Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی از فروش جنگنده اف -۳۵ از سوی آمریکا به امارات متحده عربی ابراز نگرانی کردند.

شبکه «i۲۴» رژیم صهیونیستی گزارش داد که مقامات امنیتی این رژیم پیش از این برآورد فروش ۲۵ تا ۳۰ جنگنده اف – ۳۵ توسط آمریکا به امارات را داشتند اما با اعلام واشنگتن مبنی بر فروش ۵۰ جنگنده اف – ۳۵ به ابوظبی، این موضوع موجب نگرانی آنها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش این رسانه صهیونیست، علاوه بر تعداد جنگنده های اف -۳۵ تاریخ تولید و تحویل جنگنده‌ها نیز به نگرانی مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی افزوده است چرا که انتظار می رفت امارات همچون سنگاپور و لهستان این جنگنده ها را در سال ۲۰۲۴ دریافت کند اما اکنون بیم آن وجود دارد که ابوظبی این جنگنده‌ها را در سال جاری دریافت کند.

شبکه صهیونیستی i۲۴ می افزاید: اکنون ناظران این پرسش را مطرح می‌کنند که اگر بهای عادی سازی روابط امارات با اسرائیل این بوده است، بهای عادی سازی روابط عربستان به ویژه رقیب آن قطر چه خواهد بود؟

گفتنی است که رویترز روز گذشته به نقل از منابع آگاه نوشت که کاخ سفید کنگره را از تصمیم خود مبنی بر فروش ۵۰ فروند جنگنده اف -۳۵ به امارات، مطلع کرده است.

پیشتر خبرها حاکی از آن بود که مقامات اماراتی رسماً درخواست امضای قرارداد تسلیحاتی برای دریافت جنگنده‌های آمریکایی اف ۳۵ را ارائه داده اند.

این درخواست امارات بخشی از شروط اعلام شده توافقنامه سازش میان ابوظبی و تل آویو است به طوری که قرار بود آمریکا در ازای امضای این توافقنامه، امارات را به جنگنده‌های پیشرفته اف ۳۵ مجهز کند.

صهیونیست‌ها در ابتدا مخالف تجهیز امارات به این جنگنده‌های پیشرفته بودند حال آنکه کمتر از یک هفته پیش، بنیامین نتانیاهو و بنی گانتز با صدور بیانیه مشترکی اعلام کردند تل‌آویو دیگر با این موضوع مخالفتی ندارد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: آمریکا، به زودی قدرت نظامی اسرائیل را توسعه خواهد داد و برتری نظامی مان حفظ خواهد شد. از این رو مخالفتی با فروش این جنگ افزار به امارات نداریم.

کد خبر 5060022

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا امارات متحده عربی رژیم صهیونیستی جنگنده اف 35 ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق فرانسه عادی سازی روابط با اسرائیل دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 فلسطین ویروس کرونا سودان ایران لبنان روسیه مناقشه قره باغ رژیم صهیونیستی مقامات امنیتی جنگنده اف جنگنده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۸۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات کشتار وحشیانه توسط جنگنده‎های اسرائیل

تعداد بازدید : 3 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 94 جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ساعتی پیش به یک خانه در شهر حنین در جنوب لبنان یورش بردند. بنابر گزارش خبرنگار تابناک از جنوب لبنان، بلافاصله پس از این تهاجم آور برداری از محل اصابت موشک ها آغاز شده است. تاکنون شش زن و کودک از زیر آور این تهاجم بیرون کشیده شده‌اند که دو نفر از آنها به شهادت رسیده و چهار نفر دیگر راهی بیمارستان شده اند. شهدای این تهاجم مریم قشاقش همسر یکی از شهدای حرکه امل و دختر برادر او (شهیده مریم قشاقش) هستند. اولین فیلم ارسالی از منزلی که توسط هواپیماهای رژیم صهیونیستی تخریب شد را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • نگرانی تل‌آویو از صدور احکام‌ بین‌المللی بازداشت برای مقامات ارشدش
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • سنای آمریکا هم لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد
  • سنای آمریکا لایحه کمک‌ها به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان را تصویب کرد
  • نگرانی تل آویو از احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو
  • المنار: موج استعفای مقامات صهیونیست در راه است
  • لحظات کشتار وحشیانه توسط جنگنده‎های اسرائیل
  • لحظات کشتار وحشیانه جنگنده‎های اسرائیل
  • پرواز گسترده جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز شمال و مرکز غزه
  • حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه