Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال گفت: اسکوچیچ با توجه به فرصت کمی که دارد کار بسیار سختی در تیم ملی خواهد داشت. محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: ما کی‌روش را از دست دادیم و ویلموتس را با آن شرایط به تیم ملی آوردیم که آن اتفاقات بد برای فوتبال کشورمان افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس سراغ اسکوچیچ رفتیم، به نظرم بی‌نظمی زیادی بعد از رفتن کی‌روش به وجود آمد، اما همه ما امیدواریم تیم ملی با اسکوچیچ به جام جهانی صعود کند.

وی ادامه داد: اسکوچیچ با توجه به فرصت کمی که دارد کار بسیار سختی در تیم ملی خواهد داشت، سرمربیان قبلی مانند کی‌روش هشت سال در ایران بودند و حتی ویلموتس هشت ماه در ایران کار کرد و به آشنایی کامل با فوتبال کشورمان رسیده بود، اما اسکوچیچ فرصت کمی دارد و فکر کنم نهایتاً دو فیفا دی در پیش‌رو داشته باشیم که تیم ملی را با اسکوچیچ محک بزنیم.

بازیکن پیشین تیم ملی در خصوص دیدار‌های تدارکاتی تیم ملی بیان کرد: تمام نقاط ضعف تیم ملی در دیدار‌های تدارکاتی به چشم می‌آید، مخصوصاً دیدار با تیم‌های بزرگ مانند بوسنی می‌تواند به هماهنگی بیشتر تیم ملی کمک کند، چون اسکوچیچ زمان زیادی برای هماهنگی لژیونر‌ها و بازیکنان ندارد و این دیدار‌ها قطعاً برای تیم ملی مفید خواهد بود.   مهدوی در خصوص جدایی‌اش از تیم ملی نوجوانان و پیوستنش به تیم بادران افزود: شرایطی پیش آمد تا از تیم ملی نوجوانان جدا شوم و دستیار فرهاد کاظمی در تیم بادران شوم. امیدوارم بتوانیم با این تیم به موفقیت برسیم. جدایی‌ام از تیم ملی دلیل خاصی نداشت و فعلاً تمرکزم روی تیم بادران است.  بیشتر بخوانید: طلب سنگین اسکوچیچ از یک باشگاه لیگ یکی/ ۶۰ هزار دلاری که ۳ برابر شده!

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی اسکوچیچ محمدرضا مهدوی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی اسکوچیچ محمدرضا مهدوی تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۸۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار لوس ویرا پس از دیدار پرسپولیس و صنعت نفت اظهار کرد: می دانید که بازی کردن در آبادان چقدر سخت است، نتیجه 3 بر صفر در فوتبال عالی است و از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.

وی در خصوص صدرنشینی پرسپولیس گفت: می دانیم که ما یک بازی بیشتر نسبت به رقیبمان انجام دادیم. کاری که ما باید می کردیم این بود که بازی را ببریم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص مصدومیت عالیشاه گفت: او بازیکن مهمی برای ما است ولی باید منتظر عکس مصدومیت و نتیجه آن باشیم.

اوسمار در خصوص نقش VAR در فوتبال کشور گفت: این سیستم به فوتبال کمک می کند ولی از تصمیم مدیریت و هیات مدیره باشگاه بی اطلاع هستم. هر تصمیم آنها بگیرند من حمایت می کنم.

وی در خصوص اینکه دوباره قرار است تعطیلات از راه برسد و برنامه اش برای ادامه مسابقات چیست گفت: همه بازی ها مهم هستند، جام حذفی هم برای ما مهم است و از تمام قوا و تمام نفراتی که به ما کمک کنند استفاده می کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • توضیح امید عالیشاه در مورد شدت مصدومیتش
  • نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم!
  • عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم
  • اوسمار: نتیجه ۳ بر صفر عالی است
  • سامان نریمان و ناامیدی از ۶ پاس گل نشده!
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • هزینه‌های فوتبال پایه برای اولین بار در دولت سیزدهم رایگان شد