Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری رویترز، برخی مقامات آمریکایی همچون پلیس فدرال و وزارت امنیت داخلی این کشور با اشاره به ایمیل‌هایی که چندی پیش برای هزاران آمریکایی ارسال شده بودند، مدعی شدند که هکر‌های ایرانی این ایمیل‌ها را ارسال کرده اند.

این مقامات با انتشار بیانیه‌ای مشترک، اعلام کرده اند که هکر‌های ایرانی توانسته اند با این اقدام، اطلاعات ثبت نامی رای دهندگان آمریکایی را حداقل از یک ایالت جمع آوری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه به هک وبسایت انتخابات آمریکا نیز اشاره و آژانس امنیت زیرساخت و امنیت سایبری و اف‌بی‌آی آمریکا مدعی شده اند که، تلاشی برای تاثیرگذاری و مداخله در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا بوده است. 

این ایمیل‌های تهدیدآمیز در اوایل ماه جاری میلادی برای هزاران آمریکایی ارسال شده است.

ایران نیز در واکنش به این اتهامات، هرگونه ادعای آمریکا مبنی بر مداخله هکر‌های ایرانی در انتخابات این کشور را مردود اعلام کرده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: هکر های ایرانی امنیت سایبری انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا هکرهای ایرانی امنیت سایبری انتخابات 2020 اف بی آی پارسی خبر هکر های ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۹۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ردپای نفوذی‌ها در انفجارهای امروز؛ از اصفهان تا تبریـز؟

صبح امروز صدای انفجار در آسمان اصفهان شنیده شد که بنابر اعلام امیر سرتیپ دوم میهن پرست، مقام ارشد نظامی ارتش، شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق اصفهان، مربوط به شلیک پدافند هوایی اصفهان به یک شیء مشکوک بوده و هیچ خسارت و حادثه‌ای وجود نداشته است.

در این میان، جماران نوشت که کارشناس شبکه خبر در برنامه صدا و سیما گفته است: ریزپرنده ها توسط «عوامل نفوذی» از «داخل کشور» پرواز داده شده است.

دیگر خبرها

  • مداخله آمریکا در خاورمیانه؛ دغدغه جدید رأی دهندگان آمریکایی برای انتخابات ۲۰۲۴
  • جزئیات خدمت رسانه‌ای آمریکا برای اسرائیل از قول رسانه عبری
  • ردپای نفوذی‌ها در انفجارهای امروز؛ از اصفهان تا تبریـز؟
  • کوتاه آمدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای ارسال سلاح به اوکراین
  • وضع دوباره تحریم‌های آمریکا علیه نفت ونزوئلا
  • رسانه صهیونیست: ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد
  • پیام‌هایی که ایران برای آمریکا ارسال کرد
  • روزنامه آمریکایی: وزیر دفاع آمریکا به چین می‌رود
  • (ویدئو) بمب‌افکن آمریکایی B-۵۲ آمریکا در پرواز کم‌ارتفاع
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی