Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@18:46:29 GMT

چرا مدیران سرخابی را سوال و جواب نمی‌کنند؟

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۹۳۱۹

چرا مدیران سرخابی را سوال و جواب نمی‌کنند؟

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: کریمی بازیکن ارزنده ای است ولی اینکه بخواهیم غصه رفتن او را بخوریم کار غلطی انجام داده ایم.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا در خصوص اینکه ارزیابی اش از استقلال این فصل چیست اظهار داشت: فعلا که تیم در حال برگزاری بازی های دوستانه است. با توجه به نزدیک شدن به بازی ها طبیعی است که کادر فنی به فکر بازی های دوستانه تا از بازیکنان ارزیابی خود را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه در بازی روز گذشته 3 گل به حریف زدند اما در 3 بازی گذشته که تدارکاتی بود گلهای کمی به ثمر رسید و من کمی بابت این موضوع نگران بودم. به شخصه دوست دارم استقلال همیشه بازی هایش را پر گل تمام کند هر چند در این دیدارهای تدارکاتی دیاباته حضور نداشت و ارسلان مطهری هم در یک بازی غایب بود.

پیشکسوت تیم استقلال با اشاره به جدایی علی کریمی از استقلال عنوان کرد: بدون شک مهره ارزنده ای از استقلال جدا شد. همیشه گفته بودم که کریمی برای تیم یک وزنه محسوب می شود. او در فصل قبل گلهای حساس و مهمی برای تیم زد ولی اینکه بخواهیم غصه رفتن او را بخوریم کار غلطی است.

فریبا خاطرنشان کرد: ما 2-3 بازیکن داریم که توانایی علی کریمی شدن را دارند ولی این وظیفه کادر فنی است که آنها را بسازد.بازیکنان فوتبال معمولا سبک بازی فوتبالشان ذاتی است اما می شود با ایده های کادر فنی و نظرات و مشورت های آنها تفکر فوتبالی بازیکنان را تغییر داد.

بیشتر بخوانید:

گزینه جانشینی علی کریمی در استقلال

وی یادآور شد: اسماعیلی، رضاوند و باقری بازیکنان خط هافبک استقلال هستند که توانایی زیادی دارند و بازیکنی مثل مهدی پور هم به تیم اضافه شده که او می تواند به کمک استقلال بیاید. من بازی او را در ذوب آهن رصد می کردم و می دیدم که این بازیکن توانایی خوبی برای برداشتن یار مقابل خود و همچنین پاس های بلند دارد.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: اگر مهدی پور بتواند خودش را پیدا کند و مثل برخی بازیکنان که در استقلال و پرسپولیس توانایی خود را از دست می دهند نباشد می تواند مهره خوبی برای تیم فکری باشد. مثلا بختیار رحمانی بازیکن قابلی بود ولی بازی او در استقلال نگرفت. مهدی پور باید خیلی تلاش کند تا خودش را در استقلال ثابت کند.

وی در پاسخ به این سوال که استقلال را در بازی های دوستانه چطور دیده است گفت: من یک بازی تیم را از نزدیک دیدم.سید احمد موسوی در آن بازی خوب کار کرد و نشان داد می تواند بازیکن خوبی باشد. با بازی مرادمند نیز آشنایی داشتم چون بازی های شهرخودرو را رصد می کردم.او نیز بازیکن قابلی است که توانایی های زیادی دارد اما این نفرات فقط زمان می خواهند که جا بیفتند.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص دلایلی رها شدگی مدیریتی در استقلال و پرسپولیس و اینکه چه عواملی در این نابسامانی که منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، جذب نفرات ناکارآمد و .... تاثیر دارند گفت: استقلال و پرسپولیس 2 تیمی هستند که کل کشور روی آن حساسیت دارند.وقتی من به مجلس رفتم بیشتر فهمیدم که نقش هیات مدیره در استقلال چقدر مهم است و حساسیت زیادی روی آنها وجود دارد، هر چند با حساسیت کار آشنا بودم.

فریبا افزود: متاسفانه برای دو تیم انتخاب های درستی صورت نگرفته و در همین استقلال طی چند سال اخیر نفرات متعددی مثل افتخاری، فتحی، خلیل زاده،فتح  الله زاده، سعادتمند و حالا هم مددی انتخاب شده اند. از سوی دیگر مردم در صفحات مجازی هم خودشان را در این انتخاب ها دخیل می دانند. به همین دلیل است که وزیر ورزش سعی دارد از دست این 2 باشگاه راحت شود!

