Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری الیگودرز از وضعیت فوق حاد کرونا در الیگودرز خبر داد و گفت: ظرفیت بیمارستان‌ها‌ برای بستری بیماران کرونایی تکمیل شد. - اخبار استانها -

علی اصغر صفری راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در الیگودرز در رابطه با کنترل بازار و نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح شهر الیگودرز اظهارداشت: تیم‌های بازرسی ستاد مبارزه با کرونا جهت کنترل بازار و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با هدف حفظ سلامت شهروندان از روز گذشته تاکنون 70 واحد صنفی متخلف را پلمب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دو دفتر پیشخوان و یک موسسه مالی و اعتباری در الیگودرز پلمب شد افزود: واحدهای صنفی که خودسرانه اقدام به فک پلمب واحدهای خود کنند بر اساس قانون با آنان برخورد می‌شود.

گلستان| پلمب انبار احتکار تخم مرغ در گالیکش/ توزیع تخم مرغ‌های احتکار شده با نرخ دولتی بین مردم310 واحد صنفی متخلف در چهارمحال و بختیاری پلمب شدصنوف متخلف ‌اردستان تا یک ماه پلمب می‌شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری الیگودرز ضمن اشاره به وضعیت فوق حاد کرونا در این شهرستان عنوان کرد: بر اساس مصوبات ستاد کرونا در بحث تعطیلی مشاغل گروه 2،3،4 این محدودیت‌ها از روز گذشته آغاز شده است و خوشبختانه اکثریت کسبه ضمن احترام به دستورالعمل‌های بهداشتی همراهی خوبی داشته‌اند.

وی ضمن قدردانی از همکاری خوب اصناف و بازاریان برای تعطیلی بازار تا پایان هفته گفت: این همکاری مردم، اقدام ارزشمندی برای حفظ سلامت شهروندان است.

صفری راد با اشاره به اینکه ظرفیت بیمارستان‌های الیگودرز برای بستری بیماران کرونایی تکمیل شده است بیان کرد: از مردم درخواست داریم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و حتی المقدور از منزل خارج نشوند.

انتهای پیام/642/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستورالعمل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۸۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید طیران صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد خبر داد و اظهار کرد: در بازدید عصرگاهی از تعدادی از واحدهای صنفی سطح شهر آبسرد، تخلف عرضه داروی مخدر و دخالت در امر پزشکی از سوی یک واحد عطاری، برای ناظرین بهداشت و درمان شهرستان کشف و بر اساس قوانین و مقررات پزشکی این واحد صنفی تعطیل و پرونده آن به مراجع قضائی ارسال خواهد شد.

معاون درمان شبکه بهداشت دماوند گفت: پیرو مراجعات، اظهار نگرانی و شکایات خانواده‌ها نسبت به دخالت تعداد معدودی از عطاری‌ها به عرضه و تجویز داروهای مخدر و دخالت در امور تخصصی طبابت و به علت خطرات جبران ناپذیری که این گونه تخلفات برای سلامت جوانان، بیماران و مردم خواهد داشت، تعطیلی این عطاری‌ها کمترین برخورد با آنها خواهد بود.

توکلی، معاون غذا و داروی شبکه بهداشت دماوند نیز با تاکید بر اینکه محل عرضه هر نوع دارو اعم از گیاهی، طبیعی، بیولوژیک و شیمیایی داروخانه‌ها هستند، گفت: عطاری‌ها اجازه فروش و عرضه هیچ گونه دارو یا فرآورده دارویی را ندارند و صرفاً می‌توانند گیاهان دارویی مجاز و غیر سمی را عرضه کنند.

وی افزود: دخالت در امور درمان بیماران نیز منوط به داشتن تخصص و اخذ مجوز فعالیت می‌باشد.‌

وی به مردم شریف توصیه کردند، داروهای مورد نیاز خود را صرفاً از داروخانه‌ها و با مشاوره از پزشک یا دکتر داروساز تهیه نمایند و تاکید می‌شود از خرید هرگونه اقلام دارویی از عطاری‌ها جداً خودداری گردد

کد خبر 6088389

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران