Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین فتحی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: نرخ بیکاری آذربایجان‌شرقی نسبت به سطح کشور در پایین‌ترین سطح قرار دارد و در حدود ۱۰ درصد می‌باشد.

وی با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی کمترین آمار تعدیل نیرو در اثر کرونا را دارد، خاطرنشان کرد: البته حمایت‌های دولتی و تعصب خاص کارآفرینان برای حفظ نیروها منجر شده است تا کمترین میزان تعدیل نیرو را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه برخی از مردم مشاغل خود را به‌خاطر حساسیت زمانی از دست دادند که به همین منظور سامانه جامع روابط کار طراحی شد.

فتحی پرداخت تسهیلات حمایتی به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا را از جمله سیاست های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای حفظ اشتغال بنگاه‌ها و صیانت از نیروهای کار اعلام کرد و افزود: بر این اساس ۱۴ رسته شغلی منتخب که بیشترین آسیب از شیوع ویروس کرونا را متحمل شده و دارای بیمه و غیر بیمه ای ، در قالب کارفرمایی یا خویش فرمایی بودند، برای استفاده از تسهیلات مذکور در سامانه کارا ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۵۹۵ میلیارد تومان پرونده متقاضیان دریافت تسهیلات کرونا به بانک‌های استان ارسال شده است،گفت: از این میزان ۱۹۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد:: تا کنون ۱۰ هزار و ۹۷ کارگاه در سطح آذربایجان شرقی موفق به دریافت تسهیلات کرونایی شده اند.

وی  اعتبار اولیه ابلاغی تسهیلات بانکی کرونا برای آذربایجان شرقی را ۲ هزار و ۳۵۶ میلیارد تومان اعلام و اظهار کرد: این رقم بعداً به یک هزار و ۱۴۶ میلیارد تومان کاهش یافت.

آذربایجان شرقی چهار هزار واحد تولیدی و صنعتی خرد و متوسط دارد و کارشناسان مسایل اقتصادی می گویند شیوع کرونا فعالیت شمار زیادی از آنها را تا حد ۷۰ درصد کاهش داده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان شرقی کارگر وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان شرقی کارگر وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ویروس کرونا آذربایجان شرقی کارگر وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اخبار کنکور کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۹۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مردم هشدار داد که اخبار رسمی کالابرگ را فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه دنبال کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی، روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام‌کرد: هرگونه خبر رسمی در این زمینه فقط از طریق مراجع رسمی یا سامانه پیامکی این وزارتخانه به اطلاع عموم خواهد رسید.

وزارت رفاه ضمن هشدار در این زمینه، از هموطنان خواست به‌منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

کد خبر 747425

دیگر خبرها

  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی