Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@13:48:46 GMT

استخدام کارمند اداری در تهران

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۹۰۰۶

کارمند اداری جنسیت: خانم دیپلمه جهت کار در محیط بیمارستان در پروژه اسکن  از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم با شماره تلفن‌ های زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس تلفن 02177270698 تلفن 02177803325 تلفن 02177803386

 

پربیننده ترین تعیین تکلیف نیروهای حق التدریس و نهضتی آموزش و پرورش/ استخدام ۵هزار نیروی متقاضی در صورت رای مثبت کمیسیون آموزش و تحقیقات افزایش ۷هزار نفری استخدام در آموزش و پرورش شرایط بومی‌گزینی در آزمون استخدامی فراهم می‌شود آغاز ثبت نام آزمون استخدامی ایران خودرو تعویق برگزاری هشتمین آزمون استخدامی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۹۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابان آزمون استخدامی معلمان از سوگیری شخصی پرهیز کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ارزیابان آزمون استخدامی معلمان باید ضمن ایجاد فضایی آرام، دلگرم‌کننده و دوستانه از هرگونه سوگیری شخصی در بررسی آزمون داوطلبان بپرهیزند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، نقی سیاهکالی مرادی امروز -یکشنبه دوم اردیبهشت- در جمع مدیران و رؤسای نواحی و مناطق چهارده گانه آموزش و پرورش استان به تشریح برنامه‌های هفته معلم پرداخت و اظهار کرد: با توجه به اهمیت هفته بزرگداشت مقام معلم، برنامه‌های این هفته به صورت ویژه پیگیری شود و کمیته‌های مربوط به ستاد بزرگداشت مقام معلم تشکیل شود.

وی افزود: در این راستا باید از ظرفیت تمام نهادهای فرهنگی به ویژه شهرداری‌ها و شورای آموزش و پرورش شهرستان و منطقه استفاده شود، از دیگر ظرفیت‌های موجود در نظام تعلیم و تربیت دانش آموزان هستند که می‌توانند کمک بزرگی در زمینه‌های مختلف داشته باشند.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان قزوین از برپایی نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزی در هفته معلم خبر داد و خاطرنشان کرد: ساخت سرود و نمایش، طراحی پوستر، فضاسازی، تهیه و انتشار اخبار و مجری گری برنامه‌ها از جمله توانمندی‌های دانش‌آموزان است که باید به‌کارگیری شود.

سیاهکالی مرادی با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع با توجه به توان و ظرفیت هر منطقه مورد انتظار و تأکید است، ادامه داد: ارسال پیام تبریک برای تمامی معلمان هر منطقه، دیدار با خانواده معزز شهدای فرهنگی، برگزاری اردوی تفریحی برای معلمان نمونه، برگزاری مسابقه کتابخوانی از آثار استاد مطهری، حضور معلمان و دانش آموزان در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های مورد انتظار است.

وی تأکید کرد: با توجه به تأکیدات وزارت آموزش و پرورش تمامی برنامه‌های هفته معلم در اماکن متعلق به آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

لزوم جذب معلمان متخصص و دلسوز

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به تبیین اهمیت جذب نیروی انسانی پرداخت و گفت: مهمترین سرمایه آموزش و پرورش نیروی انسانی است؛ بنابراین ارزیابان آزمون استخدامی باید تلاش کنند افرادی که جذب می‌شوند، افراد متخصص، متعهد و دلسوز باشند.

سیاهکالی مرادی ادامه داد: در فرآیند جذب شاخص‌های ارائه‌شده توسط مقام معظم رهبری مدنظر قرار گیرد و کسانی وارد نظام تعلیم و تربیت شوند که هویت ایرانی-اسلامی را در دانش‌آموزان تقویت کنند. اگر نیروهای خوب وارد آموزش و پرورش شود، چند نسل از نظر علمی و اعتقادی بیمه خواهند شد و این امر ضامن دوام و بقای انقلاب و توسعه و پیشرفت کشور خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از تجربیات سال گذشته در ارزیابی آزمون استخدامی معلمان تصریح کرد: ارزیابان آزمون استخدامی باید ضمن ایجاد فضایی آرام، دلگرم‌کننده و دوستانه، رعایت عدالت و تقوا را در سرلوحه کار قرار دهند و از هرگونه سوگیری شخصی در بررسی آزمون استخدامی داوطلبان معلمی بپرهیزند.

کد خبر 746580

دیگر خبرها

  • هزینه ۳ میلیونی مرحله مصاحبه برای استخدام آموزگار!
  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد
  • نتایج آزمون استخدامی معلمان منتشر شد | جزئیات مراحل چهارگانه بررسی مدارک، معاینه پزشکی، ارزیابی تکمیلی و گزینش | اعلام مدارک مورد نیاز
  • اطلاعیه اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار
  • نتایج اولیه آزمون آموزگاری ۱۴۰۳ آموزش و پرورش اعلام شد + لینک مشاهده نتایج
  • ارزیابان آزمون استخدامی معلمان از سوگیری شخصی پرهیز کنند