Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ به نقل از تسنیم، رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که یک جلسه توجیهی برای مقامات ارشد آمریکایی برگزار شده که در آن به مقامات نظامی، امنیتی و اطلاعاتی این کشور درباره خطرهای انتقام احتمالی ترور سردار قاسم سلیمانی هشدار داده شده است.

شبکه خبری «ان بی سی نیوز» به نقل از مقامات ارشد آمریکایی گزارش داد، در این جلسه که اواخر ماه گذشته میلادی برگزار شده درباره تهدید علیه رهبران ارشد پنتاگون حتی زمانی که در داخل آمریکا هستند، هشدار داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

بعضی مقامات گفتند در این جلسه توجیهی تاکید شده که این تهدید همچنان مطرح و ممکن است با انگیزه گرفتن انتقام ترور سردار سلیمانی رخ دهد اگرچه اطلاعات ارائه شده ارتباط قطعی را با این مسئله نشان نمی‌دهد.

مقامات گفتند در این جلسه اطلاعاتی مطرح شد که نشان می‌دهد هدف این تهدید رهبران نظامی آمریکا هستند، کسانی که در تصمیم گیری و عملیات ترور قاسم سلیمانی نقش داشتند.

بنابر گزارش ان بی سی نیوز، «مارک اسپر» وزیر دفاع این هفته به خاورمیانه و جنوب آسیا سفر کرده اما این سفر بیش از حد معمول مخفیانه بوده که نشان دهنده وجود یک نگرانی امنیتی است. خبرنگارانی که اسپر را در این سفر همراهی می‌کردند، اجازه نداشتند دیدار وی از بحرین یا اسرائیل را گزارش دهند تا زمانی که این سفرها پایان یابد.

اخبار مرتبط پاسخ وزارت خارجه به ادعای برخی رسانه‌ها در مورد عملکرد ستاد پیگیری ترور سردار سلیمانی نصرالله: هدف ترور سردار سلیمانی احیای داعش بود شمخانی: پیگیری ترور سردار سلیمانی از مجامع بین‌المللی حداق انتظار ما از عراق است ترامپ یکی از اهداف اصلی سپاه برای انتقام ترور سردار سلیمانی است هویت یکی دیگر از عوامل ترور سردار سلیمانی افشا شد: او چهار سال پیش با ترامپ در مورد سردار سلیمانی صحبت کرده بود تلاش یک سناتور تندرو و رئیس دفتر ترامپ برای منصرف کردن او از ترور سردار سلیمانی قدردانی نتانیاهو از ترامپ برای خروج از برجام و ترور سردار سلیمانی انتشار گزارش مهم سازمان ملل درباره ترور سردار سلیمانی نقش یک شرکت‌ مخابراتی در ترور سردار سلیمانی افشاگری العالم در خصوص تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای ایرانی و ترور سردار سلیمانی گاردین: پمپئو، ترامپ را قانع کرد تا دستور ترور سردار سلیمانی را صادر کند نگرانی سیاستمدار آمریکایی از احتمال انتقام ایران بابت ترور سردار سلیمانی سناتور آمریکایی خواستار افشای اطلاعات در مورد ترور سردار سلیمانی پرونده مهم ترور سردار سلیمانی باید با قدرت پیگیری شود دیدار مهم ظریف با رئیس شورای عالی قضایی عراق به منظور پیگیری حقوقی ترور سردار سلیمانی

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا پنتاگون ترور سردار سلیمانی انتقام ترور سردار سلیمانی سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ترور سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش روسیه به کمک ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین | اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است

به گزارش همشهری آنلاین، «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه در نشست وزرا بیان کرد: نیروهای روسیه ابتکاری در خط مقدم دارند تا رقبای خود را به عقب برانند. این فشار موجب می‌شود تا نیروهای کی‌یف به مواضع دفاعی روسیه نرسند. «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه در نشست وزرا بیان کرد: نیروهای روسیه ابتکاری در خط مقدم دارند تا رقبای خود را به عقب برانند. این فشار موجب می‌شود تا نیروهای کی‌یف به مواضع دفاعی روسیه نرسند.

طبق گزارش راشا تودی، وزیر دفاع روسیه با اشاره به کمک جدید واشنگتن به کی‌یف به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد دلار گفت: این اقدام برای جلوگیری از فروپاشی نیروهای اوکراینی در نظر گرفته شده است، اما این پول تاثیر چشمگیری در میدان نبرد نخواهد گذاشت زیرا بیشتر این بودجه به تولید نظامی آمریکا سرازیر خواهد شد.

وی افزود: مقامات آمریکایی با بدبینی اظهار می‌کنند که اوکراینی‌ها برای منافع آمریکا در جنگ با روسیه کشته خواهند شد.

البته وزیر دفاع روسیه مستقیما اشاره نکرد که منظورش اظهار نظرات کدام مقامات آمریکایی است اما مقامات آمریکایی و اوکراینی پیشتر استدلال کرده‌اند پرداخت پول به اوکراین برای جنگ با روسیه «بهتر» از درگیری مستقیم آمریکا با روسیه است.

سرگئی شویگو در پایان ضمن تشکر از ظرفیت‌ تولید صنایع دفاعی روسیه، تاکید کرد: سامانه موشکی «پانتسیر» کارایی خود را ثابت کرده است و عرضه آن در سال ۲۰۲۴ دو برابر خواهد شد. افزون بر این، اولین مدل‌های سامانه پدافند هوایی اس-۵۰۰ در سال ۲۰۲۴ به نیروهای روسیه تحویل داده می‌شود. هم‌چنین، نیروهای مسلح روسیه شدت حملات خود را به مراکز لجستیکی و پایگاه‌های ذخیره تسلیحات غربی در اوکراین افزایش خواهند داد. نیروهای مسلح روسیه تا رسیدن به اهداف عملیات ویژه به انجام وظایف خود ادامه خواهند داد.

او در قسمت دیگری از اظهاراتش گفت: رژیم کی‌یف در ضدحملاتی که توسط مربیان ناتو آماده شده بود، نتوانست به اهداف خود دست یابد. ناتو هم‌چنین در تلاش است تا فعالیت خود را در قطب شمال افزایش دهد و این ائتلاف مجموعه‌ای از رزمایش‌های ناتو را با شبیه‌سازی «تجاوز روسیه» با مشارکت ۹۰ هزار پرسنل برگزار می‌کند.

شویگو درخصوص دستاوردها و پیشروی‌های روسیه بیان کرد: در نتیجه عملیات رزمی فعال، نیروهای نظامی روسیه مناطق پرجمعیت پروومایسکه، بوهدانیوکا و نوومیخایلیوکا در دونتسک را آزاد کردند. منطقه کنترل بردیچی و هئورهیوکا در حال گسترش است.

کد خبر 846758 منبع: جوان برچسب‌ها خبر ویژه روسیه - اوکراین روسیه

دیگر خبرها

  • واکنش روسیه به کمک ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین | اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است
  • محکومیت عامل حمله به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به حبس | متهم: می خواستم از مقامات ایران انتقام بگیرم!
  • وحشت ایالات‌متحده از شعار آزادی فلسطین در آمریکا
  • شویگو: اوکراین نیم‌ میلیون سرباز از دست داده است
  • سیاستمدار اسرائیلی: الان وقت جنگ با ایران است؟ / ترور سردار زاهدی یک تصمیم کوته بینانه است
  • بایدن برای منصرف‌کردن ایران از حمله به اسرائیل التماس می‌کرد
  • پکن میزبان مقامات ارشد دریایی ۳۰ کشور
  • ظریف: ترامپ از من چند بار دعوت به مذاکره کرد، ولی ما اجازه نداشتیم/ آمریکایی‌ها هم در برجام علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران بودند
  • پمپئو در کتابش درباره راضی کردن ترامپ به ترور سردار سلیمانی چه نوشته است؟
  • خروج نیرو‌های آمریکا از نیجر، پیروزی استراتژیک روسیه