Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@02:56:46 GMT

واکنش زیدان به بروز اختلاف میان بنزما و وینیسیوس

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۸۲۹۵

واکنش زیدان به بروز اختلاف میان بنزما و وینیسیوس

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید درباره بروز اختلاف میان دو مهاجم تیمش در بازی مقابل بوروسیا مونشن‌گلادباخ در لیگ قهرمانان اروپا توضیح داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ پس از بازی سه‌شنبه شب تیم‌ فوتبال رئال مادرید مقابل بوروسیا مونشن‌گلادباخ در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند که کریم بنزما از تکروی‌های هم‌تیمی جوانش وینیسیوس جونیور عصبانی شده و به همین دلیل به دفاع چپ تیم فرلان مندی گفته که دیگر توپ را به این بازیکن برزیل پاس ندهد چرا که او کار خودش را انجام می‌دهد و به ضرر رئال مادرید بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع بنزما در نیمه دوم یک پاس هم به وینیسیوس نداد.

زین‌الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی شنبه شب تیمش مقابل اوئسکا (16:30 به وقت تهران) گفت نگران ناراحتی بنزما از وینیسیوس نیست چرا که در زمین فوتبال چنین اتفاقاتی زیاد رخ می‌دهد اما همه آنها علنی و رسانه‌ای نمی‌شوند.

اقدام عجیب بنزما علیه وینیسیوس جونیور + عکس

 

زیدان گفت: بین بنزما و وینیسیوس هیچ مشکلی نیست. آنها با هم حرف زده‌اند. هر چیزی هم که هست در زمین بازی تمام می‌شود. آنها با هم صحبت کردند و همه چیز عالی است. بین آنها هیچ کدورتی وجود ندارد و در واقع بلکه برعکس است. در نهایت چیزی که اهمیت دارد این است که تیم انرژی‌اش را برای بازی مقابل اوئسکا حفظ کند. اتفاقاتی نظیر آنچه برای بنزما و وینیسیوس رخ داده همیشه بوده و هست اما این نوع مسائل در زمین فوتبال می‌مانند. تنها چیزی که این روزها فرق کرده وجود دوربین‌های فراوان است که چنین صحنه‌‌هایی را ضبط می‌کنند.

زیدان افزود: وینیسیوس بازیکن جوانی است. او بازیکن حال و آینده رئال مادرید است. پسری است که می‌‌خواهد یاد بگیرد و پیشرفت کند. وینیسیوس در خدمت تیم است، کار می‌کند و این همان چیزی است که یک مربی و تیمش می‌خواهد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریم بنزما رئال مادرید زین الدین زیدان کریم بنزما رئال مادرید زین الدین زیدان رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۸۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب بد ستاره رئال در اتحاد: مصدومیت هم اضافه شد!

به گزارش "ورزش سه"، برخلاف بازی رفت دو تیم رئال مادرید و منچستر سیتی که با جذابیت زیادی همراه بود و با نتیجه ۳-۳ خاتمه یافت، در بازی برگشت بازیکنان هجومی دو تیم شب کم‌فروغی را پشت سر گذاشتند.

در خط حمله رئال مانند دیدار گذشته، رودریگو، وینیسیوس جونیور و جود بلینگام حضور داشتند. با اینکه رودریگو در ابتدای بازی موفق به گلزنی شد، اما در ادامه با توجه به سبک دفاعی تیم کارلو آنچلوتی، خط حمله رئال موقعیت‌های چندانی را به‌دست نیاورد.

علاوه‌بر این، وینیسیوس جونیور به خوبی توسط کایل واکر مهار شده بود و مدافع منچستر سیتی که به دلیل مصدومیت در بازی رفت حضور نداشت، در این دیدار مانع بزرگی برای ستاره برزیلی رئال بود.

شب وینیسیوس در وقت اضافه اول بدتر هم شد. در دقیقه ۱۰۲ او پس از جدال با واکر بر سر توپ دچار مصدومیت شد و نتوانست از جایش بلند شود. با توجه به خستگی او و وضعیت آسیب‌دیدگی‌اش، کارلو آنچلوتی ترجیح داد او را از زمین خارج کند و لوکاس واسکز را به جایش به‌ زمین بفرستد.

دیگر خبرها

  • مهدی هاشمی‌ نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند
  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • حمله هاشمی‌نسب به میثاقی؛ درباره ما حرف نزنید!
  • هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند/ شمس‌آذر انتحاری بازی می‌کند
  • هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند
  • گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا
  • افسردگی شدید میان اعضای یک خانواده منتقل می‌شود
  • شب بد ستاره رئال در اتحاد: مصدومیت هم اضافه شد!
  • چیزی کم ندارم فقط به دنبال همدم بودم ! | انگار جای زن و مرد در زندگی ما عوض شده است