Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن علمی دانشجویی علوم سیاسی دانشگاه رازی کرمانشاه وبینار «مطالعه سیاست خارجی و امنیتی مشترک اتحادیه اروپا: پیامدهای آن برای ایران» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این وبینار طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۸ و ۹ آبان از با حضور دکتر علیرضا کوهکن ـ استادیاردانشگاه علامه طباطبایی، دکتر ابوذر گوهری مقدم - دانشیار دانشگاه امام صادق (ع) - و دکتر مهدی جاودانی مقدم، استادیار دانشگاه امام صادق (ع) - برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر علیرضا کوهکن روز پنجشنبه هشتم آبان از ساعت ۱۶ تا ۱۸ با موضوع تصمیم‌گیری و ساختار CFSP صحبت می‌کند، دکتر ابوذر گوهری مقدم روز جمعه ۹ آبان از ساعت ۱۴ تا ۱۶ درباره CFSP، آمریکا و ادامه یافتن همگرایی اروپا مطالبی را ارائه می‌کند و CFSP اتحادیه اروپا در قبال خاورمیانه موضوع صحبت‌های دکتر مهدی جاودانی مقدم است که روز جمعه ۹ آبان از ساعت ۱۶ تا ۱۸ انجام می‌شود.


این وبینار مخصوص دانشجویان دانشگاه رازی است و علاقه‌مندان جهت ثبت نام لازم است نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی، کد ملی، رشته و مقطع تحصیلی، نام دانشگاه و شماره همراه خود را به ایمیل  cfspiran@gmail.com ارسال کنند.

همچنین لینک https://meeting.atu.ac.ir/ch/jean-monnet برای شرکت در وبینار در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اتحاديه اروپا سیاست خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۹۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایت‌کار اسرائیل پیروی کند

وزیر خارجه کشورمان گفت: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایت‌کار اسرائیل پیروی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیرعبداللهیان در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: مایه تأسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می‌گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است. اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند. در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینیان با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست. اتحادیه اروپا باید مسئولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند.

کد خبر 747118

دیگر خبرها

  • بورل: به همکاری با آنروا ادامه می دهیم
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایت‌کار اسرائیل پیروی کند
  • وزیر دفاع فرانسه: ایران یک چالش امنیتی برای اروپا است
  • اتحادیه اروپا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند
  • بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است
  • تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود
  • حامی اقتصاد اسلامی
  • درخواست ۸۷۰ دانشگاه اروپایی برای افزایش بودجه تحقیق و توسعه
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی