Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@06:47:25 GMT

اعلام محدودیت‌های جدید کرونایی در یزد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۸۲۵۹

اعلام محدودیت‌های جدید کرونایی در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان در ۸۱ اطلاعیه خود مصوب کرد، به دلیل شیوع ویروس کرونا تمام برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، ورزشی، هنری، مذهبی، همایش‌ها و جشنواره‌ها تا اطلاع ثانویه در استان یزد لغو شوند.

بر اساس اعلام ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، آموزش حضوری کلیه مقاطع تحصیلی و مدارس، کلاس‌های آموزشی آزاد و دولتی و مراکز آموزشی بخش خصوصی و مهد کودک‌ها به مدت یک هفته تا پایان ۱۶ آبان ماه امسال تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر تصمیم این ستاد استانی، سالن‌های سینما، تئاتر و مراکز مشابه، کتابخانه‌های عمومی، پارک‌ها و بوستان‌ها، مراکز تفریحی، شهربازی‌ها و فضاهای سبز عمومی به مدت یک هفته در استان یزد تعطیل ‌است.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا یزد آموزش ورزشی ستاد استانی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۸۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز دانشگاهی تجمیع می شوند/ ضعف نظام آموزشی

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم عمو عابدینی بعدازظهر چهارشنبه در کارگروه پیاده سازی آمایش آموزش عالی در استانداری مازندران هدف اصلی طرح تحول آموزش عالی را ایجاد دانشگاه دانایی محور بیان کرد و گفت: این طرح در راستای منویات مقام معظم رهبری طراحی شده است.

وی با تاکید بر اینکه رشته‌های دانشگاهی باید پیوست اشتغال داشته باشند ادامه داد: فارغ التحصیلی دانشجویان بیکار از جمله مسائل به شمار می‌رود.

عمو عابدینی با اظهار اینکه بر اساس طرح تحول آموزش عالی بورسیه شغلی استفاده صنایع و شرکت‌ها از کارورزان مورد توجه قرار گرفته است ادامه داد: تجمیع واحدها دانشگاهی در کشور و کاهش تعدد مراکز دانشگاهی از دیگر اهداف طرح تحول به شمار می‌رود.

معاون وزیر علوم گفت: طبق برآوردهای مجامع جهانی شمار دانشگاه‌های کشور باید به ۵۰۰ واحد کاهش شود در حالی که اکنون ۲۱۶۰ واحد آموزش عالی در کشور فعالیت می‌کند.

وی توسعه نیافتگی نظام فرهنگی، ضعف همکاری‌های علمی بین‌المللی و ناکارآمدی را از عمده مشکلات فراروی آموزش عالی در طرح تحول بیان کرد.

نرخ ۶۰ درصدی بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی

استاندار مازندران نیز با اشاره به بالا بودن نرخ بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی گفت میزان بیکاری این قشر در استان ۶۰ درصد است.

سید محمود حسینی‌پور با اشاره به طرح آمایش آموزش عالی آن را راهی برای خروج از مشکلات کنونی دانشگاه بیان کرد و گفت: در این طرح باید از خواسته‌های صنفی و بخشی پرهیز و به خواسته‌های ملی توجه شود.

وی تاکید کرد شته‌های دانشگاهی و مراکز دانشگاهی استان متناسب با نیازهای جامعه نبوده و آمار بالای بیکاران نشانگر آن است در حالی که باید رشته‌های توسعه محور و متناسب با اقتصاد دریا دامپروری کشاورزی و غیر در استان ایجاد شود.

کد خبر 6081313

دیگر خبرها

  • معرفی ۵ معلم کردستانی به مرحله نهایی انتخاب معلمان نمونه
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می شوند/ ضعف نظام آموزشی
  • برنامه پیشگیری و درمان اعتیاد با رویکرد مردمی سازی
  • سرقت‌ها در استان بوشهر ۷ درصد کاهش یافت
  • هدف گذاری اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی پیشگیری باشد
  • اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی به خدمت سربازی
  • مشکلات کمپ ترک اعتیاد زنان بجنورد رفع شود
  • تعداد مراکز ترک اعتیاد در خراسان شمالی به ۱۲۷ مرکز می‌رسد
  • هدف گذاری ستاد مبارزه با مواد مخدر باید پیشگیری باشد
  • اصلاح قانون تأسیس مدارس غیر دولتی ابلاغ شد