Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@15:39:52 GMT

هر حرفی بزنم می‌گویند در انتخابات آمریکا مداخله کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۸۶۶۲

هر حرفی بزنم می‌گویند در انتخابات آمریکا مداخله کرد

رئیس جمهور روسیه درسخنرانی گفت که مهم نیست من چه چیزی درباره انتخابات آمریکا بگویم چون هر حرفی بزنم میگویند در انتخابات مداخله کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در سخنانی گفت که تمایلی به اظهار نظر درباره موضوع انتخابات در آمریکا ندارد.

وی که در نشستی صحبت می‌کرد، گفت: «دوست ندارم درباره موضوع انتخابات آمریکا اظهارنظر کنم چون برخی از شرکای ما صرفنظر از چیزی که من میگویم به هر چیزی چسبیده تا این ادعا را اثبات کنند که روسیه در انتخابات آمریکا مداخله می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس جمهور روسیه در ادامه گفت که مسکو از سیاست‌هایی که دموکرات‌ها یا جمهوری‌خواهان پس از انتخابات سوم نوامبر در پیش خواهند گرفت اطلاعی ندارد.

پوتین اضافه کرد که روسیه قادر خواهد بود تا با هرگونه پیامد انتخابات آمریکا مقابله کند.

وی افزود: «ما همچنان اطمینان داریم که ما بر هرگونه تحول فائق خواهیم آمد. ما هر تصمیمی که مردم آمریکا بگیرند را خواهیم پذیرفت و با هر دولتی کار خواهیم کرد.»

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا میان دو نامزد اصلی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی و نامزد حزب جمهوری‌خواه و «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات روز سوم نوامبر (۱۳ آبان) برگزار می شود. هر چند که رای گیری زودتر از موعد در برخی از ایالت ها نیز آغاز شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: انتخابات آمریکا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۸۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدودف خطاب به آمریکایی‌ها: حرامزاده‌ها فقط جنگ را طولانی می‌کنید

مدودف گفت، کمک نظامی به اوکراین که توسط مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، ارتش روسیه را متوقف نمی‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از راشاتودی، مجلس نمایندگان آمریکا پس از چند ماه تاخیر و درگیری سیاسی بالاخره بسته کمک نظامی ۶۱ میلیارد دلاری برای اوکراین را تصویب کرد.

دیمیتری مدودف، رئیس جمهور سابق روسیه و معاون رئیس شورای امنیت این کشور استدلال کرد: رای حرامزاده‌های سرخوش آمریکایی فقط جنگ را طولانی می‌کند و تعداد قربانیان این جنگ را افزایش می‌دهد.

وی در کانال تلگرامی خود با بیان اینکه آمریکا «یک امپراتوری منفور شیطانی قرن ۲۱» است، ادامه داد: مشخص است که ما با وجود دلار‌های خونینی که در گلوی صنعت دفاعی سیری ناپذیر آمریکا ریخته شده، پیروز می‌شویم. قدرت و حقیقت طرف ماست.

مجلس نمایندگان آمریکا تا پیش از این از لایحه کمک به اوکراین حمایت نمی‌کرد و تمرکزش را روی فشار بر کاخ سفید برای مقابله با موج عظیمی از مهاجران در مرز با مکزیک گذاشته بود. برخی از قانونگذاران جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را به فقدان داشتن یک استراتژی مشخص برای پایان دادن به درگیری اوکراین و روسیه متهم کرده‌اند.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین هشدار داد بود که اگر کنگره آمریکا کمک مازاد به کی‌یف را تصویب نکند، اوکراین شکست می‌خورد.

در پی انتقاد‌هایی از سوی کی‌یف و متحدان غربی واشنگتن در اروپا، مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تصمیم گرفت تا این لایحه کمک را به رای بگذارد.

دیگر خبرها

  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • روسیه: تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان را هدف قرار خواهیم داد
  • آمادگی لهستان برای استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در این کشور
  • مداخله ۹۵میلیارد دلاری آمریکا در معادلات جهانی | واشنگتن استراتژی سدنفوذ را احیا می‌کند؟
  • رئیس‌جمهور لهستان: روسیه در صورت پیروزی احتمالا به کشورهای دیگر حمله می‌کند
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • مدودف خطاب به آمریکایی‌ها: حرامزاده‌ها فقط جنگ را طولانی می‌کنید
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند