Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@08:22:40 GMT

کدام اسامی بین دخترها و پسرها مشترک هستند؟

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۸۲۳۸

سیف الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اسامی شایع و مشترک بین دختر و پسر که در سازمان ثبت احوال به ثبت رسیده است، اظهار کرد: ۵ نام هیوا، دانا، دانش، تیام و دایان در بین دختران و پسران مشترک است و خانواده نوزادان می‌توانند این نام‌ها را هم برای فرزند دختر و هم برای فرزند پسرشان انتخاب کنند، البته نام‌های مشترک دیگری وجود دارد، اما این نام‌ها از اسامی محبوب برای نامگذاری دختر و پسر در این مدت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اسامی محبوب در سال ۹۸ گفت: امیرعلی، محمد، علی، امیرحسین، حسین، ابوالفضل، امیرعباس، سامیار، محمد طا‌ها و آریا ۱۰ نام برگزیده بین پسران تازه متولد شده و ۱۰ نام فاطمه، زهرا، حلما، زینب، یسنا، آوا، مرسانا، نارنین زهرا، باران و فاطمه زهرا از نام‌های پرطرفدار در بین دختران در سال ۹۸ بوده است.

ابوترابی با اشاره به آمار ولادت در سه ماه اول امسال، تصریح کرد: در بهار امسال ۲۸۰ هزار و ۵۴۷ ولادت ثبت شده است که بر اساس آمارها ۱۴۴ هزار و ۷۶۳ نوزاد پسر و ۱۳۵ هزار و ۷۸۴ نوزاد دختر متولد شدند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: بین دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۸۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات انتخابی تیم ووشو بزرگسالان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مسابقات انتخابی تیم ووشو رده سنی بزرگسالان استان، در دو بخش تالو و ساندا در محل خانه ووشو برگزار شد.
نفرات برتر با تایید کمیته فنی مجوز حضور در تیم استان را کسب کردند.
اسامی دعوت شدگان به تیم ووشو بخش ساندا ابراهیم نادری، محمد جعفری، احمد رحیمی، محمد رحیمی، محمد حسین شاهوردی، محمد صادق حیدری هستند.
عرفان صفر پور، رضا ترابیان و کامران توکلی اسامی دعوت شدگان تیم ووشو بخش تالو بزرگسالان استان هستند.

دیگر خبرها

  • اسامی برندگان لاتاری در ایران | خاطرات برندگان لاتاری ایرانی
  • اطلاعیه مهم تراکتور در مورد سرمربی بعدی
  • «خدای مهربانم سلام» برای بچه‌ها به کتابفروشی‌ها آمد
  • «خدای مهربانم سلام» برای بچه‌ها کتابفروشی‌ها آمد
  • برگزاری مسابقات انتخابی تیم ووشو بزرگسالان
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج
  • اعلام اسامی نفرات ثبت‌نام کننده در انتخابات فدراسیون شطرنج
  • نامه‌هایی به خدا کتاب شد
  • اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم فوتبال دختران زیر ۱۵ سال