Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اعلام کرد که به دلیل ترافیک زیاد در بخش میانی و هجومی تیمش، به سه بازیکن اعلام عدم نیاز کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روز گذشته بود که خبر جدایی محسن مسلمان از سپاهان پس از یک و نیم فصل حضور در این تیم منتشر شد تا هافبک سابق پرسپولیس که پس از جدایی از این تیم، اصلا دوران خوبی را تجربه نکرده، پس از ذوب آهن و سپاهان، به دنبال انتخاب سومین تیم خود باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا اما محرم نویدکیا در آخرین مصاحبه خود از جدایی دو بازیکن دیگر هم خبر داده داده است؛ حامد بحیرایی و محسن الغسانی دو بازیکن دیگر هستند که محرم نویدکیا به آنها اعلام کرده که شاید فرصت زیادی برای بازی کردن به آنها نرسد و اگر با این شرایط حاضر به ادامه همکاری نیستند، بهتر است تیم آینده خود را هر چه زودتر انتخاب کنند.

پس از مطرح شدن این صحبت ها از سوی نویدکیا در گفتگو با این سه بازیکن، محسن مسلمان خیلی زود تصمیم به جدایی گرفت ولی هنوز حامد بحیرایی و محسن الغسانی تصمیمی در رابطه با سرنوشت خود برای فصل آینده نگرفته‌اند و باید دید آنها هم راه خروج از باشگاه را در پیش می گیرند یا می مامدند و نیمکت نشینی را تحمل می کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محسن مسلمان فوتبال سپاهان محرم نویدکیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۷۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوزپ بورل: در آستانه جنگ منطقه‌ای در خاورمیانه هستیم

آفتاب‌‌نیوز :

 بورل گفت: «فاجعه انسانی ادامه دارد. کمک‌های بشردوستانه اگرچه افزایش یافته، اما بسیار بسیار بسیار ناکافی است. ما باید از اسرائیل بخواهیم که به حملات جمهوری اسلامی ایران پاسخی محتاطانه بدهد. ما نمی‌توانیم [درگیری‌ها را]تشدید کنیم.» 

او افزود: «من نمی‌خواهم اغراق کنم، اما در آستانه جنگ منطقه‌ای هستیم. یک جنگ منطقه‌ای در خاورمیانه که موج آن به بقیه دنیا و به‌ویژه به اروپا هم خواهد رسید. پس آن را متوقف کنید.»

منبع: یورونیوز

دیگر خبرها

  • جوزپ بورل: در آستانه جنگ منطقه‌ای در خاورمیانه هستیم
  • ترمیم خط دفاعی سپاهان با دوبازیکن کهنه کار
  • آذرباد: این اتفاق را در عمرم ندیده‌ بودم!
  • برتری سپاهان مقابل ذوب آهن در دربی معوقه اصفهان
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • سپاهان با سندروم همیشگی در دربی اصفهان
  • ترکیب سپاهان در دربی با تغییرات قابل توجه!
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • شبیخون تیم متمول لیگ به باشگاه پرسپولیس؛ ۴ ستاره در آستانه خروج
  • ام باپه: تصمیم من در مورد جدایی از پاری سن ژرمن عوض نمی‌شود