Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@01:58:12 GMT

حمایت مجیدی و نکونام از آذری (عکس)

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۷۶۹۰

طبق رأی کمیته اخلاق سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان به طور موقت از فعالیت های فوتبالی محروم شده است.

به گزارش ورزش سه، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان نیز در صفحه اینستاگرام خوددر این خصوص نوشت:


حتما این روزهای عجیب و غریب هم می‌گذرد و روزهای بهتری خواهد آمد.‌ روزهایی که تصمیم‌گیرندگان ورزش مملکت از سعید آذری به خاطر خدمات صادقانه‌اش به فوتبال و ورزش کشور تقدیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیندگان هم مثل ما عملکرد سعید آذری را می‌گذارند کنار عملکرد دیگران و از خود خواهند پرسید مگر چند نفر مثل او داشتید که تلاش کردید او را زیر سوال ببرید؟ دادکان،آذرى و... 


این روزها و این رای‌ها می‌گذرد آقای آذری عزیز. رای عادلانه هم همان است که مردم می‌دهند. مردمی که در اهواز و اصفهان و قایهمشهر و هر جا که بوده‌اید، شهادت می‌دهند اگر فوتبال مملکت چند مدیر دیگر مثل شما داشت، حال و روزش این نبود.

 

 

 


نوید محمدزاده نیز با باز نشر پست اینستاگرامی نکونام، به نوعی از آذری حمایت کرد. همچنین فرهاد مجیدی سرمربی فصل قبل تیم استقلال نیز با انتشار استوری در صفحه شخصی خود به این رای اعتراض کرد.

 

 

فولاد خوزستان سعید آذری (مدیرعامل) فرهاد مجیدی جواد نکونام (مربی) استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان سعید آذری مدیرعامل فرهاد مجیدی جواد نکونام مربی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در شهرستان‌های خرمشهر و آبادان بازدید خواهند داشت.
بازدید از یادمان شهدای شلمچه، موزه جنگ خرمشهر، یادمان شهدای اروند از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه کاروان راهیان نور ورزش کشور به استان خوزستان است.
این بازدید با همکاری وزارت ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران کشور به مدت دو روز در روز‌های ۴ و ۵ اردیبهشت به میزبانی خوزستان در شهر‌های آبادان و خرمشهر برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • شروین اسبقیان: وزارت ورزش هم حمایت می کند، هم نظارت! / فیلم
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!