Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، انفجار بمب دستی باقیمانده از تروریست‌های داعش در غرب استان الانبار به کشته شدن یک پدر و فرزند منجر شد.

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، یک مقام امنیتی عراق امروز جمعه اعلام کرد که یک خودروی غیرنظامی در منطقه «کبیسه» غرب الانبار توسط یک بمب جامانده از گروهک تروریستی داعش منفجر شد که در نتیجه آن یک پدر و کودک سرنشین خودرو جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیپ ۲۷ الحشد الشعبی هم امروز از آغاز یک عملیات امنیتی در  جزیره «الکرمه» الفلوجه در شرق الانبار و کشف چند مخفیگاه داعش خبر داد.

نهاد اطلاع رسانی سازمان الحشد الشعبی در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای تیپ ۲۷ الحشد الشعبی امروز جمعه عملیات «ثأر الشهداء الابرار» را به منظور تامین کامل امنیت منطقه جزیره الکرمه در استان الانبار آغاز کرد.

در این بیانیه آمده است: «این نیروها چند مخفیگاه داعش را یافتند که برای حمله شبانه به یگان‌های الحشد الشعبی به کار گرفته می‌شد.»

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: داعش انفجار بمب عراق خودرو الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۷۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غزه : روزانه ۲۱۳ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد از آغاز جنگ در ۷ اکتبر روزانه به طور میانگین ۲۱۳ فلسطینی در غزه به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش ایسنا، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد از آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر گذشته، به طور میانگین روزانه ۲۱۳ فلسطینی به شهادت رسیدند.

در این بیانیه آمده است: روزانه ۳۸۵ فلسطینی در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه زخمی شدند.

علاوه بر این، هر روزه به طور میانگین ۷۵ کودک و ۵۰ زن در حملات اشغالگران صهیونیست به غزه شهید شدند.

در این بیانیه همچنین آمده است به طور میانگین هر روز ۹ فرد سالخورده و مسن هم به شهادت رسیدند.

 در این بیانیه تأکید شده است از آغاز جنگ غزه به طور میانگین، ۸۵ کودک، والدین خود یا یکی از آن‌ها را از دست داده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • بیشتر قربانیان حملات اخیر اسرائیل زنان و کودکان بودند
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • باکو: ارمنستان تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کرد
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • ارمنستان : عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم
  • ارمنستان: عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • غزه : روزانه ۲۱۳ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند