Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@01:49:34 GMT

نوع جدید کرونا با مشکلات پوستی طولانی مدت

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۸۲۸۷

برخی از بیماران مبتلا به ویروس کرونا، نوع جدیدی از این ویروس را تجربه کرده‌اند که عوارض آن مشکلات پوستی طولانی مدت است.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا به نقل از اسپوتنیک،  پژوهشگران بیمارستان عمومی ماساچوست آمریکا با همکاری اتحادیه بین‌المللی انجمن‌های بیماری‌های پوستی آمریکا به این نتیجه رسیدند که ممکن است بیماران نوع جدید ویروس کرونا، مشکلات پوستی طولانی مدت را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دانشمندان ۱۰۰۰ مورد ابتلا به کووید-۱۹ را با عوارض مختلف پوستی در بیماران تجزیه و تحلیل کردند. از این تعداد، در رابطه با ۲۲۴ مورد مشکوک و ۹۰ مورد تایید شده ابتلا به ویروس کرونا، اطلاعاتی راجع به مدت زمان بروز چنین علائمی وجود داشت که طبق آن‌ها، متوسط ​​مدت بروز این علایم ۱۲ روز بود، با این حال، محققان چند بیمار را پیدا کردند که علائم پوستی آن‌ها برای مدت زمان طولانی‌تری بود. محققان شش مورد بیماری پوستی انگشتان پا را شناسایی کردند که حداقل ۶۰ روز طول کشید و دو مورد دیگر بیش از ۱۳۰ روز ادامه داشت.

بالا رفتن آمار مرگ و میر سکته مغزی در دوران کرونا

گفتنی است فهرست بین‌المللی علایم پوستی کرونا حاوی اطلاعاتی در مورد تعدادی از بیماران مبتلا به این ویروس است که عوارض پوستی در پاهایشان مشاهده شده است. حدود نیمی از این بیماران دچار التهاب کف پا گردیده و حدود ۱۶ درصد آن‌ها در بیمارستان بستری شدند.

در حال حاضر آمریکا از نظر تعداد افراد مبتلا در جایگاه نخست قرار دارد و هند و برزیل در رتبه‌های بعدی هستند. روسیه و فرانسه در مکان‌های چهارم و پنجم این رتبه بندی ایستاده‌اند و پس از آن‌ها اسپانیا، آرژانتین، کلمبیا، انگلیس، مکزیک و سایر کشور‌ها قرار دارند. چین، جایی که ویروس از آنجا شیوع یافته است، اکنون در رتبه ۵۴ است.

منبع: اسپوتنیک

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشکلات پوستی علایم کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۸۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلودگی آب‌های سطحی عامل بروز بیماری‌های پوستی/ کودکان تن به آب نزنند

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، اواخر اسفند ماه سال گذشته اخباری مبنی بر بروز بیماری‌های پوستی ناشی از آب آلوده در مناطق سیل زده توسط برخی از رسانه‌ها مخابره شده که با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله تیم‌های مشترک شرکت آب و فاضلاب استان و دانشگاه علوم پزشکی برای بررسی علت این عوارض پوستی به محل‌های اعلامی اعزام و نسبت به نمونه‌برداری‌ از آب و آزمایش‌ مجدد اقدام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • چگونه می‌توانیم به بیماران ای بی کمک کنیم؟
  • دستان ما چگونه بیماری‌ها را منتشر می‌کنند؟
  • هیئت بررسی و رفع مشکلات بیمارستان رازی ایلام تشکیل شود
  • مشکلات بیمارستان رازی شهر ایلام رفع شود
  • برای نخستین بار در جهان شکل گرفت؛ چاپ سه بعدی این بخش از بدن حین جراحی
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • راه‌اندازی مرکز جدید نگهداری بیماران اوتیسم در کردستان+فیلم
  • آلودگی آب‌های سطحی عامل بروز بیماری‌های پوستی/ کودکان تن به آب نزنند