Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور روسیه درسخنرانی گفت که مهم نیست من چه چیزی درباره انتخابات آمریکا بگویم چون هر حرفی بزنم میگویند در انتخابات مداخله کرده است.

به گزارش مشرق، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در سخنانی گفت که تمایلی به اظهار نظر درباره موضوع انتخابات در آمریکا ندارد.

وی که در نشستی صحبت می‌کرد، گفت: «دوست ندارم درباره موضوع انتخابات آمریکا اظهارنظر کنم چون برخی از شرکای ما صرفنظر از چیزی که من میگویم به هر چیزی چسبیده تا این ادعا را اثبات کنند که روسیه در انتخابات آمریکا مداخله می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس جمهور روسیه در ادامه گفت که مسکو از سیاست‌هایی که دموکرات‌ها یا جمهوری‌خواهان پس از انتخابات سوم نوامبر در پیش خواهند گرفت اطلاعی ندارد.

پوتین اضافه کرد که روسیه قادر خواهد بود تا با هرگونه پیامد انتخابات آمریکا مقابله کند.

وی افزود: «ما همچنان اطمینان داریم که ما بر هرگونه تحول فائق خواهیم آمد. ما هر تصمیمی که مردم آمریکا بگیرند را خواهیم پذیرفت و با هر دولتی کار خواهیم کرد.»

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا میان دو نامزد اصلی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی و نامزد حزب جمهوری‌خواه و «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات روز سوم نوامبر (۱۳ آبان) برگزار می شود. هر چند که رای گیری زودتر از موعد در برخی از ایالت ها نیز آغاز شده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ دونالد ترامپ پوتین روسیه آمریکا مسکو انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انتخابات آمریکا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۸۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار پوتین خطاب به اسرائیل: خویشتنداری کنید

معاون وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو از طرف‌های خاورمیانه خواست حداکثر خویشتنداری را در بحبوحه تنش‌های کنونی در منطقه اعمال کنند.

به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که میخائیل بوگدانوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه روز پنجشنبه در دیدار با سیمونا هالپرین، سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو از طرف‌های خاورمیانه خواست حداکثر خویشتنداری را در بحبوحه تنش‌های کنونی در منطقه اعمال کنند.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: در این گفتگو وضعیت کنونی منطقه و درگیری خاورمیانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. توجه ویژه به تشدید شدید تنش‌ها بر سر حمله تلافی جویانه ایران به سرزمین‌های اشغالی در ۱۴ آوریل صورت گرفت.

به گفته وزارت خارجه روسیه، همان زمان، طرف روسی بار دیگر بر نیاز به حداکثر خویشتن داری از سوی همه طرف‌ها تاکید کرد.

ایران روز شنبه در انتقامی قانونی برای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری این کشور در دمشق سوریه که تعدادی از مستشاران عالی رتبه ایران به شهادت رسیدند، تعداد زیادی پهپاد، موشک بالستیک و کروز به سمت اهدافی در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد.

عملیات «وعده صادق» علاوه بر تخریب مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از جمله پایگاه اطلاعاتی در منطقه «جبل الشیخ» و پایگاه هوایی «نواتیم»، هزینه‌های هنگفتی نیز برای رژیم صهیونیستی و سامانه‌های پدافند هوایی آن به همراه داشته است.

دیگر خبرها

  • مداخله آمریکا در خاورمیانه؛ دغدغه جدید رأی دهندگان آمریکایی برای انتخابات ۲۰۲۴
  • رئیس‌جمهور: اگر اسرائیل خطا ‌کند پاسخی خواهیم داد که ‌پشیمان ‌شوند
  • دستیار پوتین خطاب به اسرائیل: خویشتنداری کنید
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • رئیس جمهور هوادار روسیه در سودای نخست‌وزیری کرواسی
  • همکلاسی سابق پوتین به ریاست دیوان عالی روسیه رسید
  • چین: کار زیادی پیش از نشست صلح اوکراین باید انجام شود
  • رئیسی: قاطعانه اعلام می‌کنیم هر گونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر، گسترده و دردناک‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد
  • قاطعانه اعلام می‌کنیم هر گونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد
  • زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی