محمد قربانی مانع از شکست «اورنبورگ» نشد
  • بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد
  • تاوان سنگین حرکت جنجالی آرائوخو
  • ارتش مدافع تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران
  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ
  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور