Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عادل پور هدف از هتک حرمت به پیامبر (ص) را اسلام ستیزی و ایجاد انحراف در افکار عمومی مسلمانان دانست و گفت: دشمنان از اسلام واهمه دارند چرا که آموزه های اسلام ادعاهای دروغگین آنها را افشا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام محمد جواد عادل پور» ظهر امروز (جمعه 9 آبان) در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه خرمشهر ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار کرد: 13 آبان 57 دانش‌آموزان در بحبوحه انقلاب اسلامی مجاهدانه پا به میدان گذاشتند و رشیدانه به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه خرمشهر  مبارزه با استکبار را یک آموزه قرآنی دانست و تصریح کرد: قرآن به ما دستور می‌دهد که باید با استکبار مبارزه کنیم و مسلمان نمی‌تواند متفاوت باشد و دست روی دست بگذارد، بنابراین مبارزه با استکبار جهانی به حکم قرآن بر هر مسلمانی واجب است.

 

وی بر لزوم شناخت استکبار تاکید کرد و افزود باید بدانیم جبهه استکبار در کدام جبهه قرار دارد و مستکبران چه کسانی هستند و علاوه بر آن باید شیوه های آن را هم بشناسیم که بتوان با آنها مقابله کرد و خودمان را آماده کنیم تا با وحدت، انسجام، صبر، استقامت و تبعیت از ولی امر مسلمین در راه مبارزه با استکبار ورود کنیم.

 

حجت الاسلام عادل پور خطاب به مردم و همه مسلمانان عنوان کرد: همه باید بدانند که بدون تبعیت از ولی فقیه امکان مبارزه با استکبار جهانی وجود ندارد که خوشبختانه ملت ایران به برکت اهل بیت (ع) و مکتب حضرت محمد و آل محمد (ص) راه را شناخته، دشمن را نیز شناسایی کرده و شیوه مبارزه را می داند و بر همین جهت دشمنان این انقلاب در حال افول هستند.

 

وی به دیدار رهبر معظم انقلاب با اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا نیز اشاره کرد و ادامه داد: محورهای بسیار مهمی در این دیدار رهبر انقلاب مطرح کردند. ایشان دیدند آنچه را که می بایست و باید و شاید ستاد ملی کرونا به آن عمل می کرد به سرانجام نرسید. لذا خودشان پا میدان گذاشتند و دستوراتی را ابلاغ کردند.

 

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند اولین اولویت در تصمیم گیری ها باید سلامت مردم باشد؛ چرا که اگر سلامت نباشد معیشت معنایی ندارد و امنیت نیز تحت تاثیر قرار می گیرد. دوم محوریت وزارت بهداشت برای تعیین مصادیق محدودیت ها لذا هر محدودیتی که قرار است ایجاد شود با محوریت ایت وزارتخانه باید صورت گیرد و همه نیز باید از آن تبعیت کنند.

 

خطیب نماز جمعه آبادان با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری آموزش ها باید همگانی، مسجد محو و محله محور باشد، خاطرنشان کرد: بنابر این باید در سطح شهرستان خرمشهر نیز برنامه ریزی کنیم لذا وزارت، دانشکده علوم پزشکی و مرکز بهداشت برنامه ریزی کنند و متولیان مساجد از جمله سازمان تبلیغات، اوقاف، حوزه های علمیه و ائمه جماعات باید به طور جد به این مسئله ورود پیدا کنند.

 

وی اضافه کرد: اجرای جرائم سخت و سختگیرانه برای افراد متخلف از دیگر فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای ستااد مبارزه با کرونا کشور بود که باید در دستور کار قرار گیرد چراکه این افراد حامل مشکلات فراوان برای عموم مردم هستند.

 

حجت الاسلام عادل پور به فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه همه باید به میدان بیایند، گفت: این مسئله یک فراخوان است و فقط دولت نباید در میدان حضور داشته باشد. دولت، نیروهای مسلح، سازمان ها، نهادها، خیرین و مردم نیز همه با تمام ظرفیت باید وارد میدان شوند.افرادی که دستشان می رسد و امکاناتی دارند باید ورود پیدا کنند؛ افرادی می توانند به نیازمندان کمک کنند، برخی افراد در مسائل بهداشتی و گروه های جهادی در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی با برنامه ریزی حضور پیدا کنند.

 

وی تصریح کرد: این فراخوان باید به عنوان حکم حاکم و فرمانده کل قوا تلقی شود و همه نیروهای مجاهد، جوانان، بسیجیان و همه کسانی که می خواهند مجاهدانه عمل کنند بایستی با روحیه جهادی ورود کنند.

 

امام جمعه خرمشهر استفاده از ماسک را واجب خواند و عنوان کرد: همه ما باید به صورت فردی نکات بهداشتی را رعایت کنیم. چرا که ماسک زدن، فاصله گذاری اجتماعی واجب است. اگر نیروهای ارزشی و مومنان استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند بالغ بر 90 درصد جمعیت کشور نیز نکات بهداشتی را رعایت خواهند کرد.

 

وی ضمن توصیه به قرائت دعا و نیایش برای دفع بلا و بیماری بر قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه به صورت هر روز تاکید کرد و اذعان داشت: مردم دسته جمعی در داخل منازل خود به همراه خانواده و یا در مکان هایی که اجازه داده شود حتما این دعا خوانده شود.

 

حجت الاسلام عادل پور در بخشی از سخنان خود به مسئله اهانت به مسئولین نیز اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند اهانت به مسئولین نظام کار اشتباهی است. اینکه برخی ها دلسوز هستند و از مسائل موجود ناراحتند نباید به مسئولین به ویژه رئیس جمهور، رئیس مجلس و رئیس قوه قضائیه اهانت و حرمت شکنی کنند. البته حق انتقاد داریم اما انتقادها باید به روش قرآن باشد اما اهانت روش آمریکایی است.

 

وی به اهانت سخیف رئیس جمهور منحوس و منفور فرانسه به پیامبر عظیم الشان مکرم اسلام (ص) نیز اشاره کرد و بیان داشت: پس از اتفاقاتی که در فرانسه رخ داد این رئیس جمهور منفور مجدد حمایت خود را از اهانت کنندگان به وجود مقدس حضرت رسول معزز اسلام تکرار و تائید کرد. ما به شدت این عمل نا بخردانه و احمقانه امانول مکرون و دولت فرانسه را محکوم می کنیم.

 

خطیب نماز جمعه خرمشهر توهین به شخصیت بزرگوار رسول خدا را توهین به همه پیامبران و کتب آسمانی دانست و تصریح کرد: این نه تنها توهین به بیش از 2 میلیارد مسلمان است بلکه توهین به همه پیروان ادیان آسمانی و همه بشیریت است. حرکت رئیس جمهور فرانسه و اهانت گران به ساحت مقدس پیامبر اعظم اسلام کاری بسیار احمقانه بود.

 

وی هدف توهین گران به پیامبر را اسلام ستیزی برشمرد و ابراز داشت: دشمنان به شدت از اسلام واهمه و ترس دارند. مردم در آمریکا و اروپا کم کم نسبت به اسلام و آموزه های نورانی آن آگاه می شوند. سالیانه ده ها، صدها و هزاران نفر به دین اسلام روی می آورند و مسلمان می شوند. لذا اینها وحشت کردند. آموزه های اسلام این ادعاهای دروغگین آنها را افشا می کند.

 

حجت الاسلام عادل پور ایجاد انحراف در افکار عمومی مسلمانان را یکی دیگر از اهداف توهین به مقدسات و پیامبر اسلام خواند و خاطرنشان کرد: فرانسه به دستور رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار دست به این اقدام نابخردانه زده است. سازشی بر اساس معامله قرن در شرف انجام است که مسلمانان واکنش و عکس العمل از خود نشان می دهند و اینها با این جسارت می خواهند اذهان مردم را از قضیه خیانت سران عرب نسبت به آرمان فلسطین منحرف کنند.

