Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم شکیبا صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با آغاز تشدید نظارت‌ها بیش از پنچ هزار و ۷۲۳ مورد بازرسی توسط بازرسین بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی از مراکز و اماکن در کرمانشاه انجام گرفته است.

وی افزود: در طی این بازرسی‌ها ۸۵ تالار پذیرایی به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد استانی کرونا پلمپ و ۷۹ قلیان سرا تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: تعداد ۷۴ مرکز فروش شیرینی، آب میوه وبستنی، ۱۷۱ آرایشگاه زنانه، ۴۲ باشگاه بدنسازی و بیش از ۱۲۶ واحد صنفی دیگرازجمله بنگاه املاک، لوازم آرایشی وبهداشتی، گیم نت و سایر مراکزمتخلف تعطیل شد.

وی با اشاره به مصوبات ستاد استانی کرونا و اعمال محدودیت برگزاری مراسمات جشن و عزا، گفت: در این مدت بیش از ۱۲ مورد از صاحبان جشن و عزا به دلیل عدم توجه به رعایت شیوه نامه‌ها بهداشتی و ممنوعیت برگزاری تجمعات و مراسم به مراجع قضائی معرفی گردیدند.

شکیبا از ادامه نظارت‌ها به صورت مستمر خبر داد و با درخواست از مردم استان، گفت: با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و پرهیز از حضور درمراسم های جشن و عزا و استفاده از ماسک در کاهش زنجیره انتقال بیماری نقش آفرینی کنید.

وی در خصوص مشارکت مردم در برخورد با تهدیدکنندگان سلامت، گفت: مردم می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف درمورد عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی با سامانه بهداشت ۱۹۰ تماس بگیرند.

کد خبر 5060073

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه محدودیت های کرونایی ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا توهین به پیامبر بوشهر شهرکرد کرمانشاه گرگان نیروی انتظامی مواد مخدر هفته وحدت پدافند غیرعامل اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۹۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی در ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۷ فروردین ۱۴۰۳ بیش از ۱۰ هزار نفر به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مراجعه کرده اند.

دکتر مهدی زنگنه در گفت وگو با ایسنا افزود: این خدمات در زمینه های پزشکی، دندانپزشکی، مراقبت های مادران باردار و پس از زایمان، واکسیناسیون کودکان و مراقبت بیماری ها به مردم و مسافران نوروزی بوده است.

وی ادامه داد: تمامی پزشکان و کارکنان حوزه بهداشت با تمام قدرت پای کار هستند و در راستای ارتقاء سلامت جامعه گام بر می دارند که رضایتمندی مردم و مسافرین نوروزی را به همراه داشته است.

دکتر زنگنه گفت: حفظ و ارتقاء شاخص‌های حوزه سلامت عمومی با همکاری تمامی سازمان های  مردم مرتبط است، امیدواریم با مشارکت هم استانی های عزیز و مسافران نوروزی در زمینه رعایت نکات بهداشتی، شاهد حفظ سلامت عمومی جامعه در این ایام باشیم.

وی ادامه داد: شهروندان گرامی می توانند مراتب شکایات یا پیشنهادهای خود در خصوص رعایت موارد بهداشتی در اماکن عمومی را از طریق سامانه ۱۹۰ به اطلاع کارشناسان ما برسانند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نظارت ۳۰۰ نفر بازرس مرکز بهداشت اصفهان در طرح سلامت نوروزی
  • انجام بیش از ۵ هزار نظارت بهداشتی در طرح سلامت نوروزی تاکنون
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه بازرسی بهداشتی در نوروز در خراسان رضوی
  • انجام ۱۸۲ هزار مأموریت اورژانس در طرح سلامت نوروزی
  • اجرای برنامه سلامت شهری در کیش
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • برخورد دامپزشکی شوشتر با عاملان کشتار کنار جاده‌ای دام
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ بازرسی بهداشتی از مراکز تهیه غذای خرمشهر
  • برخورد با عاملان کشتار کنار جاده‌ای دام در شوشتر
  • برخورد با عاملان کشتار‌های غیرمجاز و کنار جاده‌ای در شوشتر