Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید مصطفى حیدرى:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر حسین (ع) و یاران حسین و ادامه‌دهندگان راه حسین، سلام بر خمینى و یاران خمینى و پیروان راه خمینى، سلام بر شهیدان و ادامه‌دهندگان راه سرخ شهیدان.

خدایا تو شاهد باش که ما مى‌خواهیم به راه تو و در راه تو و براى تو زندگى کنیم. خدایا ما را یارى کن و ما را به خودمان وامگذار.

خدمت مادر و برادران و خواهرانم سلام مى‌رسانم و از آنها مى‌خواهم که همیشه شهدا را در نظر داشته باشند و هر چه را انجام مى‌دهند براى خدا و رضاى خدا باشد.

عزیزان بدانید که ولایت فقیه ادامه راه انبیاست و بر همه واجب است که براى احیاء دین محمد(ص) از ولى فقیه زمان خود که امام خمینى، رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهورى اسلامى است، اطاعت کنند.

برادران و خواهران عزیزم بدانید که قرآن مى فرماید: «و اعملوا انما اموالکم و اولادکم فتنه». بدایند که اموال و اولاد براى شما فتنه است. پس آگاه باشید و مراقبت کنید.

همیشه خدا را در نظر داشته باشید و دعا کنید براى پیروزى اسلام و مسلمین. خدایا از ما بپذیر جهاد در راه خودت را و به ما استقامت و صبر عنایت بفرما.

«ربنا افرغ  علینا صبرا و انصرنا على القوم الکافرین»

انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی ولایت فقیه دین محمد ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۹۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند شهید صدر از روز چهارشنبه پخش می‌شود

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، محمد هادی مجتهد، نویسنده و تهیه کننده این مستند گفت: در این مستند از خاطرات و صحبت‌های شاگردان و همراهان ایشان و خواهر مکرمه‌شان شهید بنت الهدی صدر از جمله شهید محمد باقر حكيم، سيد‌عبدالهادی شاهرودی، شيخ حسن عبد الساتر، شيخ علی ياسين، سيد محمد غروی شيخ محمد طحينی، سيد علی أكبر حائری، سيد محمد حيدری، شيخ عبدالحليم الزهری، شيخ محسن اراكی، شيخ محمد سعيد النعمانی، شيخ جميل الربيعی، منا زلزله، ام فرقان الحكيم و مريم مصری استفاده شده است.

مجتهد گفت: این مستند که در ۹ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای در شبکه الکوثر تولید شده است علاوه بر مروری بر زندگی شهید صدر، به رفتار و سلوک ایشان در زندگی اجتماعی و خانوادگی، جایگاه علمی ایشان و سوابق مبارزاتی آن شهید با رژیم بعث عراق می‌پردازد.

تهیه‌کننده این برنامه در پایان تأکید کرد: تلاش کردیم بتوانیم با تولید این مستند، قدمی هر چند ناچیز جهت معرفی این شخصیت عظیم و نابغه جهان اسلام برداریم تا الگویی واقعی از یک عالم عامل و مجاهد خستگی‌ناپذیر در عصر حاضر ارائه شود.

گفتنی است این برنامه علاوه بر پخش از آنتن شبکه، در وبگاه رسمی و شبکه های اجتماعی فارسی و عربی شبکه  پوشش داده خواهد شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت تیم ملی کشتی آزاد با جام قهرمانی
  • “نه”کنعانی‌زادگان به محمد حسین میثاقی
  • مستند شهید صدر از روز چهارشنبه پخش می‌شود
  • حسین انصاریان: خدا را شاکرم که استجابت دعاهای مکرر براى نابودى هیمنه کفر و شکست رژیم غاصب اسراییل را به دست مومنین مشاهده نمودیم
  • مراسم گرامیداشت شهید محمد رضا زاهدی در دولت آباد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه در خوزستان از سپاه پاسداران
  • حمایت مداحان و منبری‌ها از تنبیه رژیم خبیث صهیونیستی
  • لزوم تجلیل از شخصیت شهید آیت‌الله سلیمانی
  • تجلیل از شهید آیت الله سلیمانی تکریم از اسلام ناب سیاسی است
  • رای دهندگان مرحله دوم انتخابات مجلس چه کسانی هستند؟