 

وی بر ضرورت هوشیاری و آگاهی همه مسلمانان تاکید کرد و اذعان داشت: علما، خردمندان، دانشمندان، سخنوران، متنفضان، جوانان و آحاد مردم باید همه مراقب و هوشیار باشند. ما می بایست علاوه بر شعار علیه فرانسه، اهانت گران و حمایت کنندگان آنها علیه سازش کاران، آمریکا و اسرائیل هم شعار بدهیم.

 

امام جمعه خرمشهر، با اشاره به طرح تحریم کالاهای فرانسوی از سوی برخی کشورهای مسلمان، خاطرنشان کرد: باید در مقابل آزادی بیانی که دم میزنند با آنها جدل کنیم؛ چرا که دروغ می گویند. رهبر معظم انقلاب در نامه ای به جوانان فرانسه در صفحه فضای مجازی اکنون این صفحه را بستند. این آزادی بیان است؟.

 

وی تاکید کرد: جوانان و افرادی که در فضای مجازی و رسانه فعالیت می کنند؛ دولت فرانسه و رئیس جمهور آن کشور و همه افکار عمومی دنیا را بمباران سوالاتی از سوالات مقام معظم رهبری کنند که به ما و همه جوانان فرانسه یاد داد تا ادعای دروغین آنها مبنی بر آزادی بیان فاش و روشن شود.

 

حجت الاسلام عادل پور ضمن تشکر از دستگاه قضایی، دادستانی و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در خصوص دستگیری یکی از مفسدان اقتصادی شهرستان خرمشهر، گفت: به هیچ مفسد اقتصادی نباید رحم کرد. لذا باید با شدت و قاطعیت با آنها برخورد شود.

 

وی به استقرار گمرک در مبادی ورودی و خروجی منطقه آزاد اروند نیز اشاره کرد و ابراز داشت: این اقدام بسیار خوبی است؛ البته این اقدام زمانی مثمر ثمر خواهد بود که ما نتایج آن را مشاهده کنیم. هر اقدامی که صورت می گیرد باید به رونق کسب و کار، معیشت مردم خرمشهر و آبادان منتهی شود.

 

خطیب نماز جمعه خرمشهر با تقدیر از پیگیری های نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: خوشبختانه با پیگیری های نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی مجوز ورود کالاهای ملوانی اخذ شد. اینک نوبت مسئولان شهرستان است و باید به جد پیگیر و به دنبال این فرصت باشند و تجار، بازرگانان و ملوانان باید از این ظرفیت استفاده کنند. اگر از این فرصت به خوبی عمل شود رونق بازار و تجارت را به همراه داشته باشد.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا خبرگزاری شبستان خوزستان مبارزه با استکبار امانوئل مکرون ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی منطقه آزاد اروند محکومیت توهین به پیامبر اسلام ستیزی روز دانش آموز خطبه های نماز جمعه نماز جمعه مبارزه با استکبار رهبر معظم انقلاب مقام معظم رهبری نیز اشاره جمعه خرمشهر افکار عمومی رئیس جمهور نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۷۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران مظهر اقتدار جهان اسلام

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، سید علاء الدین حیدری؛ فعال مدنی کُرد اهل سنت در یادداشتی آورده است:
 
تاریخ گواه این موضوع است که قرن هاست اقتدار از جهان اسلام رخت بر بسته و اقتدار کوچ کرده دنیای اسلام و گمشده امت اسلامی شده بود.
 
استعمار بر کشورهای مسلمان چنبره زده و مسلمانان را مستعمره خود کرده بود.
 
منابع سرزمین های اسلامی توسط استعمارگران به یغما رفته و مسلمانان در فقر و گرسنگی نگه داشته شده بودند.
 
