Web Analytics Made Easy - Statcounter

شالکه نزدیک به یک سال است که در حسرت برد در بوندسلیگا به سر می برد.

شالکه در هفته ششم فصل 2020/21 بوندسلیگا به مصاف اشتوتگارت رفت که این بازی با تساوی 1-1 خاتمه یافت. با این تساوی، شالکه 22 بازی است که در بوندسلیگا با برد زمین را ترک نکرده است.

آخرین برد شالکه در بوندسلیگا به برد 2-0 این تیم مقابل بروسیا مونشن گلادباخ در تاریخ 17 ژانویه 2020 مربوط می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(هفته هجدهم فصل قبل) از آن بازی تا کنون، حاصل کار شالکه در 22 بازی اخیر خود در بوندسلیگا، 14 باخت و 8 تساوی بوده است. (کسب 8 امتیاز از 66 امتیاز ممکن) در تاریخ بوندسلیگا فقط یک تیم عملکرد بدتری نسبت به شالکه داشته است. تاسمانیا برلین در فاصله سال های 1965 تا 1966 طی 31 بازی پیاپی بوندسلیگا موفق به کسب برد نشد.

گفتنی است آخرین برد شالکه در همه رقابت های رسمی به فوریه 2020 و بازی با هرتابرلین مربوط می شود. شالکه در آن بازی با نتیجه 3-2 برنده شد و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان صعود کرد. بنابراین آخرین برد رسمی شالکه به 8 ماه پیش برمی گردد!

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آخرین برد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۸۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین خط حمله نیم فصل با سه تساوی چهار گله

به گزارش "ورزش سه"، این سومین تساوی پیاپی تیم نویدکیا با همین نتیجه مشابه است. پس از پیروزی شیرین مقابل آلومینیوم در اراک با نتیجه سه بر یک در هفته بیستم و حالا چهارمین بازی پیاپی مس که 4 گل به همراه داشته و موجب بالا رفتن آمار گل زنی در بازی‌های نیم فصل دوم لیگ شده است.آنها در هفته‌های بیست و یکم تا بیست و سوم به ترتیب مقابل ذوب آهن، استقلال و پیکان با نتایج مشابه دو بر دو متوقف شدند.

مس نویدکیا با ثبت 9 گل زده در چهار بازی اخیر خودش و مجموع 13 گل زده در نیم فصل دوم همچنان گلزن‌ترین تیم نیم فصل به شمار می‌رود با این وجود حالا با کسب 2 پیروزی و 6 تساوی، بدون شکست برای بهبود شرایط خودش در جدول بیش از بازی‌های زیبا و تساوی‌های پرگل به کسب سه امتیاز بازی‌های پیش روی نیاز دارد.

با این وجود نباید فراموش کرد که نارنجی پوشان شهر رفسنجان در نیم فصل اول 8 شکست به نام خود ثبت کرده بودند در حالی که در 8 بازی ابتدایی نیم فصل دوم هیچ شکستی را متحمل نشدند و از سوم دی ماه سال گذشته تا کنون مس تنها تیم بدون شکست لیگ و جام حذفی به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • گل های بازی بایرلورکوزن ۵-۰ وردربرمن (بوندسلیگا 2023/24)
  • شوک به بایرن: فصل برای ستاره فرانسوی تمام شد
  • خلاصه بازی یوونتوس و تورینو + فیلم
  • طارمی ناجی پورتو شد
  • خلاصه بازی مونشن گلادباخ 1-2 دورتموند (بوندسلیگا آلمان - 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-0 کلن (بوندسلیگا آلمان - 2023/24)
  • گل و پاس گل زیبای رائول گونزالس با پیراهن شالکه مقابل اینتر (2011/4/13) / فیلم
  • گل های برتر بازی های بایرن مونیخ و کلن در بوندسلیگا / فیلم
  • از دست رفتن المپیک برای قهرمان پرش سه‌گام
  • بهترین خط حمله نیم فصل با سه تساوی چهار گله