Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-18@23:52:19 GMT

خودکشی مادر شیشه‌ای پس از قتل پسر ۱۲ ساله اش

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۹۶۰۷

ساعت 24- دیروز ۹ آبان ماه ۹۹ خانم ۳۲ ساله معتادی که به ماده مخدر شیشه اعتیاد داشت، به دلایلی که هنوز روشن نشده است، در یک خرابه ضرباتی را با آجر به سر پسر بچه ۱۲ ساله خود وارد می‌کند که بر اثر شدت جراحت پسر بچه جان خود را از دست می‌دهد.

بعد از این اتفاق مادر اقدام به خودکشی می‌کند.

افرادی که در آن محل رفت و آمد داشتند با دیدن پیکر بی جان این مادر و فرزند اورژانس و پلیس را مطلع می‌کنند که عوامل اورژانس مرگ پسر بچه را تأیید می‌کنند و پیکر نیمه جان مادر را به بیمارستان منتقل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام عوامل اورژانس مادر در کما است و در بیمارستان بستری است.

 شایعاتی درباره علت این جنایت دست به دست شد که هیچ‌یک از سوی منابع رسمی تأیید نشده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۹۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل

جانشین فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری دختر و مادری خبر داد که با چاقو خانمی را به قتل و دختر جوانش را نیز مجروح کرده بودند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، عبدالرضا ضربت با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۱ شب بیست و نهم فرودین‌ماه سال جاری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان شیراز اعلام و بلافاصله تیمی از مأموران انتظامی پاسگاه "کفترک" در محل حاضر شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد دختر ۱۱ ساله به همراه مادر ۴۰ ساله‌اش جهت خرید لباس به یک منزل (مزون خانگی) می‌روند و پس از پرو کردن لباس مورد تمسخر از سوی فروشندگان (زن ۲۶ ساله به همراه مادر ۵۰ ساله‌اش) قرار می‌گیرند که پس از مشاجره با آنها درگیر می‌شوند.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که دختر ۱۱ ساله پس از برداشتن سلاح سرد از آشپزخانه، فروشنده ۵۰ ساله را به قتل می‌رساند.

ضربت با بیان اینکه در ادامه درگیری، خانم مشتری ۴۰ ساله (مادر قاتل) با سلاح سرد دختر مقتول را نیز مجروح می‌کند، تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمین آغاز کردند.

وی خاطر نشان کرد: مأموران پلیس با اقدامات فنی موفق شدند مخفیگاه قاتل و مادرش را شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت آنان را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مجروح به بیمارستان منتقل و در حال حاضر وضعیت جسمانی وی رضایت‌بخش است، اضافه کرد: متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

ضربت در پایان تاکید کرد: عاقبت اندیشی در امور، بالا بردن آستانه تحمل، داشتن مهارت حل مسئله و احترام به قانون می‌تواند از وقوع جرایم این چنینی جلوگیری کند.

کد خبر 745814

دیگر خبرها

  • قتل عجیب فروشنده مزون توسط دختر ۱۱ ساله
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • قتل در مزون لباس
  • مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • بالگرد اورژانس قم به کمک کودک پنج ساله رفت
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی
  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید