Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، جمهوری آذربایجان و ارمنستان توافق کردند که به طور عمدی غیرنظامیان را هدف قرار نداده و برای تبادل اسرا و اجساد کشته‌های درگیری‌های قره‌باغ اقدام کنند.

روسیه، آمریکا و فرانسه به عنوان سران گروه «مینسک» طی بیانیه‌ای مشترک از توافق باکو و ایراوان بر سر «اتخاذ تدابیر فوری» برای پایان درگیری‌های منطقه مورد مناقشه قره باغ خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه تاکید شده است که دو طرف در قالب طرح اتخاذ تدابیر فوری توافق کردند که غیرنظامیان، تاسیسات و مراکز غیر نظامی را به صورت عمدی هدف قرار ندهند.

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: درگیری آذربایجان و ارمنستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۸۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ایران از توافق مرزی آذربایجان و ارمنستان

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص توافق اخیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مورد برخی مسائل مورد اختلاف مرزی، اظهارداشت: ما به توافقات انجام شده بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان در نشست کمیسیون تحدید حدود بین دو کشور احترام می‌گذاریم.   کنعانی افزود: استمرار تلاش‌های دو کشور برای حل و فصل مسائل مرزی با توسل به روش‌های مسالمت آمیز در چارچوب احترام متقابل دو کشور به حاکمیت و تمامیت ارضی یکدیگر لازمه استقرار صلح و ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است.

دیگر خبرها

  • آغاز انجام اطلاحات مرزی از سوی آذربایجان و ارمنستان
  • علی‌اف: دستیابی به توافق صلح با ارمنستان تا نوامبر ممکن است
  • الهام علی‌اف: متن توافق صلح بین باکو و ایروان وارد جزییات شده است
  • علی اف: باکو و ایروان بیش از هر زمان دیگری به توافق صلح نزدیک شده‌اند
  • علی اف: باکو و ایروان بیش از هر زمان دیگری به توافق صلح نزدیک شده اند
  • علی‌اف: از هر زمان دیگری به توافق صلح با ارمنستان نزدیکتر هستیم
  • باکو: ارمنستان تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کرد
  • استقبال ایران از توافق مرزی آذربایجان و ارمنستان
  • آغاز تعیین حدود مرز‌های ارمنستان با جمهوری آذربایجان 
  • ارمنستان از دیوان لاهه خواست پرونده تبعیض نژادی باکو علیه ایروان را رد کند