Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد بهرا فرمانده بسیج دانش‌آموزی دیشموک در حاشیه خطبه‌های نماز جمعه دیشموک ضمن تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: باید با دخالت دادن دانش‌آموزان در عرصه فرهنگی مانع بیراهه رفتن دانش‌آموزان و همچنین مانع نفوذ دشمن در بین آن‌ها شویم.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی دیشموک گفت: دانش‌آموزانی که امروز حماسه‌سازان آینده هستند باید بیشتر مورد توجه مسوولان و خانواده‌ها باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بسیج دانش‌آموزی تشکیلاتی است که کارآمدترین، پاک‌ترین و وفادارترین انسان‌ها  در آن پرورش می‌یابند باید مورد توجه همه باشد.

بهرا گفت: 7 تا 13 آبان هرساله به نام هفته بسیج دانش‌آموزی است که به این نام نامگذاری شده است و ما هم به پاس رشادت‌های 36 هزار بسیجی دانش‌آموز باید این ایام را پاس بداریم.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه 570 هزار دانش‌آموز بسیجی در 8 سال دفاع مقدس به جبهه‌های حق علیه باطل راه یافتند و باعث به شهادت رسیدن 36 هزار دانش‌آموز بسیجی شدند باید مورد توجه قرار گیرند.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی دیشموک گفت: این‌ها ذخائر اصلی مملکت هستند و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که آینده مملکت در دست آن‌هاست باید مورد توجه مسوولان باشند.

وی گفت: یکی از شاخص‌های مهم بسیج دانش‌آموزی این است که باید ولایت‌پذیری و استکبارستیزی را در نظر داشته باشیم و بتوانند برای آینده مملکت در مقابل شیطان بزرگ و استکبار جهانی بایستند.

بهرا خاطرنشان کرد: سه مولفه‌ بسیج دانش‌آموزی باید ولایت‌پذیری-ارتقاء سطح علمی و  آموزش‌های آمادگی جسمانی باشد.

وی عنوان کرد: بحث مهم ولایت باید خط مشی بسیج دانش‌آموزی باشد چون دشمن بیکار ننشسته و از رشد و لایت‌پذیری دانش‌آموز بسیجی ما هراس دارد و بیمناک است.

بهرا با بیان اینکه دشمن در حال تدارک برنامه‌هایی برای این قشر است بسیجی و برای منحرف کردن این قشر اهدافی دارد عنوان کرد: امروز دشمن برای اینکه جلوی این رشد را بگیرد از افراد نفوذی خود در همه جای کشور استفاده کرده حتی نفوذ در سطح مدارس را از اولویت‌های خود قرار داده است.

وی گفت: امروز دشمن گسترش فرهنگ غربی و ابتذال و انحراف در مدارس را به شدت پی‌گیری می‌کند و توزیع مواد مخدر در بین دانش‌اموزان مدارس را بهترین برنامه برای جلوگیری از رشد فرهنگی در دستور کار خود قرار داده است.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی دیشموک گفت: در وزارت خزانه‌داری آمریکا هر ساله بودجه‌ای درنظر گرفته می‌شود که بتوانند دانش‌آموزان را که ذخائر اصلی این نظام هستند از مسیر اصلی خود خارج کنند.

وی تشریح کرد: مسوولان ما باید ترویج بی‌بندباری در بین دانش‌آموزان را مانع شوند که خود معضلی بزرگ است.

بهرا عنوان کرد: مهم‌ترین کار جهت جلوگیری از این بی‌بندباری مشارکت دانش‌آموزان در کارهای فرهنگی است و در کارهای جهادی آنها را تشویق به همکاری کنیم.

وی اذعان کرد: دخالت دادن  دانش‌اموزان‌ در برنامه‌های فرهنگی و توجه به نیاز آنها و تبیین گفتمان ولایت برای آنها و ترویج روحیه ایثار و شهادت باعث می‌شود جلوی نفوذ برنامه‌های دشمن در بین دانش‌آموزان گرفته شود.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی دیشموک گفت: طرحی در سازمان بسیج دانش‌اموزی با نام طرح شهید بهنام محمدی در حال اجراست که خود پیوندی بین مدرسه، مسجد و خانه است و این طرح الان در دستور کار قرارگاه جهادی است و در تربیت نوجوانان بسیار موثر است.

وی از دیگر طرح‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی به طرح هجرت اشاره کرد و گفت: طرح هجرت در سازمان بسیج دانش‌آموزی خود نوعی برنامه‌ای هم در راستای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در نظر گرفته شده که در رفع مشکلات مناطق محرومی همچون دیشموک کمک می‌کند.

انتهای پیام/82027

 

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش ولایت بسیج دانش آموزی دانش آموزان مورد توجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون‌های شبه نهایی کاملاً مشابه آزمون‌های نهایی برگزار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با توضیح جزئیات آزمون‌های شبه نهایی گفت: معاونت آموزش متوسطه آزمون شبه نهایی را در قالب برنامه‌ای با عنوان طرح سه‌نما برگزار می‌کند که هدف آن توجه به دروس لازم التوجه، شناخت نقاط ضعف آموزشی در فرآیند‌های یاددهی و یادگیری، برنامه‌ریزی برای بهبود نقاط ضعف و آشنایی دانش آموزان با امتحانات نهایی به ویژه با رویکرد سؤالات مفهومی و استاندارد است.
محمد مهدی کاظمی افزود: از آنجا که برای اولین بار در پایه‌های دهم و یازدهم آزمون نهایی انجام می‌شود و هیچ سابقه قبلی ندارد، تمرکز در آزمون‌های شبه نهایی بر روی پایه‌های دهم و یازدهم قرار گرفته که در چهار عنوان واحد درسی، دو عنوان درس عمومی و دو عنوان درس اختصاصی انجام می‌شود.
وی یادآور شد: به استان‌ها اعلام شده طوری برنامه ریزی شود که محیط آزمون، شبیه‌ساز آزمون‌های نهایی باشند تا زمینه ساز کاهش استرس دانش آموزان در امتحانات نهایی خردادماه شود.
معاون وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: تصحیح اوراق توسط خود معلمان دانش آموزان و آزمون هم در همان مدرسه‌ای که دانش آموزان هستند، برگزار می‌شود.
کاظمی اضافه کرد: شروع آزمون‌های شبه نهایی از ۲۷ فروردین تا چهارم اردیبهشت است و در چهار روز (۲۷ و ۲۹ فروردین و یکم و چهارم اردیبهشت) با همان فاصله زمانی آزمون‌های نهایی برنامه ریزی شده و طراحی سؤالات نیز براساس چارچوب و الگوی مفهومی که کار مشترک سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و مرکز سنجش است، در اختیار دبیرخانه‌های راهبری دروس قرار گرفته و طراحی سؤالات نیز متناسب با همین چارچوب مفهومی که الگوی طراحی سؤالات امتحانات نهایی هم خواهد بود، انجام شده است.
وی ادامه داد: شرکت در آزمون‌های شبه نهایی الزامی نیست، اما به منظور آمادگی بیشتر برای امتحانات نهایی توصیه شد که همه دانش آموزان پایه‌های دهم و یازدهم در این امتحانات شرکت کنند؛ ضمن این که پس از تصحیح اوراق نقاط ضعف دانش آموزان مشخص می‌شود و رفع اشکالات و نواقص یادگیری، توسط معلم و حتی خود دانش آموزان انجام خواهد گرفت.
کاظمی افزود: طراحی سؤالات هم از ۹۰ درصد محتوای برنامه درسی و کتاب درسی است با رویکرد سؤالات مفهومی و استاندارد به شیوه امتحانات نهایی و براساس همان چارچوب و الگوی درسی امتحانات نهایی.

دیگر خبرها

  • طراحی سوالات قبل از ورود به آزمون مانند شرایط آزمون‌های نهایی است
  • برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر هندیجان
  • آزمون‌های شبه نهایی کاملاً مشابه آزمون‌های نهایی برگزار می‌شوند
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • دانش آموزان صدر نشین مهارت آموزی در خراسان جنوبی
  • رفع ابهام دونوبته شدن کنکور/ آیا با تاثیر معدل در کنکور عدالت اجتماعی برقرار می‌شود؟
  • دانش‌آموزان چهارمحالی حمایت خود را از عملیات «وعده صادق» اعلام کردند+ عکس
  • راه‌اندازی پویش دانش‌آموزی سپاس سردار
  • از راه‌اندازی پویش «سپاس سردار» تا ساخت‌ پروفایل‌ «من‌ و سردار، شما همه‌»
  • مسابقه دانش‌آموزی مسطورا تا پایان فروردین تمدید شد/شرکت بیش از ۵ هزار دانش‌آموز اصفهانی