Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک پیشین آبی‌پوشان گفت: من مقصر نیستم که برای استقلال در خط هافبک مشکلی پیش بیاید، چون هیچ هافبکی از تیم جدا نشده است. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی کریمی هافبک دفاعی تیم فوتبال استقلال تهران در نهایت به طور رسمی از جمع آبی پوشان جدا شد. او که در حال حاضر در آستانه سفر به کشور قطر برای پیوستن به تیم القطر قرار دارد، در فرودگاه امام خمینی گفت: امیدوارم بتوانم روزی دوباره به استقلال برگردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تجربه جدید در زندگی فوتبالی ام به قطر می‌روم. برای من و استقلال این جدایی سخت است. من از پایان فصل تصمیم داشتم از استقلال جدا شوم. امیدوارم برای استقلال و ایران در قطر نماینده خوبی باشم.

او همچنین ادامه داد: محرم نوید کیا روی من و فوتبالم تاثیر زیادی داشته است و به من پیشنهاد داد و مذاکره‌ای هم برای رفتن به سپاهان داشتیم، اما جدی نشد. با استقلال و سپاهان کار به رقم پیشنهادی نرسید. من به همه ارکان باشگاه استقلال اعلام کرده بودم که دنبال لژیونر شدن هستم. باشگاه هم مهدی مهدی پور را گرفته و جایگزین من شده و باشگاه می‌دانست من جدا می‌شوم. من مقصر نیستم که برای استقلال در خط هافبک مشکلی پیش بیاید، چون هیچ هافبکی هم جدا نشده است. این را هم بگویم که قطر اس سی از یک ماه و نیم پیش به دنبال مذاکره با من بود.

کریمی در پایان گفت: فوتبال ایران استعداد‌های زیادی دارد، اما امکانات و دستمزد و زیرساخت‌های خوبی ندارد. استقلال هم با این شیوه مدیریتی کار سختی دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علی کریمی تیم فوتبال استقلال قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۹۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، تقابل استقلال و شمس آذر که یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر محسوب می‌شد، بیرون زمین نیز زیبایی‌های خاص خودش را داشت. در این مسابقه، مادر امیرمحمد نسائی، هافبک شمس آذر، برای اولین بار برای تشویق پسرش به ورزشگاه آمده بود و به یکی از جذاب‌ترین سوژه عکاسان نیز تبدیل شد.

نسائی که این فصل با 3 گل و یک پاس گل به لحاظ فنی عمکلرد قابل قبولی داشته، درباره مصاف با استقلال به خبرنگار گفت: بازی خوبی بود. البته نیمه اول خوب نبودیم و استقلال بهتر بازی کرد ولی در نیمه دوم خودمان را پیدا کردیم و اگر در دقایق پایانی بیشتر دقت می‌کردیم می‌تونستیم بازی را به تساوی کشانده و یا حتی ببریم. در کل بازی تماشاگرپسندی بود.

او درباره حضور پرتعداد هواداران استقلال در ورزشگاه و شرایط حاکم بر این بازی ادامه داد: جو ورزشگاه زیبا بود و هواداران استقلال حمایت خوبی از این تیم داشتند. شرایط جدول طوری بود که استقلال برای پس گرفتن صدر جدول نیاز به پیروزی داشت و به همین دلیل هوادارانش تیم را تنها نگذاشتند. ما قبلا مقابل پرسپولیس هم در چنین شرایطی بازی کرده بودیم و به همین دلیل از قبل با چنین جوی آشنا بودیم.

نسائی در خصوص حضور مادرش در بین تماشاگران حاضر در ورزشگاه و اینکه از این تصمیم مادرش اطلاع داشته یا خیر، توضیح داد: از چند روز قبل مادرم گفت که قصد دارد به همراه خواهرم به ورزشگاه بیاید. آنها همیشه سعی می‌کنند با حضورشان در ورزشگاه از من حمایت کنند. در واقع آن حس مادرانه‌ای که دارند باعث می‌شود من را تنها نگذارند. با توجه به اینکه قبل از مسابقه خبر داشتم که در ورزشگاه هستند، به سمت تماشاگران خودمان رفتم و برایشان دست تکان دادم.

وی افزود: من همیشه قدردان زحمات مادرم هستم که عمر و جوانی خودش را به پای من و خواهرم گذاشت و مهمترین هدفم این بوده که بتوانم او را نسبت به خودم خوشحال و راضی نگه دارم. جا دارد از عکاس باشگاه هم تشکر کنم که با تصاویرش آن لحظات را برایمان ماندگار کرد.

هافبک شمس آذر درباره اولین حضور این تیم در لیگ برتر افزود: خوشحالم که در صعود تیم به لیگ برتر نقش داشتم و همانطور که من به شمس‌آذر کمک کردم، این تیم و مردم این شهر هم همیشه به من لطف داشتند و از این بابت خودم رو مدیون همه آنها می‌دانم. درباره شرایط تیم هم باید بگویم که اگر آن سه امتیاز از ما کسر نمی‌شد الان در رتبه ششم جدول بودیم ولی با این حال هم خیلی خوب نتیجه گرفته‌ایم و به تیمی شایسته احترام برای همه لیگ برتری‌ها تبدیل شده‌ایم. تلاش‌مان این است که فصل را با رتبه تک رقمی به پایان برسانیم.

وی در پایان گفت: جا دارد از هواداران خانم و آقا که در تمام این مدت شمس آذر را حمایت کردند و ما را تنها نگذاشتند تشکر کنم. در همین بازی با استقلال اگر حمایت آنها نبود به بازی برنمی‌گشتیم. از آنها می‌خواهم که همیشه حامی تیم باشند تا انشاالله ما هم بتوانیم با نتایجی که می‌گیریم باعث خوشحالی آنها شویم.

دیگر خبرها

  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • هافبک استقلال زیر تیغ جراحی می رود
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • ترکیب سپاهان برای جدال سرنوشت‌ساز
  • ترکیب سپاهان برابر ملوان (احتمالی)
  • ترکیب پیشنهادی خرید سهم باشگاه استقلال