Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@10:49:36 GMT

تصادف در جاده یاسوج به اصفهان ۶ مصدوم برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۰۰۶۹

تصادف در جاده یاسوج به اصفهان ۶ مصدوم برجا گذاشت

محسن جلیل روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۸ و ۲۰ دقیقه امروز شنبه به وقوع پیوست. 

وی افزود: بلافاصله، سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

جلیل تصریح کرد: این سانحه ۶ نفر مصدوم در پی داشت.

 وی تاکید کرد: به محض رسیدن تکنسین های اورژانس ۱۱۵ اقدامات درمانی و حمایت های پزشکی اولیه انجام و جهت انجام اقدامات درمانی پیشرفته به مرکز درمانی در شهر یاسوج انتقال داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیل ادامه داد: حال ۲ نفر از مصدومین وخیم گزارش شده است.

حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال ۱۳۹۰ تا ۹۵ بیش از یک هزار کشته، ۳۰ هزار زخمی و ۱۵۰ ضایعه نخاعی در پی داشته است. 

افزون بر ۶ هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد. 

بر اساس سالنامه آماری سازمان پزشکی قانونی کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۶ رتبه سوم میزان مصدومان ناشی از حوادث رانندگی را بر حسب جمعیت داشته است. 

استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود ۷۲۳ هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان ، ۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است. 
این استان با داشتن کمتر از ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه و شرایط خاص توپوگرافی و کوهستانی یکی از استان های خطرناک در زمینه سوانح و حوادث رانندگی است.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد تصادفات جاده ای یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد تصادفات جاده ای یاسوج کهگیلویه وبویراحمد تصادفات جاده ای یاسوج اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۰۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی مردم یاسوج از حمله موشکی سپاه به اسرائیل

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، عملیات «وعده صادق» با رمز «یا رسول‌الله (ص)» بامداد ۲۶ فروردین‌ماه به همت هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد، این عملیات در پی عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمزی انجام شد که ساختمان کنسولگری ایران را در دمشق مورد هدف قرار داد، در این تجاوز رژیم صهیونیستی مستشاران قانونی ما را که به دعوت دولت سوریه برای مبارزه با تروریسم و به شکل قانونی در این کشور حضور داشتند را هدف قرار می دهند.

از این رو تجمع خودجوش مردم یاسوج در حمایت از سپاه پاسداران و وارد آمدن سیلی سخت به صورت پلید صهیونیست، امروز، ساعت ۱۷:۳۰ در میدان هفت تیر برگزار شد.

مردم کهگیلویه و بویراحمد همچنین شب گذشته پس از آغاز عملیات پهپادی سپاه علیه رژیم صهیونیستی، در دیگر شهرهای استان تجمع کرده و با شعار «مرگ بر اسرائیل» از این اقدام شجاعانه حمایت کردند.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1227125 برچسب‌ها اسرائیل

دیگر خبرها

  • خوشحالی مردم یاسوج از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • تصادف در محور ساحلی گناوه ۲ کشته و ۳ مصدوم برجا گذاشت
  • ۳ کشته و مصدوم در سانحه رانندگی در جاده پاتاوه_دهدشت
  • ۲ فوتی و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی محور ساحلی بوشهر
  • تصادف ۳ خودرو در جاده اراک به بروجرد یک فوتی برجا گذاشت
  • ۲۱ هزار مصدوم در حوادث جاده‌ای امسال
  • ثبت ۲۱ هزار مصدوم و مجروح در حوادث جاده‌ای امسال
  •  تصادف در بوشهر یک فوتی و ۵ مصدوم برجا گذاشت 
  • کهگیلویه و بویراحمد آماده برگزاری دومین کنگره ملی شهدا
  • ۱۷۶ مصدوم در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد