Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از پیدا شدن جسد دکتر خرم‌آبادی که کوهنورد نیز هست در کوه یافته خبر داد.

صارم رضایی شامگاه نهم آبان‌ماه، اظهار کرد: امروز یک جسد توسط یکی از اعضای باشگاه کوهنوردی کوچ‌ در مسیر گلاکه پیدا می‌شود که بلافاصله به دبیر هیأت کوهنوردی اطلاع می‌دهد و اطلاع‌رسانی لازم صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از اعلام بلافاصله تیم واکنش سریع جمعیت به منطقه اعزام شدند که باتوجه به تاریکی هوا و دستور دادستان مبنی بر عدم انتقال جسد به دلیل بررسی‌های لازم و رعایت مراحل قانونی عملیات انتقال جسد به فردا موکول شد.

رضایی اضافه کرد: با توجه به مفقود شدن دکتر برزویه در اواخر فصل بهار سال جاری و عملیات جستجوی ناموفق علی‌رغم چندین روز گشت‌زنی، نیروهای امداد و نجات استان با خانواده وی برای شناسایی احتمالی تماس گرفته شد تا در منطقه حضور پیدا کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان افزود: خانواده این مرحوم با توجه به برخی علائم و مشخصات از جمله کفش و لباس، نامبرده را شناسایی کردند.

وی یادآور شد:  دکتر برزویه طبیب خوش‌نام و از کوهنوردان پیشکسوت لرستان بودند که در اواخر فصل بهار به قصد کوهنوردی از منزل خارج و متاسفانه تاکنون کسی از این مرحوم اطلاعی در دست نداشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هلال احمر كوهنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۸۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طی دو سال هشت میلیون فقیر به تعداد فقرای کشور اضافه شده است!

روزنامه اعتماد با استناد به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس خبر داده که طی دو سال ۸ میلیون نفر به جمعیت فقرا اضافه شده است.

داده‌های نرخ فقر، شکاف فقر و وضعیت غیر فقرا نسبت به خط فقر، به ترتیب نشان‌دهنده تأثیر احتمالی سیاست‌های بودجه‌ای خواهد بود. برای این منظور ابتدا سراغ شاخص نرخ فقر می‌رویم. نرخ فقر درصدی از جمعیت کشور را نشان می‌دهد که در مقایسه با خط فقر درآمدی، فقیر به حساب می‌آیند.

 نرخ فقر در ایران از ابتدای دهه ۹۰ تا سال ۱۳۹۶ روند ثابتی داشته است، اما از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ حدود ده درصد افزایش یافته و از سطح ۲۰ درصد به ۳۰ درصد رسیده است.

افزایش ۱۰ درصدی نرخ فقر به معنی افزایش حدود ۸ میلیون نفر به تعداد فقرا در کشور است. به عبارت دیگر بعد از سال ۱۳۹۶ حدود ۵۰ درصد نسبت به گذشته به جمعیت فقرای کشور افزوده شده است. از سال ۱۳۹۸ به بعد نرخ فقر نوسان بسیار اندکی داشته و همواره در حدود سطح ۳۰ درصد باقی مانده است.

منطقه ماندگاری فقر در سطح ۳۰ درصد در چهار سال اخیر در شرایطی است که بودجه‌های دولتی سالانه هزینه‌هایی را برای مقابله با فقر اختصاص می‌دهند، اما میزان و راهبرد هزینه‌ها، تکافوی حجم فقر موجود در جامعه را نمی‌دهد. در نتیجه سیاست‌های حمایتی در بودجه به تنهایی قادر به کاهش نرخ فقر ماندگار در ناحیه قرمز رنگ نیستند.

tags # فقر سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • با این ورزش‌ها از مرگ زودرس نجات پیدا می‌کنید
  • مهمترین عامل مرگ و میر افراد بالای ۵۰ سال
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد
  • اهمیت توجه محمود نجم‌آبادی به نسخ خطی و ترجمه‌شان
  • طی دو سال هشت میلیون فقیر به تعداد فقرای کشور اضافه شده است!
  • سد‌های کبوترلانه کنگاور و قشلاق صحنه در آستانه آبگیری
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد
  • برنامه سلامت خانواده در ۵ شهر استان اجرا می‌شود.
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • با ۲۰۰ میلیون چه خودرویی بخریم؟