Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@11:52:39 GMT

شعرخوانی نمایندگان مجلس علیه روحانی ادامه دارد +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۸۲۵۸

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۸۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند

مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان در دیدارش از دانشگاه کلمبیا که آغازگر اعتراضات ضد جنگ رژیم صهیونیستی در غزه بوده، با گروهی از جمعیت‌ که او را هو می‌کردند، روبرو شد و به سختی توانست چند جمله بگوید.

به گزارش ایسنا، مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرد: «ما نمی‌توانیم اجازه دهیم این حجم از نفرت در دانشکده‌هایمان گسترش یابد. این اقدام باید همین جا متوقف شود. آنهایی که این خشونت را سازماندهی کرده‌اند باید دستگیر شوند.»

وی افزود: «ما از رئیس دانشگاه کلمبیا می‌خواهیم اگر نمی‌تواند به این هرج‌مرج فورا خاتمه دهد، از سمت خود استعفا کند. من به عنوان رئیس مجلس نمایندگان، نسبت به این موضوع متعهد هستم و کنگره سکوت نخواهد کرد.»

مایک جانسون پس از دیدار با رئیس دانشگاه کمبیا با جمعیت معترض مواجه شد که ضمن هو کردن به او گفتند: «از اینجا گمشو! ما به تو گوش نمی‌دهیم مایک؛ گند زدی!»

معترضان به جنگ غزه هم‌چنین در حضور رئیس مجلس نمایندگان آمریکا فریاد «فلسطین را آزاد کنید» سر دادند.

جانسون گفت که قصد دارد از جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بخواهد در صورت لزوم علیه اعتراض‌ها اقدامات اجرایی انجام دهد: «اگر این اعتراضات به سرعت مهار نشود و این تهدیدها و ارعاب متوقف نشود، گزینه گارد ملی وجود دارد.»

جانسون گفت: پیام من به دانشجویان داخل اردوگاه این است: به کلاس برگردید. از هدر دادن پول والدین خود دست بردارید.

موج اعتراض دانشجویان در آمریکا به جنایت های رژیم صهیونیستی در جریان تجاوز مرگبار به نوار غزه که طی روزهای اخیر در «دانشگاه کلمبیا» در شهر نیویورک آغاز شد؛ خیلی زود به دیگر دانشگاه‌ها  در دیگر ایالات آمریکا کشیده شد و همچنان به سرعت در حال گسترش است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • فیلم| حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند
  • اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم