Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@01:34:58 GMT

پایان یکه‌تازی یاران عزت‌اللهی با باخت ۳ گله

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۸۲۲۴

پایان یکه‌تازی یاران عزت‌اللهی با باخت ۳ گله

تیم فوتبال وایله در حضور هافبک ایرانی خود برابر راندرز شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، در بازی آغازین هفته هفتم سوپر لیگ دانمارک، تیم وایله که سعید عزت‌اللهی را مثل تمام مسابقات این فصل در ترکیب و خط میانی داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب مقابل راندرز رده دهمی قرار گرفت.

 

یاران عزت‌اللهی که طی پنج هفته اخیر سوپر لیگ دانمارک یک مساوی و چهار برد داشته و عملکرد فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشته بودند، امشب نتوانستند برابر تیم پایین جدولی راندرز به روند خوب خود ادامه دهند و با ۳ گل شکست خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم فوتبال وایله با این باخت سنگین خانگی که دومین شکست آنها در فصل ۲۱-۲۰۲۰ سوپر لیگ دانمارک بود، ۱۳ امتیازی ماند تا با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به حریفان خود دو پله در جدول سقوط کند و صدرنشینی را از دست بدهد.

 

سعید عزت‌اللهی، هافبک ایرانی وایله که در دو هفته گذشته سوپر لیگ دانمارک عملکرد خوبی با زدن دو گل و یک پاس گل بر جای گذاشته بود، امشب نتوانست در حضور ۹۰ دقیقه‌ای خود برابر راندرز این مهم را تکرار کند.

اف سی وایله سعید عزت اللهی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سعید عزت اللهی سوپر لیگ دانمارک عزت اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶۵ درصدی ظرفیت پذیرش دستیاری پزشکی 

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، بهرام عین اللهی  در دیدار با مدیر منطقه مدیترانه شرقی در تهران که در محل ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، افزود: در راستای توسعه شبکه بهداشت و درمان در کشور ۱۵ هزار پروژه‌های عمرانی تا پایان سالجاری به بهره برداری می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته ۲ هزار و ۸۰۰ پزشک و ۱۱ هزار دندانپزشک با اولویت مناطق محروم در نقاط مختلف کشور توزیع شدند.

وی با بیان اینکه ظرفیت پذیرش دستیاری پزشکی ۶۵ درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: از دیگر اقدامات دیگر در نظام سلامت کشور در یکسال اخیر می‌توان به تحت پوشش قرار گرفتن دارو‌های اساسی زیر چتر حمایت بیمه‌ها، کاهش صف انتظار کاشت حلزون به صفر و برخورداری بیماران از نعمت شنوایی، افزایش پیوند اعضا از جمله کبد و کلیه، غربالگری دیابت و فشارخون برای ۴۶ میلیون نفر اشاره کرد.

عین اللهی با تاکید بر ارتقای برنامه سلامت خانواده در کشور، گفت: اکنون این برنامه در ۱۹۵ شهر در حال اجراست و تا پایان فعالیت دولت سیزدهم سراسری خواهد شد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه هر کدملی دارای مراقبت سلامت می‌شوند، اظهار داشت: خانواده کوچکترین نهاد در کشور است که می‌تواند با برنامه ریزی و نظارت درست، افراد خانواده تحت پوشش برنامه‌های سلامت قرار گیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست الاهلی با وجود سوپر گل عزت اللهی
  • نفس راحت رئال بعد از حذف بارسا و اتلتیکو
  • لیگ NBA| لیکرز به پلی‌آف رسید/ پایان فصل برای یاران کری
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می‌شود
  • پایان توهم «یکه تازی» اسرائیل
  • یاران مهدی قایدی از سد تیم احمد نوراللهی گذشتند
  • یاران قایدی از سد تیم احمد نوراللهی گذشتند
  • افزایش ۶۵ درصدی ظرفیت پذیرش دستیاری پزشکی 
  • سوپر شیلد در دستان ستاره ایرانی (عکس)