Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

ائمه جماعات و خطبای مساجد در طرابلس، پایتخت لیبی امروز جمعه اهانت به ساحت مقدس اسلام و مسلمانان در فرانسه و اظهارات « امانوئل ماکرون »، رئیس جمهور این کشور را محکوم کردند.

خطیبان نماز جمعه لیبی تاکید کردند که تداوم انتشار کاریکاتور‌های موهن پیامبر اسلام (ص) و گردن‌فرازی سیاستمداران اروپایی و در صدر آن‌ها رئیس جمهور فرانسه به اسلام با تلاش برای برچسب تروریسم زدن به این دین مبین تنش‌زایی غیرقابل قبول و موجب تحریک احساسات مسلمانان و یک اقدام نژادپرستانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  آن‌ها تصریح کردند که رسالت و پیام حضرت محمد (ص) که غرب درصدد تخریب آن است، پیام محبت و صلح برای همه بشریت و احترام به پیامبران بوده است، نه آنگونه که دشمنان ادعا دارند، دین ترور و قتل باشد.   ائمه جماعات لیبی در عین حال تاکید کردند که یاری پیامبر اکرم (ص) با اقدام به قتل و انفجار نیست؛ بلکه یاری پیامبر از طریق پایبندی به تعالیم اسلام، حفظ حقوق دیگران و احترام به عقاید است.   نمازگران لیبی نیز پس از ادای نماز نسبت به انتشار کاریکاتور‌های موهن پیامبر (ص) و اظهارات ماکرون که عامل ترویج نفرت‌پراکنی است ابزار خشم و تظاهرات کردند و خواستار تحریم کالا‌ها و تولیدات فرانسوی و نیز اتخاذ موضعی قاطع در برابر اینگونه اقدامات غیرمسئولانه شدند.   معترضان تاکید کردند تلاش مسئولان غربی برای زدن برچسب تروریسم به اسلام و مسلمانان به صرف اقداماتی فردی که هیچ نسبتی با اسلام ندارد، رفتار‌های دوگانه است و آن‌ها همیشه در تعیین تروریسم رفتار دوگانه داشته‌اند، در حالیکه اقدامات نژادپرستانه در کشور‌های خود علیه مسلمانان را تروریسم نمی‌خوانند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیبی امانوئل ماکرون لیبی طرابلس امانوئل ماکرون اهانت به پیامبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۸۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد

رئیس جمهور در گفتگو با استاندار سیستان و بلوچستان ضمن پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  زاهد‌ان، ‌رئیس جمهور در گفت‌وگو با استاندار سیستان و بلوچستان ضمن پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

‌استاندار سیستان و بلوچستان در این گفتگو گزارشی از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته برای رسیدگی به سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان آن ارائه کرد.

رئیس جمهور پس از استماع این گزارش، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موضع اردوغان درباره حادثه اصفهان
  • رییسی: رشد اقتصادی در کشور محقق شد
  • گزارش سفر رئیس جمهور به سمنان / رییسی: رشد اقتصادی در کشور محقق شد
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد
  • روایت یک استاد تاریخ از فرمان پیامبر(ص) به جهاد با یهودیان جنایتکار
  • پیامدهای بیست سال ممنوعیت حجاب در فرانسه و اسلام‌هراسی بی حد و حصر