Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-20@10:35:06 GMT

استخدام حسابدار در محدوده پاسداران

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۹۰۰۷

حسابدار جنسیت: آقا، خانم با سابقه کاری 4 الی 5 سال جهت امور حسابداری از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن‌ زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس تلفن 02122555861 ایمیل nassam.wood@gmail.com

 

پربیننده ترین تعیین تکلیف نیروهای حق التدریس و نهضتی آموزش و پرورش/ استخدام ۵هزار نیروی متقاضی در صورت رای مثبت کمیسیون آموزش و تحقیقات افزایش ۷هزار نفری استخدام در آموزش و پرورش شرایط بومی‌گزینی در آزمون استخدامی فراهم می‌شود آغاز ثبت نام آزمون استخدامی ایران خودرو تعویق برگزاری هشتمین آزمون استخدامی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۹۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات افزایش حقوق سرایداران در سال ۱۴۰۳

سخنگوی وزارت آموزش‌ و پرورش گفت: اکنون برای سرایداران مدارس حقوق ۱۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است و تلاش می‌کنیم دو میلیون تومان را مازاد بر حکم و حقوق پرداخت کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش، علی فرهادی با بیان اینکه سرایداران در وزارت آموزش و پرورش با سایر نیروهای خدماتی متفاوت هستند، اظهار کرد: این افراد به نوعی نگهبان اموال مدرسه، نیروهای خدماتی مدرسه و نامه‌رسان مدرسه هستند و ما آن‌ها را جزو مهمی از نظام تعلیم و تربیت می‌دانیم، لذا اعتقاد داریم از نظر پرداختی تنها حداقل حقوق برای آنها در نظر گرفته نشود و تا دو میلیون در حقوق سال جاری مازاد به حقوق به آنها پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه این افزایش از فروردین اعمال می‌شود، افزود: با توجه به اینکه در چه مدرسه‌ای و چه میزان زحمت بر دوش آن‌ها است، به نسبت تعداد دانش‌آموزان در آن مدرسه تا دو میلیون تومان به حقوق آن‌ها اضافه می‌شود.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اعتقاد داریم این میزان افزایش کم است، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم مقدار بیشتری به حقوق آن‌ها اضافه کنیم، اما آنچه ناظر به قانون و ناظر به اعتبارات است، تلاش می‌کنیم این دو میلیون تومان مازاد به حقوق آنها پرداخت شود.

فرهادی مشکل کمبود حقوق این افراد را تعیین کف حقوقی اعلام و تصریح کرد: برای مستخدمان، مدرک تحصیلی دیپلم و پایین‌تر است و به طور معمول حداقل حقوق را دریافت می‌کنند، اکنون حقوق ۱۰ میلیون تومان برای تأمین اجتماعی (آنها هم ناظر به تأمین اجتماعی هستند) در نظر گرفته شده است و تلاش می‌کنیم دو میلیون تومان را مازاد بر حکم و حقوق پرداخت کنیم.

وی درباره کد استخدامی مهرآفرینان افزود: برای آن‌هایی که کد مستخدم از سازمان اداری استخدامی توانستیم دریافت کنیم، بخش زیادی انجام شده، تلاش می‌کنیم مشکل بقیه نیز حل شود؛ باید کد را از اداره استخدامی بگیریم، پیش از سال جدید، سامانه سازمان مشکل داشت که اکنون رفع شده است و تلاش می‌کنیم کد همه گرفته و مشکل حل شود.

کد خبر 746154

دیگر خبرها

  • جزئیات افزایش حقوق سرایداران در سال ۱۴۰۳
  • کد استخدام معلمان مهرآفرین صادر شد
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی معلمان؛ شاید هفته آینده
  • آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی جذب ۳۰۰ معلم برای بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • آزمون استخدامی آموزگاری با جدیدترین یافته‌های علمی و پژوهشی
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود
  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری مشخص شد
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا آخر فروردین
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال