Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر  به لزوم ترویج و شناساندن هرچه بیشتر مکتب سردار شهید سلیمانی به همه جهانیان اشاره کرد و گفت: این وظیفه مهمی هست که بر دوش ما هست و در این راستا هیچ‌گونه کم‌کاری جایز نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ جلسه هماهنگی برنامه‌های ترویج مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، عصر امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه وامام‌جمعه کرمان، استاندار ، مدیرعامل شرکت‌ معدنی و صنعتی گل‌گهر و مدیران استانی برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در این جلسه به لزوم ترویج و شناساندن هرچه بیشتر مکتب سردار شهید سلیمانی به همه جهانیان اشاره کرد و گفت: این وظیفه مهمی هست که بر دوش ما هست و در این راستا هیچ‌گونه کم‌کاری جایز نیست.

وی با بیان اینکه این شرکت از زمان شهادت سردار سلیمانی در سال گذشته تاکنون چند برنامه مختلف فرهنگی و مذهبی برای گرامیداشت یاد و خاطره این سردار عزیز برگزار کرده است، گفت: شرکت گل‌گهر همواره به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو و الگو در حوزه فرهنگی و مسئولیت اجتماعی بشمار می‌رود.

ملارحمان با اشاره به اقدامات فرهنگی و اجتماعی شرکت گل‌گهر اذعان کرد: مدیریت روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل گل‌گهر و موسسه فرهنگی معراج اندیشه دو بازوی اصلی گل‌گهر در حوزه فرهنگی و اجتماعی هستند که عملکرد بسیار مناسبی در این دو حوزه دارند.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر  افزود: شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، با تمام توان آمادگی خود را برای هرگونه اقدامی در زمینه ترویج مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شرکت معدنی و صنعتی گل گهر مکتب سردار شهید مدیرعامل شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۹۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، فضل‌الله رحمتی مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: امسال انتخاب برترین‌های صنایع و معادن بر اساس عملکرد سال ۱۴۰۲ و در هفت بخش انجام می‌شود.

وی افزود: پیشکسوتان نمونه صنعتی و معدنی ۱۴۰۳، منتخبین ۱۴۰۳، بهره‌برداران نمونه معادن روباز و زیرزمینی، جوانان کارآفرین ملی، پیشکسوتان نمونه صنعتی، معدنی و صنایع معدن از محورهای فراخوان هستند.

رحمتی تصریح کرد: واجدان شرایط می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه با تکمیل فرم‌های امتیازات عملکردی همراه با مستندات در این فراخوان ثبت‌نام کنند.

مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: متقاضیان باید مدارک و مستندات خود را به دبیرخانه ستاد گرامی‌داشت دهه تولید و تجارت تحویل دهند و با توجه به اینکه ارزیابی، مستلزم صرف وقت است، لیست‌های ارسالی، پس از تاریخ تعیین‌شده، مورد بررسی قرار نمی‌گیرند.

خبرنگار: پریسا کنارنگ

انتهای پیام/

کد خبر: 1227403 برچسب‌ها معدن وصنایع معدنی تولیدات معدنی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع وزارت صمت سازمان صمت

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
  • اولین رویداد فرهنگی محفل فرشته‌ها در استان
  • تبلور شهادت‌گونه در زندگی سردار شهید حجازی
  • رشد۱۲ درصدی تولیدکالاهای مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل
  • احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت