Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@21:08:58 GMT

خطیبی: بازیکنان مورد نیازم را به باشگاه اعلام کردم

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۸۱۸۶

خطیبی: بازیکنان مورد نیازم را به باشگاه اعلام کردم

سرمربی آلومینیوم امیدوار است نفرات مدنظرش جذب شوند تا با شرایط بهتری وارد لیگ برتر شوند.

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی درباره شرایط فنی دیدار تدارکاتی آلومینیوم اراک مقابل سپاهان که با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار کرد: هر دو تیم فوتبال خوبی ارائه دادند و بازیکنان ما و سپاهان از نظر بدنی و تاکتیکی ارزیابی شدند و توانستیم نقاط ضعف و قوت خودمان بشناسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خطیبی که در زمان بازیکنی دوران درخشانی در سپاهان داشته، با اشاره به میزبانی این تیم عنوان کرد: از مجموعه باشگاه سپاهان و آقایان ساکت و فتاحی و همچنین دوستان خودم در کادر فنی این تیم تشکر می‌کنم که پذیرایی خوبی از ما انجام دادند و شرایط این بازی تدارکاتی را فراهم کردند.

 

سرمربی آلومینیوم اراک با بیان اینکه برد و باخت در این بازی برای ما اهمیتی نداشت، ابراز کرد: هدف ما این بود که بچه‌های تیم مقابل سپاهان پُرمهره در شرایط بازی قرار بگیرند و آماده‌تر شوند که خدا را شکر این اتفاق افتاد. البته محرم نویدکیا که از دوستان من است، تجربه‌ای در سرمربیگری ندارد و باید زحمت بکشد و وقت بگذارد تا نتیجه بگیرد؛ امیدوار هستم از شانسی که به محرم داده شده، استفاده کند.

 

خطیبی تصریح کرد: اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه ما با تاخیر انتخاب شد و ما نیز در این مدت که بدون سرپرست، مدیرعامل و هیأت مدیره بودیم، سعی کردیم تمریناتمان را پیش ببریم. زحمات زیادی برای تیم آلومینیوم اراک کشیده شده تا به این جایگاه برسد و در لیگ برتر باشد؛ امیدوار هستم با حضور مدیران جدید تیم هم تقویت شود و به نتایج لازم دست پیدا کند.

 

 

او یادآور شد: در برنامه ما این است تا دو، سه بازیکن را در پست‌های مختلف به تیم اضافه کنیم که نام این نفرات را به باشگاه و مدیریت اعلام کردیم. امیدوار هستم در روزهای آینده کارهای انتقال آنها انجام شود تا بتوانیم در سال اول حضورمان در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کنیم و برای فصل آینده برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم.

 

سرمربی جوان آلومینیوم اراک اضافه کرد: در دو، سه پست نیاز به بازیکن داریم که نام نفرات مد نظر به باشگاه اعلام شده است. آقایان و عزیزانی که اخیرا وارد مدیریت باشگاه شدند، در روزهای اخیر تلاش زیادی کردند تا کارهای ما حل شود و امیدوار هستیم از این به بعد نیز مشکلات تیم را بررطرف کنند تا با خیال راحت وارد لیگ برتر شویم.

 

خطیبی در خصوص برنامه این تیم تا قبل از شروع لیگ برتر گفت: هفته آینده نخستین بازی ما در لیگ برتر است و به همین دلیل مسابقه تدارکاتی دیگری مد نظر نداریم. فردا بازیکنانی که مقابل سپاهان به میدان نرفتند، دیداری دوستانه برابر امیدهای آلومینیوم انجام خواهند داد تا آمادگی خود را حفظ کنند و در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

 

او درباره نخستین بازی این تیم در لیگ برتر برابر نساجی مازندران ابراز کرد: نساجی هم مثل ما تغییرات زیادی داشته و اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم تغییر کرده‌اند. وقتی مسابقات یک تورنمنت طولانی مدت باشد، بازی اول برای همه تیم‌ها سخت است چون شناختی از یکدیگر ندارند و موجب می‌شود تا کار برای همه دشوار باشد. امیدوار هستم از بازی اول سربلند بیرون بیاییم.

 

رسول خطیبی آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رسول خطیبی آلومینیوم اراک آلومینیوم اراک امیدوار هستم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم اراک سال جدید را با پیروزی آغاز کرد

آلومینیوم اراک در دیداری تدارکاتی پاس همدان را شکست داد

طرفداری | تیم فوتبال آلومینیوم اراک در اولین بازی تدارکاتی خود در سال جدید، با نتیجه سه بر صفر مقابل پاس همدان به پیروزی رسید.

شاگردان سیدمجتبی حسینی که پس از پیروزی مقابل نساجی مازندران به مدت یک هفته تعطیل شده بودند، تمرینات خود را از چهار روز گذشته مجددا آغاز کرده بودند.

در این بازی دوستانه که در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار شد، علی وطن‌دوست، مهدی لیموچی و رضا جبیره برای آلومینیوم گلزنی کردند.

آلومینیوم اراک در ادامه رقابت‌های لیگ برتر، روز چهارشنبه هفته آینده (پانزدهم فروردین‌ماه) در یک بازی معوقه به مصاف هوادار تهران خواهد رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • نخستین تمرین سپاهان در نقش جهان با حضور هواداران برگزار می‌شود
  • سوپرایز سپاهان برای هواداران در شروع فصل جدید
  • آلومینیوم اراک سال جدید را با پیروزی آغاز کرد
  • ذوب‌آهن راهی تهران می‌شود؛ فروردین سخت گاندوها در لیگ برتر
  • معرفی اعضای کادر فنی جدید صنعت نفت آبادان؛ امید به نجات در قعر جدول
  • نابسامانی مدیریتی وخریدهای جنجالی/ شوک‌هایی که رنگ زردها را پراند
  • «صفر دو» سال تابش خورشید فوتبال در قزوین
  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • صید تاریخی ملوانان؛ سپاهان جام قهرمانی را به پرسپولیس داد! | بازی های ماندگار
  • توپ از دست مسعود نمی‌افتد!