Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

دیدارهای هفته دوم مرحله گروهی لیگ فوتبال اروپا، پنجشنبه شب و بامداد جمعه برگزار شد که طی آن لژیونرهای ایرانی عملکرد خوبی نداشتند.

در دیدار آ.اک‌ از یونان برابر لسترسیتی انگلیس، «کریم انصاری‌فرد» در ترکیب اصلی نماینده یونان قرار گرفت اما پس از عملکرد ضعیفی که داشت در ابتدای نیمه دوم تعویض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لستر در این دیدار به برتری دو بر یک دست یافت.

دیدار زسکامسکو از روسیه با دیناموزاگرب کرواسی در حالی با تساوی بدون گل همراه شد که «صادق محمدی» دقیقه ۹۳ برای دینامو به میدان آمد و چند ثانیه پس از آن، سوت پایان بازی زده شد.

خنت بلژیک که «میلاد محمدی» را در ترکیب اصلی داشت در خانه خود برابر هافنهایم آلمان، تن به شکست سنگین چهار بر یک داد.

در بازی زوریا از اوکراین مقابل براگای پرتغال که با برتری دو بر یک نماینده پرتغال همراه شد، «الهیار صیادمنش» در دقیقه ۸۱ برای زوریا وارد زمین شد اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.

آنتورپ بلژیک در حالی تیم مدعی تاتنهام را با یک گل شکست داد که «علیرضا بیرانوند» بازهم نیمکت‌نشین بود. بیرانوند از زمانی‌که به آنتورپ پیوسته، همراه ذخیره بوده است.

در دیدارهای مهم نیز تیم‌های مدعی آث‌میلان، آرسنال، ویارئال و ناپولی مقابل رقیبان خود به پیروزی دست یافتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیگ فوتبال اروپا لژیونرهای ایرانی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۸۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| بازگشت سریع طارمی به پرتغال!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی طارمی شب گذشته در چهارمین مسابقه تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ حضور کامل مقابل ترکمنستان داشت و پاس گل تک ایران در این دیدار را با ضربه سر به مهدی قایدی داد تا دوباره نمایش موثر دیگری ارائه دهد.

بنابر روایت ورزش سه، این ستاره تیم ملی ایران که در دو دیدار اخیر تیم ملی ایران در فروردین ماه مقابل ترکمنستان توانست دو پاس گل بدهد، با آمادگی و روحیه بالایی به پرتغال بازگشت تا در تمرینات پورتو شرکت کند.

مهدی طارمی بلافاصله پس از پایان دیدار تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان در عشق‌آباد، به سمت پرتغال پرواز کرد تا خیلی زود خودش را به سرخیو کونسیسائو و کادر فنی پورتو معرفی کند و در آکادمی این باشگاه حضور یابد.

باشگاه پورتو تصاویری از بازگشت ملی پوشان به کمپ تمرینی این باشگاه را منتشر کرده که عکس مهدی طارمی با روحیه بالا هم در این بین دیده می‌شود.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888717

دیگر خبرها

  • اظهارات رئیس جمهور ترکمنستان درباره فعالیت اقتصادی شرکت های ایرانی | جزئیات دیدارهای امیرعبداللهیان با ۳مقام عالیرتبه کشور همسایه
  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ درخشش بانوان در گام دوم
  • بازگشت سریع طارمی به پرتغال! + عکس
  • الخلیفی و چفرین: باور کنید سوپرلیگ را شکست دادیم!‏
  • عکس| بازگشت سریع طارمی به پرتغال!
  • خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • عکس| خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • خشم رونالدو: لعنتی 2 پنالتی‌مان را نگرفتی!
  • حمله تند کریستیانو رونالدو به داور!
  • فرار انگلیس از شکست مقابل بلژیک در لندن/ پیروزی آلمان و فرانسه و شکست پرتغال + فیلم