Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@09:33:41 GMT

حضور یکصد بانوی جهادگر بسیجی در بیمارستان های قم

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۸۵۴۰

حضور یکصد بانوی جهادگر بسیجی در بیمارستان های قم

ایسنا/قم فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س) بسیج طلاب استان قم از حضور یکصد بانوی جهادگر بسیجی در بیمارستان های قم به منظور کمک به کادر درمان و خدمت رسانی به بیماران کرونایی خبر داد.

ایران روح پرور در جمع خبرنگاران با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: این بانوان جهادگر که بخش عمده آن ها عضو بسیج طلاب هستند، در سه بیمارستان شهید بهشتی، کامکار و فرقانی به صورت شیفتی مشغول به خدمت رسانی هستند و تحت اشراف کمیته اعزام به بیمارستان های ستاد حوزوی بحران فعال می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر لزوم همگرایی و همدلی مضاعف به منظور شکست این ویروس منحوس گفت: بانوان طلبه بسیجی و دیگر بانوان جهادگر از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا چه در زمینه تولید ماسک و اقلام بهداشتی و چه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی همچون رزمایش مؤمنانه و چه به خصوص حضور در بیمارستان ها و مراکز درمانی و نیز غسالخانه ها، عملکرد درخشانی داشته اند که تنها بخش هایی از این حضور مخلصانه و ایثارگرانه در قاب رسانه ها و فضای مجازی منعکس شده است.

وی از همه مردم و خانواده ها خواست تا با زدن ماسک و رعایت مسایل بهداشتی، کمک کنند تا فشار کاری از روی کادر درمان و سلامت و نیز جهادگران این عرصه کاسته شود تا ان‌شاءالله در آینده نزدیک بتوانیم به یک وضعیت قابل قبول از حیث مقابله با شیوع ویروس کرونا دست یابیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانوان جهادگران کروناویروس منطقه قم بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۸۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج اساتید یزد جنایات صهیونیست‌ها در بیمارستان غزه را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در این بیانیه آمده است؛ زمانی موسی علیه السلام به اذن الهی قوم بنی اسرائیل را از دست فرعونی نجات بخشید که پسرانشان را کشته و دخترانشان را (به ذلّت و بیچارگی) زنده می‌گذاشتند و اکنون فرقه‌ای کودک‌کش به نام آن قوم، جنایاتی را در عصر مدرنیته و تمدن غربی رقم می‌زند که دل هر انسان آزاده‌ای را به درد آورده و بواسطه این جنایات از انسانیت خود شرم می‌کند.

این بیانیه می افزاید: جنایت اخیر رژیم صهیونیستی اسرائیل در بیمارستان شفای غزه و هتک حرمت زنان غزه در ماه رمضان المبارک که ماه رحمت و برکت الهی است به قدری شنیع و غیر انسانی است که همه انسان‌های آزاده جهان را به حرکت اعتراضی واداشته و دل‌های مومنین را آماده جهادی عظیم کرده است.

در این بیانیه همچنین آمده است: امت اسلام به ویژه دولت‌های کشورهای مسلمان در تاریکترین دوره حاکمیتی خود در تاریخ هستند چرا که روزه خود را بر سفره‌هایی افطار می‌کنند که نان در خون هزاران کودک و زن مظلوم غزه زده و از لقمه ناپاک دشمن‌ترین دشمن مسلمین ارتزاق می‌کنند.

این بیانیه می افزاید: اساتید بسیجی استان یزد ضمن اعلام برائت و محکومیت شدید این جنایات هولناک ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه اقدام تبیینی، کلامی، میدانی و جهادی تحت فرمان ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه شبهای قدر، دست دعا بر آستان الهی برداشته و ضمن آرزوی تعجیل در ظهور عدالت گستر هستی حضرت ولیعصر(عج)، تقدیر خیر و نیک برای همه مسلمانان جهان به ویژه مردم مظلوم غزه مسئلت دارد.

کد خبر 6063191

دیگر خبرها

  • سی و ششمین سالگردشهادت سردار املاکی
  • انجام بیش از دو هزار بازرسی بهداشتی در طرح بسیج سلامت نوروزی شوشتر
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • اعضای بانوی مشهدی به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • بانوی مرگ مغزی نجات بخش زندگی ۵ بیمار نیازمند به عضو شد
  • بسیج اساتید یزد جنایات صهیونیست‌ها در بیمارستان غزه را محکوم کرد
  • پلمب ۲۵ واحد صنفی زنجان در طرح بسیج نوروزی
  • بانوی مرگ مغزی درگزی جان یک نفر را نجات داد
  • بانوی مرگ مغزی، نجات بخش زندگی یک بیمار
  • بانوی مرگ مغزی نجات بخش زندگی یک بیمار شد