Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-20@00:23:56 GMT

رئیس جمهور انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۸۴۸۵

رئیس جمهور انتخاب شد

دکتر محمدحسین سرورالدین معاون سیاسی وزارت کشور اعلام کرد که شورای نگهبان اعتبارنامه حجت‌الاسلام سید علی خامنه‌ای را به‌عنوان رئیس‌جمهوری مورد تصویب قرار داده است.

  نتیجه قطعی انتخابات ریاست جمهوری دیروز به شورای نگهبان ارسال شد و شورا پس از تأیید اعتبارنامه حجت‌الاسلام خامنه‌ای آن را به وزارت کشور ارسال کرد و وزارت کشور هم طبق قانون انتخابات ریاست جمهوری، نتیجه را برای تنفیذ حکم ریاست جمهوری به عرض امام خمینی خواهد رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
معاون سیاسی وزارت کشور سپس به مقایسه آراء ریاست جمهوری در سه دوره گذشته پرداخت و گفت: در دور سوم مجموع آراء انتخابات نسبت به دور دوم از افزایشی معادل ۱۷ درصد برخوردار بوده است. وی افزود: بنی صدر در دور اول انتخابات با کسب ۱۰ میلیون و ۷۵۰ هزار و 184 رأی و 9/75 درصد کل آراء، شهید محمد علی رجایی با کسب ۱۷۶۱ 3۰۰ رأی و 3/۸۸ درصد کل آراء و حجت‌الاسلام سید علی خامنه‌ای با کسب ۱6۰۰۸۵۷۹ رأی 5/۹5 درصد کل آراء را به خود اختصاص داده است. وی نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری در کشور و خارج از کشور را به این شرح اعلام کرد: مجموع آراء: 717/847/۱6 حجت‌الاسلام خامنه‌ای 579/008/16 رای علی‌اکبر پرورش 874/341 رای  رضا زواره‌ای 162/62 رای حسن غفوری‌فرد 691/ 78 رای باطله 411/356 روزنامه کیهان- دوشنبه 13 و سه‌شنبه 14 مهر1360

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ریاست جمهوری حجت الاسلام وزارت کشور خامنه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۸۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر دولت سیزدهم به استان، بارقه های امید را تقویت کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ سید محمد رضا هاشمی ، استاندار سمنان عصر پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در جلسه شورای اداری استان به ریاست حضرت آیت الله دکتر رئیسی، رییس جمهور در سالن همایش های بین المللی شهید سلیمانی ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حضور با برکت آیت الله دکتر رئیسی، رئیس جمهور، به استقبال گرم و پرشکوه و پرشور مردم استان اشاره داشته و همراه با قدردانی از آحاد مختلف مردم، گفت: سفر قبل ، ۱۴۵ مصوبه و ۲۴ دستور ویژه ریاست جمهور را برای استان به همراه داشت که ۱۱ هزار و ۲۶۵ میلیارد تومان اعتبار عمرانی و اقتصادی برای آن در نظر گرفته شد.

وی افزود:بالغ بر ۱۰۶ درصد از مصوبات حوزه عمرانی و ۷۵ درصد از مصوبات حوزه اقتصادی سفر دور اول ریاست محترم‌ جمهوری به استان تاکنون محقق و اعتبارات تخصیص یافته هزینه شده است.

هاشمی ادامه داد: در سفر اول رئیس جمهور به استان سمنان، ۳۶ هزار مورد درخواست و نامه مردمی واصل شد که تمامی این موارد پیگیری و به نتیجه رسید.

وی همچنین عنوان داشت: یک هزار و ۱۵۸ واحد قطعه زمین رایگان ۲۰۰ متری در بهترین نقاط شهرها برای متقاضیان واجد شرایط فرزند آوری در این سفر اهدا می شود.

استاندار سمنان تاکید کرد: با اقدامات و تلاش های صورت گرفته، خوشخبتانه‌ حتی یک واحد تولیدی و صنعتی در استان تعطیل و یا به تملک بانک در نیامد.

وی بیان داشت: تاامروز نیز ۲۰۱ واحد صد درصد راکد به چرخه تولید بازگشته که زمینه اشتغال ۴ هزار و ۵۰۰ نفر راه فراهم نمود.

هاشمی اضافه کرد:امروز و با حضور رئیس جمهور فاز ۳ و ۴ نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان به بهره برداری رسیده و ظرفیت تولید برق توسط این مجموعه بالغ بر ۳۶۶ مگاوات افزایش یافت.

استاندار سمنان تصریح کرد: کسب رتبه دوم تحقق شعار سال در سال گذشته، رشد ۱۱۰ درصدی شرکت های دانش بنیان، ثبت رشد اقتصادی ۵.۷ درصد ، کاهش تورم، اجرای مطلوب نهضت ملی مسکن و ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال احداث تاکنون، کسب رتبه برتر تعهد ایجاد اشتغال، تامین کالا و اقلام اساسی مورد نیاز بازار، رشد ۲۷ درصدی جذب سرمایه گذاری خارجی، رشد نفوذ اینترنت در روستاها، سفر به بیش از ۴۰۰ روستا و برگزاری دیدار چهره به چهره از جمله دستاورد های دولت سیزدهم در استان سمنان است.

وی همچنین افزود: استان سمنان در مسیر تردد زائران امام رضا(ع) قرار داشته و سالانه میزبان بالغ بر ۲۰ میلیون مسافر هستیم که نیازمند خدمات، اسکان و امنیت هستند.

استاندار سمنان در پایان گفت: بحث تنش و کمبود آب یکی دیگر از مطالبات مردم استان است که انشالله مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896947

دیگر خبرها

  • سفر دولت سیزدهم به استان، بارقه های امید را تقویت کرد
  • ۳۱ میلیارد تومان، سهم دانشگاه بزرگمهر از اعتبارات سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است
  • انتظار مردم از دولت ، کار جهادی و انقلابی است
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • انتصاب دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست‌جمهوری
  • انتصاب رئیس کل دادگستری خراسان رضوی به معاون اولی قوه قضاییه
  • رئیس جمهور هوادار روسیه در سودای نخست‌وزیری کرواسی
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