کشورهای استعمارگر با تاراج سرمایه و منابع کشورهای اسلامی به پیشرفت و توسعه رسیدند و اما سهم مسلمانان بیماری و فقر و رنج گشته بود.
 
درد جانکاه تر از آن شد که بود. سرزمین فلسطین و قبله اول مسلمین توسط همین استعمارگران به مشتی صهیونیست فاشیست هدیه داده شد.
 
سرزمینی با ساکنان مسلمان به تعداد اندکی مهاجر یهودی صهیونیست بخشیده شد.
 
تخم کین و نفاق را در سرزمین مسلمانان به امید نابودی اسلام کاشتند.
 
صهیونیستها وارث قدرت همه استعمارگران شدند، وارث تمام دیکتاتوران و دانش آموخته مکتب همه هیتلران تاریخ بودند. اما جهان اسلام وارث نخوت قرن ها، تفرقه و عقب ماندگی های تاریخی و صد البته وارث چپاول استعمارگران و خالی شدن سرزمین های اسلامی از منابع و ذخایر خدادادی بودند. 
 
جهان اسلام تشنه عزت و اقتدار و گرسنه سربلندی بود. 
 
تحقیر جهان اسلام درد تاریخی مسلمانان است.
 
اما انقلاب اسلامی ایران همان گمشده جهان اسلام بود که سالها گرسنه و تشنه در بیابان های تاریخ بدنبال آن روان بودیم.
 
انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) با عیار اقتدار و بازگشت سروری به مسلمانان پای به عرصه تاریخ معاصر گذاشت.
 
پیروزی انقلاب اسلامی شعله های امید و روح مقاومت در مقابل ظلم را در کالبد جهان اسلام دمید.
 
مولود مبارک و مایه این سربلندی فرزندی بود بنام "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" که توانست روح سرگردان و ناآرام مسلمانان را پس از سالها به آرامش برساند.
 
سپاه پاسداران فرزند خلف حضرت امام (ره) قهرمان عرصه های دفاع از ایران اسلامی و میدان دار میدان مقاومت و دفاع از مظلومین شد.
 
در سالروز تولد پاسدار بزرگ اسلام و رادمرد عرصه تقوا و شهادت، حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار، یاد و خاطره رشادتها و ایثار فرزندان دلاور میهن، که در لباس مقد‌س پاسداری خالق حماسه های بی بدیلی در دفاع و سازندگی ایران زمین هستند را گرامی می داریم.
 
جهان اسلام پس از قرن ها شاهد بازگشت اقتدار به خود بود. شاهد شکسته شدن هیمنه ی ابرجنایتکار قرن با دستان پرتوان سپاه پاسداران است. عملیات "وعده صادق" رمز بازگشت اقتدار به جهان اسلام بود که موجب عزت مسلمانان گردید.
 
امروز جهان اسلام سالگرد تاسیس این نهاد مقدس را باید جشن بگیرد.
 
جشنی دو چندان پرشور تا که ستون های خیمه ظالمین به لرزه در بیاید،  چرا که نکرده های قدرت های مسلمان را سپاه پاسداران انجام و توانست پرچم پیروزی و اقتدار را به اهتزاز درآورد.
 
پاسدار نام مقدسی است که بودنش لیاقت، پوشیدن لباسش افتخار و شهادت در راه اهداف عالیه اش سعادتی والاست.
 
این روز را به همه مفتخران به لباس پاسداری از آرمانهای انقلاب و نظام اسلامی تبریک عرض نموده و سربلندی و شکوفایی روز افزون همه پاسداران سرافراز اسلام را از خداوند متعال خواستارم. 
 
سپاه یک فرهنگ غنی و مکتبی اصیل است که باید قدر دانست و آنرا پاسداشت.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • سپاه پاسداران مظهر اقتدار جهان اسلام
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند
  • تاسیس«ائتلاف مساجد، جمعیت‌ها و رهبران مسلمان اروپا» در فرانسه
  • رژیم صهیونیستی حتی نتوانست مدیریت افکار عمومی جامعه خود را به دست گیرد