Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@23:56:55 GMT

افزایش 20 درصدی شهریه دانشگاه آزاد خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۹۰۸۳

افزایش 20 درصدی شهریه دانشگاه آزاد خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد با برقراری ارتباط با خبرنگار فارس استان گلایه‌های خود را مطرح کردند.

به گفته آن‌ها روز سه شنبه ۲۲ مهرماه ۹۹ به دانشجویان دانشگاه آزاد خرم‌آباد به طور ناگهانی وسرزده اعلام شده که نمی‌توانند انتخاب واحد کنند مگر این که نصف شهریه متغیر و شهریه ثابت پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان این دانشگاه معتقدند که شهریه‌ها بسیار بالا و کمرشکن است و خانواده‌ها و دانشجویان توان پرداخت این شهریه‌های سرسام آور را ندارند. 

برای بررسی این موضوع به سراغ معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد رفتیم.

محمد زینی‌وند با اشاره به اینکه تمام هزینه‌های این دانشگاه از محل درآمدهای کسب شده خود آن پرداخت می‌شود، اظهار داشت: دولت هیچ‌گونه کمک مالی به این دانشگاه ندارد.

وی افزود: حقوق کارکنان و هزینه‌های نگهداری دانشگاه با توجه به تورم موجود در جامعه افزایش چشم گیری داشته و همین موضوع باعث افزایش شهریه شده است.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد بیان کرد: امسال شهریه این دانشگاه نسبت به سال گذشته تنها 20 درصد افزایش داشته است.

زینی‌وند با بیان اینکه میزان شهریه این دانشگاه در مقایسه با سایر مراکز خصوصی کم است، تصریح کرد: در حال حاضر خانواده‌ها برای ثبت‌نام فرزندان خود در مدارس ابتدایی غیر انتفاعی حداقل چهار میلیون تومان پرداخت می‌کنند این در حالی است که حتی شهریه این دانشگاه به این مبلغ نمی‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویانی که مشکلات مالی دارند می‌توانند برای پرداخت شهریه این دانشگاه اقدام به گرفتن تسهیلات با کارمزد دو تا چهار درصد از بانک‌های ملی، مهر و رسالت کنند.

انتهای پیام/85020

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان دانشگاه تورم شهریه شهریه این دانشگاه دانشگاه آزاد خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد

ایسنا/اردبیل مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری پارس آباد گفت:لایحه تعیین کرایه تاکسی‌ها پس از بررسی کارشناسی و پیشنهاد هیأت مدیره، در شورای اسلامی شهر پارس آباد به تصویب رسید و ضمن تایید کمیته تطبیق فرمانداری شهرستان،‌ برچسب‌های افزایش قیمت در بین رانندگان توزیع می شود.

فرهاد عین اللهی، پنجم اردیبهشت در حاشیه بازدید از ایستگاه سطح شهر گفت: با عنایت و مساعدت اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار و در نظر گرفتن همه شرایط موجود از جمله استهلاک خودروها، افزایش هزینه‌ها، تامین معیشت رانندگان تاکسی و تسهیل در استفاده عموم شهروندان، میانگین افزایش کرایه تاکسی ۴۵ درصد در نظر گرفته شده است.

همچنین طبق مصوبه بخشداران و شهرداران تابع افزایش ۴۵ درصدی برای سواری‌های کرایه کش روستایی نیز مورد تایید و قابل اجراست.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری پارس آباد مغان گفت: نرخ کرایه تاکسی در مسیرهای مختلف به طور میانگین بین  ۴۵ درصد افزایش یافته‌است.

عین اللهی بیان کرد: برای آگاهی شهروندان از افزایش نرخ کرایه مصوب، برچسب‌ها بر روی شیشه جلو تاکسی‌ها در معرض دید شهروندان نصب می‌شود و از شهروندان خواست تا هرگونه تخلف و دریافت اضافه کرایه از نرخنامه مصوب را به شماره ۳۲۷۳۱۱۸۸و ۳۲۷۲۹۷۲۲و ۱۳۷ سازمان حمل و نقل شهرداری پارس آباد اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • رشد ۱۷ درصدی قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شاهد در ۲ سال
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه دانشجویان اعلام شد
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی