Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@05:54:40 GMT

کمترین آمار ابتلا به ویروس کرونا در گرمخانه‌ها

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۹۱۳۴

کمترین آمار ابتلا به ویروس کرونا در گرمخانه‌ها

به گزارش افکارنیوز،

علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران در حاشیه طرح امنیت و سلامت ب ا اشاره به وضعیت گرمخانه‌های تهران در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: از روز اول شیوع ویروس کرونا شهرداری تهران یک تیم نظارتی تشکیل داد که به طور روزانه کانون‌هایی که در آن‌ها افراد بی سرپناه نگهداری می‌شوند، مورد رصد قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبق گزارشاتی که به ما می‌رسد خوشبختانه هنوز در کانون‌های نگهداری از افراد بی پناه و در گرمخانه‌ها رشد خوشه‌ای این بیماری را نداشتیم. ما از ۱۱ هزار نفر معتاد متجاهری که در کمپ‌ها نگهداری می‌شدند تست پی سی آر گرفتیم و خوشبختانه به دلیل دور بودن آن‌ها از جامعه و نگهداری در کمپ تعداد مبتلایان به این ویروس در این افراد بسیار کم بود.

زالی با بیان اینکه رشد خوشه‌ای و مبتلا شدن دسته جمعی این افراد می‌تواند خطرناک باشد، گفت: طی آخرین بررسی‌های ما در کانون‌های بالقوه خوشه‌ای مثل سرای سالمندان، زندان‌ها، سربازخانه‌ها، گرمخانه‌ها و کمپ‌های نگهداری شاهد فرآیند افسارگسیخته بروز بیماری کرونا نبوده‌ایم، اما به دلیل اینکه همیشه این خطر وجود دارد باید همیشه اقدامات موثر خود را انجام دهیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: طرح امنیت و سلامت ب گرمخانه های تهران ویروس کرونا گرمخانه گرمخانه های تهران طرح امنیت و سلامت گرمخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۹۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشتِ خوشه‌های طلایی گندم در منوجان

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برداشتِ خوشه‌های طلایی گندم در منوجان
  • افزایش ابتلا به سرطان در افراد کمتر از پنجاه سال
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد
  • نگهداری و نوسازی دیوار‌های صوتی در پایتخت
  • افزایش ۵ درصدی نزاع در سال ۱۴۰۲
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • 13 هزار دانش آموز امسال به کلاس های درس بازگشتند
  • افزایش آمار این عمل زیبایی ۳۰۰ میلیونی!
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران