Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@12:10:42 GMT

آموزش در سه شهرستان دیگر خراسان رضوی غیرحضوری شد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۸۰۸۹

آموزش در سه شهرستان دیگر خراسان رضوی غیرحضوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی، بر اساس مصوبه ستادهای شهرستانی و تائید ستاد استانی آموزش‌های حضوری از فردا شنبه دهم آبان ماه به مدت یک هفته (تا ۱۵ آبان ماه) در سه شهرستان "چناران"،"خواف" و "فیروزه" تعطیل اعلام شد و آموزش‌ها به شکل غیرحضوری و از طریق شبکه شاد  پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پیش‌ازاین با عنایت به مصوبه ستاد استانی و تائید ستاد ملی مقابله با کرونا تمامی آموزش‌های حضوری مدارس در شهرستان‌های مشهد، نیشابور، سبزوار،کاشمر،گناباد، تربت‌حیدریه، درگز، خلیل‌آباد، بردسکن، تربت جام، کوهسرخ، زبرخان، ششتمد، بینالود، قوچان، زاوه، مه ولات، بجستان و صالح‌آباد تعطیل‌شده است.

انتهای پیام/ 70042

منبع: فارس

کلیدواژه: تعطیلی مدارس خراسان رضوی چناران خواف فیروزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۸۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۲ هزار لیتر سوخت به پروازهای غرب خراسان رضوی رسید

حمید مظفری نژاد گفت: واحد سوختگیری هواپیمایی در سالی که گذشت ۱۵۲ هزار لیتر سوخت برای ۲۳۰ پرواز در غرب خراسان رضوی مربوط به شرکت‌های مختلف هواپیمایی و بالگردهای مرتبط با هلال احمر و نیروی انتظامی فراهم کرد.

وی با اشاره به اقدامات شاخص مرکز سوختگیری هواپیمایی منطقه سبزوار در سال گذشته، گفت: از مهم ترین اقدامات، پوشش پروازهای فرود اضطراری مشهد با توجه به جایگزین بودن فرودگاه شهدای سبزوار و نیز توفیق تامین سوخت پروازهای کربلای معلا در ایام اربعین حسینی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • سوال روز هفدهم پویش زندگی با آیه‌ها در خراسان رضوی اعلام شد
  • ۱۵۲ هزار لیتر سوخت به پروازهای غرب خراسان رضوی رسید
  • بیش از هفت میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند 
  • کیفیت هوای کلانشهر مشهد در شرایط «سالم»
  • کیفیت هوای مشهد سالم است
  • ورود زائران خراسان رضوی از مرز ۶ میلیون نفر گذشت
  • ورود بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر زائر به خراسان رضوی
  • انجام ۶۱۸ بازدید نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی
  • ۶۱۸ بازدید نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی
  • بیش از ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند