Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا خواجوی در فصل گذشته به عنوان دروازه‌بان تیم وچان کردستان عملکرد درخشانی از خود برجای گذاشت. وی در فصل گذشته با بسته نگاه داشتن دروازه خود در ۱۱ دیدار لیگ برتر رکورد «پیام نیازمند» دروازه‌بان سپاهان را شکست و توانست دروازه خود را در ٩٥۳ دقیقه بسته نگه دارد.

او در یکماه گذشته با وچان تمدید کرد اما به دلیل برخی از مسایل مجبور شد قرارداد خود را با این تیم لغو کند و به ذوب آهن بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوش فوتبال زنان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در زمینه جدایی از وچان اظهار داشت: ابتدای شروع نقل و انتقالات با وچان کردستان به توافق رسیدم و با این تیم تمدید کردم اما پس از مدتی به دلیل برخی مسایل تصمیم به جدایی گرفتم.

وی با اشاره به اینکه در هر تیمی به دنبال آرامش و موفقیت هستم، گفت: وقتی دیدم که مسیر این تیم با آنچه که تصور می‌کردم  مطابقت ندارد و از راه خود دور می‌شوم، از آن جدا شدم.

خواجوی خاطرنشان کرد: پس از جدایی و مشورت‌های بسیار تصمیم گرفتم تا ذوب آهن را انتخاب کنم و در کنار ذوبی‌های خوب و خونگرم مسیر خود را ادامه دهم و نمایش عالی را در این فصل داشته باشم.

وی با بیان اینکه لیگ‌های دیگر رشته‌های ورزشی زنان شروع به فعالیت کردند، یادآور شد: برخی از رشته های ورزشی دیگر در حال آماده شدن برای آغاز فصل هستند اما تنها ورزش‌هایی که برای آن تصمیمی گرفته نشده، فوتبال و فوتسال زنان است.

ملی‌پوش فوتبال زنان ادامه داد: امیدوارم بهترین تصمیم برای برگزاری لیگ فوتبال زنان گرفته شود و بتوانیم با رعایت پروتکل بهداشتی، لیگ خوبی را در پیش داشته باشیم. همه ما دلتنگ بازی در زمین هستیم و دوری از فوتبال برای ما سخت است. امیدوارم به روزهای بهتر و روشن برسیم و با آرامش در کنار هم رقابت کنیم.

برچسب‌ها فوتبال زنان ذوب آهن اختصاصی ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال زنان ذوب آهن اختصاصی ایرنا فوتبال زنان ذوب آهن اختصاصی ایرنا اخبار کنکور فوتبال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۸۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش جام جم آنلاین، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: قبل از هر چیزی جا دارد بابت این واگذاری تبریک می گویم. فکر می‌کنم یک بیماری چهل ساله درمان شده است. امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده در انتظار دو باشگاه باشد.

او افزود: در جهان، صنعت ورزش چیزی نزدیک به دو درصد از بودجه کشور را به خود اختصاص می‌دهد. کشورهای حاشیه ما قرار است سه درصد اختصاص دهد. لازم است کشور ما هم روی این موضوع سرمایه گذاری لازم کند.

زارعی در ادامه تاکید کرد: بعد از ارسال اسناد واگذاری دو باشگاه با AFC هماهنگی های لازم صورت گرفت که مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت و خوشبختانه دیگر مشکلی نیست. امیدوارم بقیه نواقص هم برطرف شود تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد: روز گذشته یک جلسه چهار ساعته با مسئولان سازمان لیگ و شرکت توسعه داشتیم تا اتفاقات خوبی برای ورزشگاه آزادی هم رخ بدهد.
کد خبر 

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • بمب بزرگ استقلال پس از تغییر مالکیت