Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از اجرای دوره دوم طرح جهاد تحول در دانشگاه شهید رجایی از ۱۳ تا ۲۵ آبان با محوریت تعلیم و تربیت دبیر دینی و انقلابی خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسین اسداللهی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در گفتگویی اظهار داشت: الحمدلله پس از برگزاری دو دوره موفق تشکیلاتی تربیتی فتح الفتوح، قسمتی دیگر از مسیر رشد و کادرسازی در فضای جهت گیری تخصصی طراحی شده برای دانشجو معلمان از ۱۳ آبان ماه کلید خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حوزه علوم اسلامی دانشگاه شهید رجایی در سال ۱۳۹۶ تجربه برگزاری دوره‌ای جامع تعلیم و تربیت اسلامی تحت عنوان جهاد تحول را داشت که امسال با همکاری بسیج دانشجویی، دوره دوم جهاد تحول همان طور که پیش‌تر گفته بودم با محوریت تعلیم و تربیت دبیر دینی و انقلابی از ۱۳ آبان ماه برای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی در سراسر کشور آغاز خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تصریح کرد: سرفصل‌های دوره دوم جهاد تحول برگرفته از مطالبات مقام معظم رهبری و محور‌های مبانی نظری سند تحول بنیادین است که جهت تبیین این سرفصل‌ها توفیق حضور اساتید گران قدری همچون آیت الله صدیقی، آیت الله کعبی، حجت الاسلام پناهیان، حجت الاسلام ماندگاری، حجت الاسلام ذوعلم، حجت الاسلام وزیری فرد در دوره جهاد تحول را داریم.

وی اظهار داشت: جهاد تحول ۲ در بستر فضای مجازی و تا ۲۵ آبان سالجاری برگزار خواهد شد که امید داریم با برگزاری این دوره گامی را در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری برداریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حسن اسداللهی بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی طرح جهاد تحول بسیج دانشجویی حجت الاسلام شهید رجایی تربیت دبیر جهاد تحول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۸۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهید رجائی گفت: در اولین ماه امسال، به میزان ۸۳۵ میلیون و ۷۰۵ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحد‌های سیزده گانه این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.
جواد دوستی در ادامه اظهار کرد: از این میزان انرژی تولیدی، ۴۴۲ میلیون و ۵۷۸ هزار کیلووات ساعت انرژی در ۹ واحد گازی و بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی و ۳۹۳ میلیون و ۱۲۷ هزار کیلووات ساعت انرژی در چهار واحد ۲۵۰ مگاواتی این نیروگاه تولید شده است که با این میزان، تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی ۱.۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.
نیروگاه شهیدرجایی به عنوان سومین نیروگاه بزرگ کشور، با دارا بودن ۱۳ واحد بخاری و سیکل ترکیبی، سالیانه حدود ۱۲ میلیاردکیلووات ساعت انرژی الکتریکی تولید می‌کند.

دیگر خبرها

  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • طرح مسطورا زمینه تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین است
  • طرح مسطورا موجب دشمن شناسی و تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین می‌شود
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر