Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@17:15:25 GMT

آرزوی جالب مارادونا در سالروز تولدش

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۷۸۳۶

صراط: امروز شصتمین زادروز دیگو مارادونا کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین است، اسطوره‌ای که سال ۱۹۸۶ یک تنه کشورش را قهرمان جام جهانی کرد و بعد از آن هم همین کار را در ناپولی انجام داد و با این تیم قهرمان سری A شد. به همین مناسبت روزنامه کوریره دلواسپورت گفت‌و‌گویی با مارادونا انجام داده و او در این مصاحبه از ناپولی هدیه تولدی خاص درخواست کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش فرارو، مارادونا در پاسخ به این سؤال که به مناسب ۶۰ ساله شدنش چه آرزویی دارد، گفت: برای خودم هیچ چیز آرزویی ندارم، اما آرزو می‌کنم که این ویروس قاتل زودتر نابود شود. دوست دارم که دست از سر مردم بردارد و بگذارد که همه در آرامش زندگی کنند به خصوص در آن کشور‌هایی که مردم و کودکان بینوا حتی توان دفاع از خودشان را هم ندارند. همچنین آرزو می‌کنم که اینجا در آرژانتین و دیگر نقاط جهان ویروس‌های قطحی، گرسنگی و بیکاری که حریصانه شخصیت آدم را می‌بلعند هم شکست داده شوند.


مارادونا ادامه داد: پس از این‌ها از آنجایی که نمی‌توانم درباره فوتبال صحبت نکنم، آرزو می‌کنم که تیمم خیمناسیا وقتی که امکان بازگشت به زمین بازی فراهم شد، بتواند جام قهرمانی را بعد از بیش از ۹۰ سال ببرد. همچنین از آنجایی که می‌گویند تا سه نشود بازی نشود، دوست دارم ناپولی یک اسکودتوی دیگر را هم به زودی فتح کند. من پیگیر بازی‌های ناپولی هستم و این تیم را دوست دارم.

ستاره فوتبال آرژانتین پیامی هم برای جنارو گتوسو سرمربی حال حاضر تیم فوتبال ناپولی داشت. او گفت: گتوسوی عزیز، در همین مسیر به کارت ادامه بده و همان انگیزه و توانایی‌هایی که در زمان بازیگری‌ات داشتی را الان هم نشان بده. من طرفدارت هستم و می‌خواهم به تو چیزی بگویم: بعضی از افراد هستند که به بازی در بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس افتخار می‌کنند، اما من افتخار می‌کنم که عضوی از ناپولی بوده‌ام. امیدوارم که یک روز شما هم بتوانید چنین چیزی بگویید.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فوتبال مارادونا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۷۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری جالب اوسمار برای میثاقی

 اوسمار ویرا دوشنبه گذشته دعوت محمد میثاقی را پذیرفت و سرمربی پرسپولیس چند شب پیش مهمان برنامه فوتبال برتر شد. میثاقی بعد از پایان این برنامه تصویری از خودش در کنار اوسمار در اینستاگرام منتشر و نام مربی برزیلی را تگ کرد.

اکنون سرمربی برزیلی نیز با ری‌استور کردن مجری فوتبال برتر به حضور در برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد و به انگلیسی نوشت: «ممنوم... این مصاحبه عالی بود».

اوسمار در همین مدتی که جانشین یحیی گل‌محمدی شده با رفتار و مصاحبه‌هایش تصویر خوبی در ذهن اهالی فوتبال به جا گذاشته و می‌توان گفت با این شیوه رفته رفته در بین هواداران پرسپولیس نیز به یک چهره محبوب تبدیل شده است.

منبع: برترین‌ها

tags # اوسمار ویرا ، محمد حسین میثاقی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • اتهام جالب به آرتتا: موهایت رنگ است!
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • اعتراف جالب اوسمار درباره دوران جوانی و فوتبال بازی کردنش
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا