Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، گزارش‌ها حاکی است که بیش از ۸۵ میلیون آمریکایی زودتر از موعد رای خود را به صندوق‌ها انداخته یا آن را به صورت پستی ارسال کرده‌اند که این میزان به بیش از ۶۰ درصد شمار کل رای‌دهندگان در انتخابات ۲۰۱۶ رسیده است.

در انتخابات چهار سال قبل، در مجموع ۱۳۸ میلیون نفر مشارکت کرده بودند که ۴۷ میلیون نفر زودتر از موعد رای خود را به صندوق‌ها انداخته یا پست کرده‌ بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار افرادی که تاکنون در رای‌گیری پیش از موعد شرکت کرده‌اند، نشان می‌دهد که احتمالا رکورد تازه‌ای از مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا ثبت شود.

عمده آرای زودتر از موعد از طریق پست ارسال شده‌اند و در همین حال نگرانی‌هایی در خصوص به موقع نرسیدن برخی از آرا از طریق پست مطرح شده است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رای گیری زودهنگام در آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۸۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار مشترکین جدید نتفلیکس به ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر رسید

ایتنا - شرکت اینترنتی پخش فیلم "نت‌فلیکس" گفته است بیش از نیم میلیارد مخاطب در سراسر جهان دارد. این کنسرن سعی کرده با کاهش اشتراک‌گذاری‌ حساب‌ها و تبلیغات گسترده درآمد خود را به حداکثر برساند.
نت‌فیلیکس، یکی از شرکت‌های پخش آنلاین فیلم و سریال است که  در مجموع ۲۶۹.۶ میلیون مشترک دارد. آمریکای شمالی با حدود ۸۳ میلیون نفر، بزرگ‌ترین بازار این شرکت است.

این کنسرن در سال گذشته دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار درآمد داشت. 

به گزارش ایتنا و به نق از دویچه وله، نتفلیکس در نامه‌ای به سرمایه‌گذاران خود اعلام کرد: «با بیش از دو نفر در هر خانوار به‌طور میانگین، بیش از نیم میلیارد نفر مخاطب داریم. هیچ شرکتی تا به حال برای موفقیت خود در این مقیاس بلندپروازانه برنامه‌ریزی نکرده است.»

اما چه چیز سبب شده است که نتفلیکس همچنان بعد از دوران کرونا هم در عرصه اشتراک‌گذاری فیلم در برابر رقیبانی چون اپل و آمازون همچنان یکه‌تاز میدان باشد؟

نتفلیکس طبق آمار بیش از یک میلیارد دلار سود بیشتری نسبت به سه ماهه مشابه سال ۲۰۲۳ کسب کرده و بنابراین درآمد این کنسرن کمی بیش از یک میلیارد دلار افزایش یافته است.

یکی از عوامل به حداکثر رساندن درآمد این کنسرن از جمله کاهش شمار افرادی بوده است که گذرواژه‌های خود را در چندین خانواده به اشتراک می‌گذارند و همچنین افزایش تبلیغات باعث شده سهام نتفیلکس در بازار بورس سیر صعودی طی کند.

کنسرن نتفلیکس سال ۱۹۹۷ در شهر لسگاتس در ایالت کالیفرنیا پایه‌گذاری شد و حالا بر بزرگ‌ترین موج موفقیت خود در طول این چند دهه سوار است.

دیگر خبرها

  • شمار مشترکین جدید نتفلیکس به ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر رسید
  • رشد 50درصدی شرکت کنندگان هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • وضع دوباره تحریم‌های آمریکا علیه نفت ونزوئلا
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران | کدام شرکت هدف قرار گرفت؟
  • راه‌اندازی پویش «وعده صادق» در کردستان
  • شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • تحلیلگر مصری: ایران به دنبال جنگ نیست، بازدارندگی ایجاد کرد
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