Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور در پیامی به همتای ترکیه‌ای خود ضمن ابراز تسلیت برای جان باختن شهروندان این کشور، برای هر نوع کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان اعلام آمادگی کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پیامی به وزیر کشور ترکیه ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از شهروندان این کشور در زلزله امروز ازمیر، آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای هر نوع کمک رسانی به آسیب دیدگان این واقعه را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

متن پیام وزیر کشور و قائم مقام شورای عالی مدیریت بحران کشور به شرح ذیل است؛

جناب آقای سلیمان سویلو 

وزیر محترم کشور جمهوری ترکیه 

سلام علیکم

وقوع حادثه ناگوار زلزله در ازمیر و جان باختن تعدادی از شهروندان را صمیمانه حضور جنابعالی، دولت و ملت دوست ترکیه تسلیت عرض نموده ضمن ابراز تاسف عمیق و همدردی و طلب آمرزش برای جان باختگان و صبر و شکیبایی برای خانواده‌های قربانیان و بهبودی هرچه سریع‌تر مصدومان این حادثه‌ی دلخراش از درگاه خداوند بزرگ، مایلم آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای هر نوع کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان این واقعه اعلام نمایم.

صحت و بهروزی جنابعالی و سعادت دولت و ملت برادر ترکیه را آرزومندم.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و قائم مقام شورای عالی مدیریت بحران کشور و قائم مقام شورای عالی مدیریت بحران

زمین لرزه 6.6 ریشتری در ازمیر ترکیه/ 4 کشته و 152 زخمی+ فیلم و عکس

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زلزله ترکیه دولت دوازدهم عبدالرضا رحمانی فضلی زلزله ترکیه دولت دوازدهم عبدالرضا رحمانی فضلی کمک رسانی به آسیب دیدگان وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گفت: با توجه به اهمیت مهارت آموزی در رفع آسیب‌های اجتماعی و کاهش دغدغه‌های ناشی از آن، برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی در سطوح مختلف با حرفه‌های متنوع در دستور کار اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان است که در این خصوص در سال گذشته ۱۷۵ دوره آموزشی ویژه‌ی اقشار آسیب دیده اجتماعی از جمله معتادین بهبود یافته، کودکان کار و خیابان، زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده‌های آنان، زندانیان و ساکنان سکونتگاه‌های غیر رسمی برگزار شده است.


حسن کامرانی فرد افزود: از متقاضیان این گروه هدف ۲ هزار و ۴۶۷ نفر مرد و هزار و ۴۸۶ نفر زنان بوده اند که در طول سال در مجموع ۶۱۳ هزار و ۳۷ نفر ساعت، آموزش را گذرانده اند.

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۳ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی
  • پیام معاون رئیسی به اسرائیل: اگر مرتکب خطا شوید، به شدت پاسخ خواهیم داد
  • پیام تسلیت سخنگوی دولت در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • پیام وزیر کشور از سیستان: بر سر عهدی که بستیم، هستیم
  • ضربه مهلک حمله موشکی به اسرائیل به روایت وزیر رئیسی /جنتی خطاب به اسرائیل: دوران بی پاسخ ماندن به سر آمد/ حزب کارگزاران هم پیام داد
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با وزیر امور خارجه
  • پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی
  • پیام بلینکن به ترکیه پیش از حمله ایران به اسرائیل
  • وزیر دفاع: تعامل ارتش و سپاه منجر به خلق عملیات باشکوه «وعده صادق» شد