Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، بیش از ۵ سال از آغاز فعالیت اسنپ، به‌عنوان اولین سامانه هوشمند خدمات حمل ‌و نقل عمومی در ایران می‌گذرد و این سامانه امروز با خدمات‌رسانی در بیش از ۱۴۰ شهر بزرگ و کوچک در تمامی ۳۱ استان ایران عنوان بزرگترین سرویس آنلاین حمل ‌و نقل کشور را در اختیار دارد.

اسنپ به مرور فعالیت خود را در شهرهای مختلف کشور گسترش داده و امروز برترین مقصد گردشگری ایران را برای خدمات‌دهی مناسب خود انتخاب نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالفضل طیبی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری فارس از امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت عمران، آب و خدمات کیش با شرکت اسنپ خبر داد و گفت: پس از سال‌ها مطالبه شهروندان و گردشگران جزیره کیش، سرانجام قرارداد همکاری با شرکت ارائه‌دهنده خدمات هوشمند حمل و نقل عمومی منعقد شد و امروز خوشحالیم که  نوید ارائه خدمات شایسته حمل و نقلی را به کیشوندان و گردشگران جزیره زیبای کیش بدهیم.

وی در ادامه به رشد چشم‌گیر فعالیت‌های اینترنتی و کسب و کارهای بر بستر الکترونیک اشاره کرد و افزود: این یک واقعیت است و ما نمی‌توانیم مانع کسب و کارهای مجازی شویم ضمن اینکه باید این نکته مهم را نیز مد نظر قرار داد که مردم انتخاب‌کننده و مطالبه‌گر این نوع خدمات در جزیره کیش به‌عنوان برترین مقصد گردشگری کشور هستند که همواره از آن به‌عنوان شهر هوشمند یاد می‌شود.

طیبی، همکاری با اسنپ را آغاز مسیر حمل و نقل اینترنتی در جزیره کیش عنوان کرد و اظهار داشت: تاکسی اینترنتی، رقیب تاکسی تلفنی نیست بلکه معتقدیم این دو مدل حمل و نقل عمومی مکمل یکدیگرند و می‌توانند ما را در ارائه خدمات مناسب و بهینه به شهروندان یاری کنند. همچنین به واسطه اعلام موقعیت جغرافیایی و  وضعیت زمانی و مکانی سفر، خدمات‌دهی تسریع و بهتر می‌شود.

وی ادامه داد: شهروندان و گردشگران نیز می‌توانند در صورت دریافت خدمات مطلوب با امتیازدهی به راننده‌های تاکسی، ضمن تشویق رانندگان خدوم، زمینه‌ساز افزایش کارآمدی سیستم حمل و نقل عمومی کیش شوند.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش در پایان صحبت‌های خود همچنین به دستورالعمل جلوگیری از فعالیت خودروهای مسافربری شخصی در جزیره کیش اشاره کرد و گفت: در کنار راه‌اندازی تاکسی‌های اینترنتی، با توجه مطالبه رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی، طی ابلاغیه‌ای مدیریت حمل و نقل را مؤظف نموده‌ایم کلیه خودروهایی که خدمات عمومی از جمله ترانسفر هتل‌ها و تورهای گردشگری را انجام می‌دهند حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز  با هماهنگی معاونت گردشگری می‌بایست ساماندهی شوند تا خودروهایی که فاقد مجوز لازم از مبادی ذیربط می‌باشند و مبادرت به جابجایی مسافر در جزیره می‌نمایند شناسایی و برخورد قانونی طبق مصوبات شورای ترافیک صورت پذیرد.

انتهای پیام/88060

منبع: فارس

کلیدواژه: کیش اسنپ آب جزیره حمل و نقل عمومی جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۷۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تعرفه خدمات دارویی ۱۴۰۳ اعلام شد

رئیس سازمان غذا و دارو تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید حیدر محمدی؛ رئیس سازمان غذا و دارو تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی سال 1403 را ابلاغ کرد.

تعرفه خدمات دارویی برای هر نسخه در بخش خصوصی، 198 هزار و 850 ریال، خیریه 186 هزار و 50 ریال، عمومی غیردولتی 149 هزار و 50 ریال و داروخانه‌های دولتی 81 هزار و 800 ریال تعیین شده است.

جزئیات تعرفه‌های پزشکی اعلام شد

تعرفه خدمات دارویی داروهای بدون نسخه (OTC) برای داروخانه‌های خصوصی در هر بار 25 هزار و 565 ریال، عمومی غیردولتی 20 هزار و 585 ریال و داروخانه‌های دولتی 11 هزار و 200 ریال تعیین شده است.

تمام داروخانه‌ها موظفند جدول تعرفه خدمات دارویی را در معرض دید مراجعه کنندگان نصب کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • جزئیات تعرفه خدمات دارویی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد
  • نجات مرد میانسال از چاله آسانسور در مشهد
  • انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی
  • منشور خدمات رسانی در سال جدید خرد و تفکر جمعی است
  • خرید اینترنتی بلیط قطار از تمامی شرکت‌های ریلی با سفرمارکت
  • ارتقاء بستر ارتباط پزشک با بیمار حیاتی است/ پلتفرم مناسب نوبت دهی اینترنتی باید ایجاد شود
  • «راز جزیره» در شبکه امید