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: وزارت ورزش به دنبال خصوصی سازی است تا این 2 باشگاه را واگذار کند و از همه انتقادات راحت شود هر چند یکی از شاخصه های خصوصی سازی حق پخش است که تا حل نشود فایده ای نخواهد داشت. با شرایط فعلی هم این داستان ها در مورد دو باشگاه ادامه دارد. بدهی ها مثل همیشه انباشته هستند و همه از دور فکر می کنند کار راحت است، وقتی وارد باشگاه می شوند در عرض چند ماه فرار می کنند.

وی تاکید کرد: متاسفانه یکی از مشکلات در مدیران سالهای اخیر این بوده که هیچ کس از آنها سوال و جواب نکرده است. مدیری که آمده و بازیکنان ناکارآمد جذب کرده یا مربی مثل شفر که خیلی خوب کار کرد ولی نفرات ضعیفی به خدمت گرفت به هیچ کس جواب کارهایشان را ندادند. از اینگونه مشکلات در مدیریت دو باشگاه زیاد است که باید به صورت مفصل به آن پرداخت.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ استقلال بهتاش فریبا فوتبال ورزشی پرسپولیس بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی یونانی با یک خبر بد به سیرجان برگشت!

به گزارش ورزش سه، گل‌گهر که در حال حاضر در رتبه ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد، فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و چهارم میزبان استقلال خوزستان خواهد بود. مارینوس اوزونیدیس امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این مسابقه حاضر شد و با اشاره به اینکه در این دیدار چند بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت، گفت این شرایط فرصت خوبی را در اختیار جوانان تیمش قرار می‌دهد.

اوزونیدیس گفت: برای بازی فردا یک سری خبر بد و یک سری خبر خوب داریم. خبر بد اینکه فردا ۴-۵ بازیکن حضور ندارند و خبر خوب اینکه ما ۱۱ بازیکن برای شروع داریم. همانطور که قبلا هم بارها گفته‌ام، به همه گروه اعتماد دارم. امیدوارم هر بازیکنی که بازی می‌کند، بهترینش را بگذارد تا بتوانیم نتیجه بگیریم. بازی‌های این چنینی سخت و عجیب هستند، به این دلیل که تیم روبرو می‌جنگد تا در لیگ بماند و همه چیزشان را برای این بازی می‌گذارند، ولی هدف ما هم این است که برای بالا رفتن، این بازی را ببریم، به خصوص که بازی قبل را از دست داده‌ایم.

ویدئو: 330234

سرمربی گل‌گهر در ادامه گفت: اینکه بازیکنان ما غایب هستند، بد است اما روی خوب ماجرا آنجاست که به بازیکنان دیگر، به خصوص بازیکنان جوان، شانس می‌دهید تا خودشان را نشان بدهند. وقتی چیزی را از دست می‌دهی، چیزهای دیگری به دست می‌آوری. برای من مهم این است که بازیکنان چیزی را که از آنها می‌خواهیم، در طول مسابقه نشان بدهند و احترامی را که برای باشگاه قائل هستند، نشان بدهند. تیمی مثل ما همیشه با هدف بازی می‌کند و هدفش این است که نتیجه مدنظرش را کسب کند. به همین دلیل مطمئنم بازیکنان فردا نمایش خوبی خواهند داشت و تمام تلاش‌شان را می‌کنند که بازی را ببرند.

اوزونیدیس در پایان خطاب به بازیکنان جوانان گل‌گهر گفت: توصیه من این است که با قدرت ادامه بدهند. در تیمی مثل ما قرار گرفتن در بین ۱۱ بازیکن سخت است و به همین دلیل باید تلاش زیادی کنند. هدف ما این است که بازیکنان رشد و ارتقا پیدا کنند. به همین دلیل گفتم روی خوب غیبت بازیکنان این است که جوان‌ها شانس خوبی پیدا می‌کنند تا خودشان را نشان بدهند. ما کلیه بازیکنانی که در لیست‌مان هستند، اعتماد داریم و برای همین هر لحظه که به آنها احتیاج داشتیم، باید آماده باشند و با صد درصد توان بازی کنند.

دیگر خبرها

  • پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم
  • عنایتی: اگر سرمربی‌ها به کنفرانس نیایند من هم نمی‌آیم!
  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • استقلال - پرسپولیس؛ این بازی تاریخی قهرمان را مشخص می کند!
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • سرمربی یونانی با یک خبر بد به سیرجان برگشت!
  • اگر از امباپه سوال کنید، جواب نمی‌دهم!
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد