Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی درپی وقوع زمین لرزه در ازمیر ترکیه، با دستور استاندار آذربایجان غربی جلسه اضطراری جمعیت هلال احمر استان تشکیل و مقدمات کمک رسانی به زلزله زدگان ازمیر ترکیه در صورت نیاز فراهم شد.

به نقل از روابط عمومی استانداری، آذربایجان غربی در مرحله نخست ضمن فراخوان تیم های آوار برداری و واکنش سریع نسبت به تهیه اقلام زیستی اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان غربی از آمادگی این استان برای ارائه هرگونه کمک به زلزله ازمیر ترکیه خبر داد و گفت: عمیق ترین تسلیت مان را به بازماندگان و خانواده های قربانیان این حادثه ابراز می کنیم و بهبودی سریع زخمی ها را آرزومندیم.

محمدمهدی شهریاری افزود: آذربایجان غربی به پشتوانه مردم نجیب و توانمندیهای امدادی آمادگی دارد تا صورت نیاز از سوی مقامات ملی و نیز کشور ترکیه نسبت به کمک رسانی اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی زلزله ازمیر ترکیه آذربایجان غربی ازمیر ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۹۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبارهای موقتی باران و رعد وبرق در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  براساس بررسی آخرین نقشه های پیش یابی و با توجه به عبور امواجی  کم دامنه از تراز میانی جو، در دوروز آینده و به ویژه  در ساعات بعد از ظهر شاهد رشد ابر و رگبارهای موقتی باران و رعد وبرق ، در مناطق مستعد بارش تگرگ همراه با وزش باد در برخی نقاط استان خواهیم بود.

از نظر دمایی نیز برای روزهای آتی تغییرات محسوس دمایی در استان پیش بینی نمی شود.

دیگر خبرها

  • ثبت 70 هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی
  • فردا قطعی برق در پلدشت
  • رگبارهای موقتی باران و رعد وبرق در آذربایجان غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • افزایش 5 درجه ای دمای هوا درآذربایجان غربی